Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: پژوهش آمیخته با اندیشه، علم، دانش و تفکر برآیند نویدبخش توسعه شاخص‌های کلان کشور در حوزه زیرساخت‌های دفاعی - امنیتی و متعاقب آن حفظ و تقویت استقلال سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و خودکفایی کشور است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده روز یکشنبه در پیامی با تبریک فرا رسیدن هفته پژوهش اظهار داشت: پژوهش کلید توانمند گشایش درهای علم و پیشرفت و رمز تحول و کارآمدی در مسیر تعالی و تحقق یک مسیر مجاهدانه مستمر در اعتلای اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است؛ رمزی که تجلی آن در پیروزی‌های چشمگیر ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها به ویژه نیروهای مسلح و علی الخصوص نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به وضوح قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پژوهش آمیخته با اندیشه، علم، دانش و تفکر که برآیند نویدبخش توسعه شاخص‌های کلان کشور در حوزه زیرساخت‌های دفاعی - امنیتی و متعاقب آن حفظ و تقویت استقلال سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و خودکفایی کشور است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: شاخصی ارزشمند مبتنی بر دانایی، توانایی و پیشرفت همه‌جانبه که باعث شده تا به تقدیر این توانمندی و بصیرت،  ۲۵ آذرماه هر سال به نام روز پژوهش و هفته آخر پاییز به عنوان هفته پژوهش، در تقویم میهن عزیز اسلامی نامگذاری شود.

نصیرزاده عنوان کرد: بی‌تردید نیروی هوایی الهی مبتنی بر تدابیر، فرامین و منویات حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) برای بهره‌برداری از پیچیده‌ترین و تخصصی‌ترین تجهیزات و ادوات نظامی و راهبردی با فناوری پیشرفته با رویکرد حفظ و ارتقای توان رزمی و دستیابی به قدرت بازدارندگی در تراز نظام و گام دوم انقلاب شکوهمند اسلامی مبتنی بر سند چشم انداز، ۱۴۰۴ نیازمند انجام پژوهش‌های هدفمند، دقیق، متقن و ارزش‌آفرین است که با همت و توان مضاعف شما کارکنان ولایتمدار انقلابی محقق خواهد شد.

وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا که پیشرفت‌ها و پژوهش‌های امروز مرهون همت، غیرت و مجاهدت‌های آنان است، هفته پژوهش را به همسنگران، پژوهشگران و کارشناسان حوزه علم و دانش در عرصه‌ها و میدان‌های مختلف بویژه نیروی هوایی ارتش تبریک گفت. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال انقلاب شاخص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۲۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است

داود شایقی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: عوامل موثر در شاخص بهره وری نیروی کار آموزش و تخصص گرایی است که هم در استخدام نیروها و هم به کارگیری نیروهای جدید سعی شده تا شرایط بهتری را در استان شاهد باشیم.

وی به نرخ شهرنشینی نیز در اردبیل اشاره و خاطرنشان کرد: نرخ شهرنشینی در اردبیل ۶۸ درصد است و در نقطه مقابل نرخ روستانشینی نیز به کمتر از ۳۲ درصد رسیده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ضرورت توجه به عمران و آبادانی روستاها و آبادی ها را برای کاهش جابجایی و مهاجرت روستانشینان به شهرها یادآور شد و بیان کرد: در توزیع اعتبارات سعی شده تا مناق محروم و کمتر توسعه یافته در اولویت اصلی باشند.

شایقی گفت: در توزیع اعتبارات استانی فراتر از شاخص جمعیت شاخص محرومیت، جمعیت بیکار، فاصله از مرکز استان و روستاهای بالای ۲۰۰ نفر ساکن در کانون توجه قرار گرفته تا براساس این شاخصه ها ضریب توزیع اعتبارات را شاهد باشیم

وی تصریح کرد: در سال گذشته ۶۴۵ میلیارد تومان اعتبار استان براساس ۱۴ شاخص توزیع شد تا بخشی از محرومیت ها در مناطق روستایی و محروم استان رفع شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ادامه داد: استان اردبیل در رشد اقتصادی نیز وضعیتی به مراتب بهتر از میانگین کشوری دارد به طوری که رشد اقتصادی کشور ۳.۳ درصد و استان اردبیل ۳.۷ درصد اعلام شده است.

شایقی افزود: نرخ بیکاری در این استان ۱۲.۹ درصد تعیین شده و در فصول مختلف سال نیز این نرخ متغیر است.

وی گفت: در برخی از فصول سال نرخ بیکاری استان تک رقمی شده و قطعا امسال با راه اندازی واحدهای تولیدی جدید و اشتغال ایجاد شده در سال جهش تولید با مشارکت مردم امیدواریم این نرخ تعدیل شود.

کد خبر 6095544

دیگر خبرها

  • اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • بهره‌مندی هرچه بیشتر از علم و پژوهش با برجسته‌سازی معنویت، نیاز پیش‌ِ روی ما به حساب می‌آید
  • شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب
  • فعالیت ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی در بندر امام خمینی
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • نیروی هوایی ارتش به علت مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد
  • رژیم صهیونیستی استفاده از سامانه «پاتریوت» آمریکا را کنار می‌گذارد
  • کارگران عامل مهم توسعه اقتصادی کشور هستند