Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه لبنانی الاخبار در گزارشی تاکید کرد که سفارت آمریکا در بیروت برای فراری دادن عامر الفاخوری یکی از جاسوس های رژیم صهیونیستی از لبنان تلاش می کند.

بر اساس گزارش این روزنامه، سفارت آمریکا در بیروت به شدت و به شکلی محرمانه تلاش می‌کند الفاخوری معروف به قصاب الخیام را از لبنان فراری دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته الاخبار، در همین راستا آمریکایی‌ها اخیرا الفاخوری را به بهانه اینکه به بیماری سرطان مبتلا شده به بیمارستان «اوتیل دیو» منتقل کردند و می‌گویند او باید برای ادامه درمان به خارج منتقل شود.

این در حالی است که به گفته منابع الاخبار و بر اساس داده‌های پزشکی الفاخوری اصلا به سرطان مبتلا نیست.

لازم به ذکر است که عامر الفاخوری فرمانده نظامی زندان مخوف و مشهور «خیام» در زمان اشغالگری رژیم صهیونیستی در لبنان، اخیرا به این کشور بازگشته است.

پلیس فرودگاه بیروت در بدو ورود الفاخوری با گذرنامه آمریکایی، متوجه می شود وی تحت تعقیب است اما پس از بررسی مشخص می شود، دستور توقیف او لغو شده و علاوه بر آن احکام توقیف غیر قضایی صادره از سوی ارتش نیز پس گرفته شده است. این در حالی است که حکم الفاخوری ۱۵ سال زندان با اعمال شاقه بود. در این شرایط پلیس فرودگاه بیروت نتوانست بدون حکم قضایی مانع ورود الفاخوری شود.

بعد از آن بود که دادگاه نظامی لبنان طی جلسه ای حکم رسمی بازداشت «عامر الیاس فاخوری» جاسوس اسرائیلی ملقب به «قصاب بازداشتگاه الخیام» را صادر کرد.

کد خبر 4798862 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا لبنان اسرائیل ایالات متحده آمریکا عراق ایران رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ ترکیه عربستان سعودی سوریه روسیه فلسطین لبنان انگلیس فرانسه ناتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۶۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه الجزیره قطر بامداد یکشنبه از حملات هوایی شدید اسرائیل به مناطق جنوبی لبنان خبر داد.

الجزیره گزارش داد که شهرک‌های «مارون الرأس»، «طیرحرفا» در جنوب لبنان ۶ مرتبه هدف حمله هوایی اسرائیل قرار گرفت.

شبکه خبری المیادین نیز تأیید کرد که جنگنده‌های ارتش اشغالگر صهیونیستی دو روستای «مارون الراس» و «طیرحرفا» در جنوب لبنان را چندین نوبت هدف بمباران هوایی قرار دادند.

گفتنی است که اسرائیل برای جبران شکست‌های خود در مقابله با گروه‌های مقاومت فلسطین و لبنان، مناطق غیر نظامی در غزه و جنوب لبنان را هدف قرار می‌دهد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های اسرائیلی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6090475

دیگر خبرها

  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد
  • ببینید | نقشه خیزش اعتراضی در دانشگاه‌های آمریکا
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • نقشه خیزش اعتراضی در دانشگاه های آمریکا
  • از نقشه‌های آمریکا با خبر هستیم
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • محکومیت حمله اسرائیل به سفارت ایران در نشست بریکس
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»