Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر عباسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تفاهم‌نامه‌ها شامل چهارجانبه همکاری معاونت امور تعاون، بانک توسعه تعاون، صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون و سازمان بهزیستی و سه جانبه معاونت تعاون، صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون و آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به اینکه تفاهم‌نامه چهار جانبه همکاری در راستای حمایت از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت بهزیستی و توان‌یابان است، اضافه کرد: این تفاهم‌نامه در قالب تشکل‌های تعاونی‌ها برای بهره‌مندی این افراد از حمایت‌های اعتباری، مشوق‌ها و امکانات موجود به منظور اشتغال آنان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی یادآور شد: این تفاهم‌نامه با هدف استفاده از تمام ظرفیت‌های طرف‌های تفاهم‌نامه جهت شناسایی، آموزش، توانمندسازی و سازماندهی زنان سرپرست خانوار و توان یابان تحت پوشش بهزیستی تدوین شده و در دست اجرا است.

وی تاکید کرد: افراد واجد شرایط و دارای مدارک دانشگاهی و مهارتی، توسط اداره کل بهزیستی شناسایی و در قالب گروه‌های ۲۰ تا ۵۰ نفره به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت آموزش نحوه فعالیت و مدیریت تعاونی‌ها معرفی می‌شوند و بعد از سازماندهی افراد علاقمند در قالب تشکل‌های تعاونی جهت استفاده از تسهیلات بانک توسعه تعاون و بهره‌مندی از ضمانت صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون معرفی می‌شوند.

عباسی در خصوص تفاهم‌نامه سه جانبه گفت: این تفاهم‌نامه میان معاونت تعاون، صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون و آموزش و پرورش منعقد شده است.

وی افزود: حمایت از ایده‌های کارآفرینی دانش آموزان،  ترویج فرهنگ تعاون و کار جمعی، آشنایی دانش آموزان با نحوه مدیریت تعاونی‌ها و تشکیل تعاونی‌های دانش‌بنیان و آموزشگاهی را از مهمترین اهداف این تفاهم‌نامه است.

معاون تعاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان اضافه کرد: مرکز آموزشی تعاون در اداره کل آموزش و پرورش با هدف افزایش تعاملات و تعیین مکانی جهت ارائه مشاوره کارآفرینی به دانش آموزان ایجاد می‌شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اشتغال زنان سرمایه گذاری قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۶۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در نشست با مدیرکل شیلات استان گفت: تعاونی‌ها یکی از ارکان اصلی مشارکت مردم در تولید و اقتصاد است و با توجه به مزیت‌های سیستان و بلوچستان در بخش شیلات، احیای تعاونی‌های صید و صیادی می‌تواند باعث اشتغال‌زایی و رونق کسب و کار در منطقه شود.
خلیل احمد سلامی افزود:  برای تحقق شعار سال باید از توانمندی مردم به ویژه بخش تعاون استفاده کرد، چرا که دستیابی به توسعه بدون مشارکت عمومی مردم امکان پذیر نخواهد بود.
وی ادامه داد:  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به علت وظایفی که عهده دار است و خدمات گسترده‌ای که به مردم می‌دهد، نقش مهم و محوری در تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم دارد.
سلامی گفت: مجموعه دستگاه‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان برای کمک به فعالان اقتصادی و کارآفرینانی که در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان بدنبال توسعه و اشتغال‌زایی باشند، پای کار هستند و از آنها حمایت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • صادرات تولیدات تعاونی‌های دانش‌بنیان به کربلا و مسکو
  • سربازان مرزبانی سیستان و بلوچستان آموزش‌های صنایع‌ دستی را فرا می‌گیرند
  • تعاونی‌های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می‌سازند
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • تعاونی‌های تولید؛ مصداق مشارکت مردم در اقتصاد
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان
  • باید ضمانت نامه‌های بانکی شرکت‌های دانش بنیان تسهیل شود/بودجه اندک در مقایسه با دانشگاه‌ها