Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@00:51:40 GMT

یک مشکل دیگر به مشکلات فدراسیون فوتبال اضافه شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۲۷۷۵

یک مشکل دیگر به مشکلات فدراسیون فوتبال اضافه شد

فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال ایران می خواهند بازی های لیگ برتر و جام حذفی را پیگیری کنند و در عین حال بازیکنان باشگاه ها در اختیار تیم امید قرار بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، گذشته از مشکلات عدیده ای نظیر پرداخت مطالبات ویلموتس، بازگرداندن استراماچونی، انتخاب مربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان و سایر معضلات ریز و درشتی که فوتبال ایران در این روزها با آن دست به گریبان است، مدیران فدراسیون و سازمان لیگ باید در مورد موضوع دیگری هم طی روزهای آتی تصمیم گیری سریع داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اردوی تیم ملی امید که برای حضور در بازی های مقدماتی المپیک 2020 آماده می شود، از روز شنبه با حضور 11 بازیکن زیر نظر حمید استیلی از سر گرفته شد و امشب با اضافه شدن بازیکنان صنعت نفت که به دلیل مشکلات پروازی دیرتر از سایرین به اردو اضافه خواهند شد، کامل می شود و یا این وصف سرمربی تیم امید فقط یک روز به صورت کامل آن هم به استثنای برخی لژیونرها نظیر صیادمنش و دلفی در اختیار خواهد داشت و روز سه شنبه بازیکنان باید به باشگاه هایشان بازگردند.


 در این میان سازمان لیگ تغییراتی در برنامه مسابقات ایجاد کرد و مسابقات هفته هفدهم را معلق کرد و هنوز زمانی برای برگزاری آنها اعلام نکرده است ولی رقابت های لیگ در هفته شانزدهم، رقابت های جام حذفی در مرحله یک چهارم و دیدارهای معوقه که کم هم نیستند، سه بازی سرنوشت ساز، پیش روی تیم های لیگ برتری که بازیکنان مهمی در ترکیب تیم ملی امید دارند، قرار داده است.


تلاقی این اتفاقات معضل جدید برای مدیران فوتبال ایران و باشگاه ها ایجاد کرده است؛ از طرفی باشگاه هایی نظیر سپاهان و استقلال که بازیکنان تاثیر گذاری نظیر مهدی قائدی، امید نورافکن و محمد محبی را در ترکیب تیم خودشان می بینند، رضایت به انجام بازی هایشان بدون این بازیکنان نداده اند و در سوی دیگر مسئولان تیم امید در حال وارد کردن فشار به مسئولان بالادستی خود در فدراسیون هستند تا بازیکنان این دو تیم و سایر تیم ها را در اختیار داشته باشند.


سعید فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان در رابطه با این موضوع اینگونه از سوی باشگاه اظهار نظر کرده است:« موضع باشگاه سپاهان همچنان برگزاری بازی مقابل شاهین بوشهر و استقلال با حضور دو ملی‌پوش المپیکی است. با این حال تصمیم نهایی در این مورد را پس از جلسه‌ای که با امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم برگزار می‌کنیم، خواهیم گرفت.»

 

شاید اگر بازی های لیگ برتر در هفته های گذشته به دلایل مختلف نظیر آلودگی هوا و اتفاقات غیرمنتظره پس از گرانی بنزین تعطیل نمی شد، حالا سازمان لیگ دست بازتری برای به تعویق انداختن هفته شانزدهم، بازی های معوقه و همینطور مرحله یک چهارم بازی های جام حذفی داشت ولی آنها حالا چالش بزرگی را پیش روی خود می بینند.


سوی دیگر این مشکل، باشگاه های فوتبال هستند که ممکن است برگزاری سه بازی بدون بازیکنان تاثیرگذارشان، برای آنها به قیمت از دست رفتن دو جام همراه شود و به همین دلیل به هیچ وجه راضی به برگزاری بازی هایشان بدون بازیکنان تیم ملی امید نمی شوند.


پس در شرایطی که باشگاه ها درخواست تعویق بازی هایشان یا انجام بازی با ملی پوشان دارند و حمید استیلی هم خواهان برگزاری اردوی قطر با حضور تمام ملی پوشان تیم امید است، باید منتظر اتفاقات روزهای آتی باشیم تا ببینیم در نهایت چه تصمیمی در این رابطه اتخاذ خواهد شد.

فدراسیون فوتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۲۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری درباره شروع مشکلات ساپینتو و فتح‌الله‌زاده گفت: در زمان ساپینتو اگر مشکل مدیریتی نداشتیم هر سه جام را می‌توانستیم بگیریم، مشکلات زیادی داشتیم و چندین ماه بود که بازیکنان پول نگرفته بودند، مدام مدیرعامل عوض می‌کردیم و مدیرعامل ها با ساپینتو مشکل داشتند، زمانی که فتح‌الله‌زاده به تیم اضافه شد و برای بازی سوپرجام آمد همان‌جا با هم به مشکل خوردند. از همان روز اول، یک سری چیزها به ساپینتو گفته بودند و یک‌سری چیزها هم فتح‌الله‌زاده می‌دانست و با هم به مشکل خوردند.

حیدری ادامه داد: در بازی سوپرجام که بازی با نساجی بازی داشتیم، فتح‌الله‌زاده و ساپینتو را آشتی دادم، او به من گفت که اجازه نمی‌دهم ساپینتو روی نیمکت بنشیند و خودت روی نیمکت بشین که به او گفتم حاج آقا عجله نکن! دنبال این بودم تا آنها با یکدیگر رابطه خوبی داشته باشند و در نهایت هم رابطه خوبی پیدا نکردند و فتح‌الله‌زاده از تیم رفت و مدیرعامل جدید آمد.

ویدئو: 330812

حیدری درباره مشکلاتی که بابت دفتر کمپ ناصر حجازی اتفاق افتاد گفت: تا روز آخر مشکلات آنها وجود داشت و مشکلات بزرگتر می‌شد، آقای ساپینتو دفتر حاضر در کمپ را می‌خواست که در اختیار او باشد و بازیکنان را برای تماشای فیلم بازی‌ها به آنجا ببرد چون جایی نداشتیم و آقای فتح‌الله‌زاده می‌گفتند این دفتر من است و به او نمی‌دهم.

حیدری درباره مشکلات حجت کریمی با ساپینتو گفت: او می‌خواست قرارداد ساپینتو را تمدید کند و ما شانس قهرمانی در جام‌حذفی را داشتیم، ما بازی‌ای که هفت گل به تراکتور زدیم هواداران توقع داشتند که تمدید شود اما در باشگاه همه دوست داشتند که او برود و دنبال بهانه بودند، مشکلاتی که بین ساپینتو و هواداران پرسپولیس اتفاق افتاد او را روز پنجشنبه محروم کردند و اعلام کردند که 4 ماه محروم شده و باشگاه اعتراضی نکرد و همانجا فهمیدم که می‌خواهند او را کنار بگذارند.

حیدری درباره اخلاقیات ساپینتو گفت: او مربی فنی و خیلی خوبی بود ولی از لحاظ اخلاقی مشکلش این بود که خیلی زود عصبی می‌شد.

دیگر خبرها

  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها