Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در این اطلاعیه آمده است: به استحضار ملت شریف ایران و مخاطبان ارجمند می رساند؛ ادعای کاملا خلاف واقع چند کانال غیر رسمی در تلگرام و یک سایت خبری با رویکرد القای حضور نداشتن وزیر محترم کشور در آستانه اجرای طرح مدیریت سوخت در مرکز کشور، به کلی خلاف واقع بوده و همچنان که شب گذشته از سوی استاندار قزوین، اعلام شد، رحمانی فضلی از شهریور ماه تا کنون، سفری به این استان نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعیه روابط عمومی وزارت کشور تاکید کرد: همچنین، یادآوری می شود که وزیر محترم کشور در روزهای پایان هفته منتهی به اجرای طرح مدیریت سوخت، روز سه شنبه در محل وزارت کشور در نشست استانداران حاضر شدند؛ روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت شرکت کردند و روز پنج شنبه در محل وزارت کشور، با حضور تعدادی از اعضای شورای امنیت کشور، از جمله معاون دادستان کل کشور و معاون ستاد کل نیروهای مسلح از طریق ویدئو کنفرانس با استانداران ۳۱ استان، که به همراه اعضای شورای تامین استان‌ها در محل استانداری ها مستقر بودند. مذاکره، گزارش‌گیری و وضعیت آمادگی‌ها در هر یک از استان‌ها برای آغاز اجرای طرح را دنبال کردند و متعاقبا در روزهای بعد نیز به صورت شبانه روزی، تا بازگشت آرامش کامل به میهن عزیز، در دفتر خویش حضور داشته‌اند.

برچسب‌ها شورای امنیت کشور وزارت کشور سهمیه بندی بنزین عبدالرضا رحمانی فضلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای امنیت کشور وزارت کشور سهمیه بندی بنزین عبدالرضا رحمانی فضلی شورای امنیت کشور وزارت کشور سهمیه بندی بنزین عبدالرضا رحمانی فضلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۴۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابقای «محمد خزاعی» در سازمان‌ سینمایی

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، کانال اطلاع رسانی  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خبری با عنوان «پایان شایعات درباره تغییر در مدیریت سازمان سینمایی؛ تغییری در کار نیست»،  توئیت مهدی سموعی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این  وزارتخانه را بازنشر کرد.

در این توئیت آمده است:« شنبه در شورای زیرساخت وزارت فرهنگ، محمد خزاعی گزارش خوبی داد، به آقای وزیر شایعات اخیر را گفتم و جویا شدم.

آقای اسماعیلی در جلسه و پشت بلندگو گفت: خزاعی کار‌های نیمه تمامی دارد که با مدیریت او تا پایان دولت به اتمام خواهد رسید. تمام. امروز خبر رکوردشکنی دیگری را از فروش سینما شنیدیم. از همکاران درخواست دارم به حاشیه‌ها توجه نکنند. تغییری در مدیریت سازمان سینمایی نداریم.»

در اواخر سال ۱۴۰۲، شایعاتی درباره حضور مجید زین العابدین به عنوان رییس سازمان سینمایی و جایگزینی مجبتی امینی در بنیاد سینمایی فارابی رسانه‌ای شده بود و گفته می‌شد وزیر ارشاد از فعالیت رییس سازمان سینمایی رضایت کامل ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محدود شدن استفاده از سهمیه سوخت خودر‌وهای فاقد بیمه‌نامه چه اهمیتی دارد؟
  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • نامه بنزینی وزیر اقتصاد به بذرپاش/ سهمیه سوخت این خودروها را قطع کنید
  • خبر خوش وزیر نیرو/ صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد
  • وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند
  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید
  • ابقای «محمد خزاعی» در سازمان‌ سینمایی
  • رئیس سازمان سینمایی تغییر می‌کند؟
  • احضار سفیر روسیه از سوی وزارت خارجه ایتالیا