Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهید مسلم قیومی زاده در وصیت‌نامه خود پس از سفارش ملت ایران به ایمان و اراده استوار، انزجار خود را از آمریکا و مزدورانش را اعلام می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، شهید مسلم قیومی زاده در دومین روز از آبان سال 1338 در خانواده‌ای مستضعف و مذهبی در شهر ابرکوه پا به عرصه وجود گذاشت. در دوران کودکی در دامان پر مهر و محبت مادربزرگ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنگامی‌که به سن هفت‌سالگی رسید دوران مدرسه را شروع کرد.

مسلم در تعطیلات تابستان در کار کشاورزی به کمک پدر خویش می‌شتافت و بقیه ایام سال را به شیراز می‌رفت و کار می‌کرد تا بتواند وضع زندگی خویش را سروسامان دهد.

او بیش از شش سال در شیراز کار کرد و بعدازآن عازم خدمت سربازی شد و همین روزهای خدمت، یکی از تلخ‌ترین خاطرات زندگی این شهید بزرگوار رقم خورد و مادر را برای همیشه از دست داد و این ضایعه موجب شد تا مسلم در برابر خانواده بیش از گذشته احساس مسؤولیت کند.

وی که پس از خدمت سربازی مجدداً در شیراز مشغول به کار شده بود، با شروع جنگ تحمیلی برای دفاع از این مرز و بوم سر از پا نمی‌شناخت و در نهایت راهی جبهه شد.

برای اولین بار همراه با برادران هم‌سنگرش در عملیات بیت‌المقدس فعالانه شرکت داشت و در پیشبرد اهداف فرماندهی و نابود کردن مزدوران بعثی و به اسارت درآوردن آنان نقش بسزایی ایفا کرد.

اراده خداوند بر این قرار گرفته بود که مسلم که اکنون متأهل نیز شده است، یک‌بار دیگر با خانواده خویش ملاقات کند و برای آخرین بار عزیزانش را ببیند. او به خانه بازگشت و بعد از چند روز سرانجام برای دومین بار همراه با هم‌رزمانش از جمله شهید ملاعباسی، محمدرضا فلاح زاده، گلشائیان و... راهی صحنه نبرد شد.

مسلم قیومی زاده در عملیات رمضان و در سحرگاه بیست و سوم رمضان المعظم 1402 در مصاف با مزدوران بعثی در حوالی بصره، مجروح و سپس در بیمارستان به خیل شهدا پیوست.

این شهید در بخشی از وصیت‌نامه خود نوشته است:

«امیدوارم که زیر پرچم لااله‌الاالله به سر ببرید و بتوانید با ایمانی قوی و اراده‌ای استوار وظیفه خود را نسبت به اسلام و مسلمین انجام دهید. در نمازهایتان دعا به جان امام خمینی (ره) و رزمندگان اسلام یادتان نرود. درود بر حزب‌الله، مرگ بر آمریکا و مزدورانش»

انتهای پیام/90027

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید شهادت ابرکوه فارس یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۴۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران

رضا علیجانی با اشاره به تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران اظهار کرد: پیکر مطهر این شهدا طی روزهای گذشته در منطقه عملیاتی فکه در جغرافیای شهرستان دهلران پیدا شده است.

وی افزود: این شهدا سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر یک به شهادت رسیده اند.

علیجانی ادامه داد: این شهدای تازه تفحص شده همگی دارای پلاک هویتی هستند.

وی یادآور شد: پیکر مطهر این شهدا به معراج شهدای تهران برای تشخیص هویت، آزمایشات تخصصی دی.ان.ای و استان محل اعزام فرستاده می شود.

 ۹۲ شهید گمنام در ۴۲ یادمان استان ایلام مدفون هستند.

استان ایلام دارای بیش از سه هزار شهید، ۱۱ هزار جانباز و ۳۰۰ آزاده است که در مقایسه با کل جمعیت استان در دهه ۶۰ (۲۵۰ هزار نفر) بیشترین تعداد ایثارگر کشور متعلق به ایلام است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • سردار فدوی: دانشجویان در دل آمریکا علیه شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل شعار می‌دهند
  • پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • دومین کنگره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم