Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه کرمان :سازمان تبلیغات اسلامی ماموریتی حساس و هوشمند دارد 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در آیین معارفه مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی ماموریت های مهمی دارد و کارهایی که در ۴۰ سال اول انقلاب انجام داده و خدمات ارزشمندی به حوزه فرهنگ دینی رسانده که قابل توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی با بیان اینکه قبلا تبلیغات اسلامی و مذهبی سنتی انجام می شد تصریح کرد: سازمان تبلیغات در حوزه های مختلف تبلیغی در ۴۰ سال گذشته ماموریت خود را به صورت جدی آغاز کرد تا در این دوره به غم کمبود بودجه، به یک نهاد پویا و قدرتمند با تخصص های متعدد تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه حوزه خدمت سازمان تبلیغات بسیار وسیع و قوی است تاکید کرد: این سازمان از یک وزارتخانه چیزی کم ندارد و امیدواریم فعالان این عرصه بتوانند کار سخت را به خوبی انجام دهند.

وی با اشاره به خدمات مدیریت قبلی اداره نبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: همیشه افرادی که مسئولیتی به عهده می گیرند باید مسئولیت خود را به دیگری واگذار کنند و از خدمات مدیران قبلی تشکر می کنیم و برای مدیریت جدید که فردی پرکار، پرنشاط و جهادی است، آرزوی موفقیت می کنم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه سازمان تبلیغات یک نهاد انقلابی و جوشیده از دل انقلاب است گفت: وشاید هدف و فلسفه وجودی آن بحث تبلیغات اسلامی است اما ۲ بال حرکتی این مجموعه عظیم مردم و حوزه های علمییه هستند.

حجت الاسلام غلامحسین حقانی افزود:تصدی گری تبلیغات می تواند ضعف های سازمانی ما را رفع و کار را با سرعت به سمت تعالی انقلاب اسلامی و  آنچه در بیانیه گام دوم ابلاغ شده پیش ببرد.

وی تاکید کرد: هر وقت کار از دست مردم گرفته شد با سختی بیشتری پیش رفت لذا مردم و حوزه ها در این مسیر سخت کمک کار تبلیغات اسلامی باشند.

امروز فرصت مناسبی برای فعالیت های مذهبی فراهم شده است

 استاندار کرمان با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی بدنبال فرصتی برای نشر و عرضه فرهنگ اسلامی به جامعه بود گفت: امروز انواع امکانات اعم از سازمان تبلیغات اسلامی ، صدا و سیما و فضای مجازی وجود دارد و فرصت خوبی برای فعالیت مذهبی فراهم شده است.

محمد جواد فدایی  در آیین معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: ارتقای فرهنگ اسلامی و مذهبی و حفظ اعتقادات مردم جزو اهداف انقلاب اسلامی است و معتقدیم  سعادت در علم و عمل به دستورات اسلامی است.

وی تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی کار مهم و فرصت خوبی دارد و باید با همت این سازمان فرهنگ اسلامی و مذهبی را در جامعه ایجاد کنیم که کار مهم، بزرگ و ارزشمندی به غیر از آن وجود ندارد.

استاندار کرمان با بیان اینکه باید ابزار و محتوی را به روز کنیم تاکید کرد: به عنوان استانداری آماده همکاری هستیم و باید فضایی ایجاد شود تا مردم به تبلیغات اسلامی اقبال داشته باشند.

وی اظهار داشت: همانطور که اعتقادات ما باعث مبارزه با ظلم و پیروزی انقلاب شد، باید آن را حفظ کنیم و به نسل های بعد انتقال دهیم.

 آیین تکریم و معارفه مدیران کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان عصر روز یکشنبه با حضور حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان برگزار شد.

در این آیین حجت الاسلام غلامحسین حقانی به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان معرفی شد و از خدمات حجت الاسلام علی جلالی تقدیر به عمل آمد.

