Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@00:32:31 GMT

برگزاری اردو برای تیم ملی فوتسال؛ حمایت یا وظیفه؟

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۶۵۵۷

برگزاری اردو برای تیم ملی فوتسال؛ حمایت یا وظیفه؟

به گزارش خبرنگار مهر، نشست هم اندیشی تحت عنوان «فوتسال ۲۰۲۰» با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، کادر فنی تیم ملی فوتسال و دیگر بخش های فدراسیون برگزار شد.

هدف از تشکیل این ستاد، برنامه ریزی و حمایت از تیم ملی فوتسال برای حضور در جام ملت های آسیا و سپس جام جهانی ۲۰۲۰ است که زمان زیادی تا شروع این دو رویداد باقی نمانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی اسفندماه باید در ترکمنستان در جام ملت های آسیا به میدان برود؛ رقابت هایی که سهمیه جام جهانی در آن توزیع می شود (پنج تیم برتر) و ایران مدافع عنوان قهرمانی محسوب می شود.

مهدی تاج در این نشست گفته است: «فدراسیون فوتبال از کلیه برنامه های این تیم در مسیر آماده سازی با تمامی امکانات موجود حمایت خواهد کرد. هیچ تفاوتی بین تیم های ملی از نظر استفاده از امکانات و حمایت و پشتیبانی وجود نداشته و نخواهد داشت و این تیم هم از امکانات تمرینی، مجموعه پک، امکانات هتلینگ، کادر پزشکی و کلیه بخش های مورد نیاز استفاده خواهد کرد.»

تاج در حالی این صحبت ها را مطرح کرده که اعضای تیم ملی فوتسال مردان، زنان و حتی تیم زیر ۲۰ سال هنوز پاداش قهرمانی های خود در آسیا را که عمر آن به سه سال نزدیک می شود، نگرفته اند.

رئیس فدراسیون اعلام کرده که تفاوتی از نظر حمایت و پشتیبانی بین تیم های ملی وجود ندارد ولی تبعیض بین تیم ملی فوتبال و فوتسال دیگر بر هیچکس پوشیده نیست. هرچند این دو رشته با هم قابل قیاس نیستند اما ادعای تاج مبنی بر اینکه تفاوتی بین تیم های تحت فدراسیونش قائل نیست، کمی عجیب به نظر می رسد.

فدراسیون در سال های اخیر برخورد خوبی با بازیکنانی که خواهان دریافت پاداش هایشان شده بودند، نداشت. در همین ارتباط بود که فرزانه توسلی، نسترن مقیمی و آرزو صدقیانی زاده به خاطر صحبت هایی که برای دریافت پاداش هایشان بعد از قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در آسیا داشتند، مدتی از تیم ملی فوتسال حذف شدند.

کار به جایی رسیده است که سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال مردان هم می گوید از بازیکنانش خواسته تا نسبت به عدم دریافت پاداش ها گلایه و اعتراض نکنند ولی از سوی دیگر از فدراسیون درخواست کرده است تا پیش از اعزام تیم به جام ملت های آسیا حق بازیکنانش را بدهد.

با این اتفاقات بهتر است رئیس فدراسیون فوتبال برای اعلام حمایتش از تیم ملی فوتسال از واژه های دیگری استفاده کند و یا حداقل ادعایی برای حمایتِ تکراری از این تیم نداشته باشد چرا که تشکیل اردو، برگزاری بازی تدارکاتی، امکانات هتلینگ و استفاده از امکانات پزشکی در دنیای حرفه ای فوتبال و فوتسال جزو ابتدایی‌ترین تکالیف فدراسیون ها محسوب می شود و نه پشتیبانی خاص!

کد خبر 4798576 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران فوتسال مهدی تاج جام ملت های فوتسال آسیا 2020 تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال شهر خودرو مشهد لیگ برتر فوتسال مارک ویلموتس گابریل کالدرون فوتسال تیم فوتبال پیکان تهران تکواندو تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۶۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد تیم فوتسال افغانستان در جام ملت های آسیا + فیلم

تیم ملی فوتسال افغانستان نخستین بار به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا صعود کرد.

تیم فوتسال افغانستان در آخرین بازی خود در برابر بحرین با برد ۳ بر ۲ به مرحله حذفی راه یافت.

چهار تیم برتر این رقابتها جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را کسب خواهند کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • پایان کار تیم فوتسال افغانستان در جام ملت های آسیا + فیلم
  • کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم
  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • گل‌های تیم ملی ایران به قرقیرستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!
  • شرایط خوب تیم ملی فوتسال ایران برای دیدار با قرقیزستان در جام ملت های آسیا
  • عملکرد تیم فوتسال افغانستان در جام ملت های آسیا + فیلم