Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@00:02:11 GMT

تولید چادر مشکی کلاسیک کرپ در سال ۸۵

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۶۵۲۷

تولید چادر مشکی کلاسیک کرپ در سال ۸۵

شفیعی با اشاره به اینکه در سال ۸۵ آخرین نوع ماشین های کِرِپ را وارد کردیم، گفت: در این سال چادر مشکی کلاسیک کرپ تولید کردیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، «محمدعلی شفیعی» شب گذشته (یکشنبه 24 آذر) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما که به موضوع پشت پرده واردات چادر مشکی اختصاص داشت با اشاره به اینکه در سال 85 آخرین نوع ماشین های کرپ را وارد کردیم، گفت: در این سال چادر مشکی کلاسیک کرپ تولید کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل شرکت نای زرین با اشاره به اینکه در سال 85 کارشناسان کره ای فناوری تولید چادر مشکی را به ما انتقال دادند، گفت: خط تولید این محصول را کامل وارد کردیم.

 

شفیعی با بیان اینکه در یک سالی که کارشناسان کره ای در کشورمان بودند؛ تحت لیسانس آنها کار می کردیم، ادامه داد: با برندهایی که داشتیم اقدام به فروش محصولاتمان می کردیم.

 

وی با اشاره به اینکه پس از یک سال مدیرکل صنایع وزارت صنعت از کارخانه ما بازدید کرد و پس از آن نیز استاندار اصفهان به کارخانه ما آمد، گفت: با رسانه ای شدن تولید این کارخانه کمتر از بیست روز تعرفه واردات چادر مشکی از 72 درصد به 66 و از 66 به 16 درصد کاهش یافت.

 

مدیرعامل شرکت نای زرین خاطرنشان کرد: در آن زمان از همه کمک خواستیم و به همه جا نامه نوشتیم اما نتیجه این نگرفتیم./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد قرآن کریم خبرگزاری شبستان روزنامه طرح ملی فهما استان بوشهر هرمزگان چادر مشکی واحد تولید چادر مشکی چادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۶۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل جدید برنامه «جام‌جم» به زودی تولید می‌شود

برنامه «جام جم» که نگاهی نقادانه به رویکرد‌های کلان حوزه فرهنگ و رسانه دارد، با نگاهی تحلیلی موضوعات بحث برانگیزی را که سازمان صداوسیما با آنها مواجه بوده، نقد و بررسی می‌کرد.

گفتنی است فصل جدید برنامه «جام جم» در دست طراحی است، زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • معترضان به جنگ غزه ساختمان هامیلتون دانشگاه کلمبیا را تصرف کردند
  • آهنگسازی در موسیقی کلاسیک ایرانی کتاب شد/ خواندن چند پژوهش
  • دانشگاه کلمبیای آمریکا تعلیق دانشجویان حامی فلسطین را از تحصیل آغاز کرد
  • دانشگاه کلمبیای آمریکا دانشجویان حامی فلسطین را تهدید به تعلیق کرد 
  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • قول وزیر صمت برای تولید یک میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو
  • نعل وارونه آزادی بیان در آمریکا
  • فصل جدید برنامه «جام‌جم» به زودی تولید می‌شود
  • چادر زدن حامیان فلسطین در آمریکا + فیلم
  • ۸ انیمیشن کلاسیک که باید حتما ببینید | از والت دیزنی تا میازاکی