Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@22:35:44 GMT

عدم حضور فورچونه در تمرینات تیم تراکتور

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۵۷۸۲

عدم حضور فورچونه در تمرینات تیم تراکتور

مهاجم فرانسوی تیم تراکتور در تمرینات این تیم حضور ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عدم حضور فورچونه در تمرین تیم تراکتور، شایعه جدایی این بازیکن از تیم تراکتور را مطرح کرده است.

میرمعصوم سهرابی در این مورد گفت: فورچونه بعد از بازی تراکتور با شاهین بوشهر در تمرینات تیم حضور نداشته و حتی قصد خروج از کشور را داشته است که به دلیل مرخصی‌های زیادیش موفق به بازگشت نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: موارد غیبت غیرموجه این بازیکن به کمیته انضباطی باشگاه، خودش و مدیر رسانه‌ایش و همچنین فدراسیون فوتبال ارسال شده است.

سهرابی افزود: نه تنها قرارداد تیم تراکتور با این بازیکن فسخ خواهد شد، بلکه باشگاه به دنبال گرفتن ضرر و زیان از فورچونه است و پرونده حضور این بازیکن در تیم تراکتور بسته شده است.

انتهای پیام/10/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تبریز تراکتور سهرابی فورچونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۵۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرمین سهرابیان مدافع استقلال که قبل از جدال برابر شمس آذر دچار مصدومیت شده بود، نتوانست تیمش را در بازی برابر تراکتور همراهی کند و آبی ها برای دومین بازی متوالی، بدون مدافع تخصصی روی نیمکت، به میدان رفتند.

با وجود اینکه سهرابیان در آخرین جلسه تمرینی پیش از بازی با تراکتور نیز حضور داشت، اما از سوی کادرپزشکی آبی ها چراغ سبز دریافت نکرد تا او نتواند برابر تیم تبریزی به میدان برود و به دلیل غیبت سیلوا، عملا دست نکونام روی نیمکت بسته بود.

نکته جالب این است که عدم انتشار ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور از سوی رسانه رسمی آبی ها سبب شد تا ترکیبی از یازده بازیکن این تیم در فضای مجازی منتشر شود که نام سهرابیان نیز در میان یازده بازیکن آغازکننده دیدار دیده می شد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که آرمین در تهران به سر می برد.

حالا و با حضور این بازیکن در تمرینات گروهی، می توان گفت که سهرابیان می تواند استقلال را در بازی با ذوب آهن همراهی کند تا دغدغه های کادرفنی در بخش دفاعی به حداقل برسد.

دیگر خبرها

  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان
  • لژیونر‌ها به اردوی تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • به زودی میزان خسارت سیل به مزارع گندم اعلام می‌شود
  • تیم ملی والیبال کامل شد
  • لژیونرها آمدند، تیم ملی والیبال کامل شد
  • ترکیب تیم ملی والیبال ایران کامل شد
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • با انگیزه‌ترین بازیکن علیه رویاهای تراکتور