برچسب‌ها کرمان فرهنگی نماینده ولی فقیه کرمان سازمان تبلیغات اسلامی استانداری کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان فرهنگی نماینده ولی فقیه کرمان سازمان تبلیغات اسلامی استانداری کرمان کرمان فرهنگی نماینده ولی فقیه کرمان سازمان تبلیغات اسلامی استانداری کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۶۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در پاسخ به سوالی در مورد داغ شدن موضوع پذیرش مسئولیت استانداری کرمان توسط وی در برخی محافل سیاسی استان کرمان گفت: قرار نیست استاندار کرمان شوم و این مسئولیت را بپذیرم.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمد حسین موسی پور رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در پاسخ به سوالی در مورد داغ شدن موضوع پذیرش مسئولیت استانداری کرمان توسط وی در برخی محافل سیاسی استان کرمان گفت: قرار نیست استاندار کرمان شوم و این مسئولیت را بپذیرم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در پاسخ به سوالی در مورد داغ شدن موضوع پذیرش مسئولیت استانداری کرمان توسط وی در برخی محافل سیاسی استان کرمان گفت: قرار نیست استاندار کرمان شوم و این مسئولیت را بپذیرم؛ حضور در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به منظور خدمت به کشور را با توجه به حکم مقام معظم رهبری؛ نمایندگی ولی فقیه در این شورا را ترجیح می‌دهم.

وی که اصالتا اهل استان کرمان است و به عنوان اولین استاندار روحانی کشور در دولت احمدی نژاد نیز در استانداری قم خدمت کرده است در تکمیل پاسخ خود افزود: با توجه به مسئولیتم در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، قرار نیست مسئولیتی را در دولت بر عهده بگیرم.

وی همچنین در مورد پیشنهاد خبرنگاری در مورد اعزام خبرنگاران فعال در حوزه مرتبط با این شورا در استان‌های کشور به کشور سوریه به منظور آشنایی از نزدیک و نیز انتقال عمق جنایت‌های صورت گرفته علیه مردم مظلوم این کشور، اظهار داشت: این موضوع باید از طریق وزارت ارشاد پیگیری شود.

او در ادامه در پاسخ به سوالی پیرامون تاخیر و تعلل چند ساله مسئولان استان کرمان و شهرداری در مورد ساخت سردیس امام خمینی (ره) جهت نصب در محل مسجد امام شهر کرمان و نیز ساخت و نصب المان قدس در شهر کرمان با توجه به کرمانی بودن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در راه آرمان قدس تلاش‌های زیادی کرد و به شهیدالقدس نیز معروف است، گفت: باید همکاری و پیگیری‌های لازم در این موارد صورت گیرد.

*سیاست گذاری و راهبری مراسم ملی و مذهبی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور سپس وظیفه این شورا را سیاست گذاری و راهبری مراسم ملی و مذهبی برشمرد و گفت: شورای هماهنگی ماموریت پاسداشت و گرامیداشت روز‌های مهم در تاریخ انقلاب دارد.


موسی پور تاکید کرد: هویت انقلاب اسلامی را ایام الله تشکیل می‌دهد و گرامیداشت آن‌ها یعنی جلوگیری از فراموشی و خط سیر انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه در طول سال حدود ١٥ مناسبت ملی در سطح کشور برگزار می‌شود اعلام کرد: سالجاری در
٢ هزار و ٧٧٦ نقطه کشور راهپیمایی روز قدس برگزار شد؛ در قالب این مراسم هزاران کار تبیینی، تبلیغی و فرهنگی برگزار گردید.

موسی پور در ادامه بخش دوم وظایف شورای هماهنگی را ساماندهی مناسبت‌های مهم مذهبی مثل دهه کرامت، دهه ولایت، اعیاد شعبانیه، راهپیمایی غدیر که با مشارکت مردمی برگزار می‌شود، برشمرد.

*لزوم جریان سازی فرهنگی

وی سپس ماموریت دیگر این نهاد را به صحنه آوردن مردم و ایجاد زمینه برای ابراز احساسات درباره مسائل بین المللی و مظلومان عالم مثل قضیه یمن و موضوع فلسطین و دفاع از مردم غزه و ابراز از انزجار توهین به مقدسات و قرآن اعلام نمود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور همچنین ماموریت‌های استانی و مناسبت‌های استانی مثل حادثه آتش سوزی مسجد جامع کرمان در زمان طاغوت را از دیگر برنامه‌های این نهاد برشمرد و اظهار کرد: این کار‌ها یک جریان سازی فرهنگی است.

او افزود: شورای هماهنگی مجموعه‌ای چابک است و در کشور ٢٥٠ نفر نیرو دارد و اعتبارات آن هم اندک است.

وی هنر استفاده از ظرفیت‌های مردمی و حاکمیتی را در اجرای برنامه‌ها مهم خواند و تصریح کرد: هدف تبیین دستاورد‌های نظام اسلامی است.

موسی پور خبرنگاران و اصحاب رسانه را یاران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خواند و گفت: رسانه‌های کرمان در پوشش خبری برنامه‌های شورا خوب عمل کرده اند.

وی با اشاره به فعالیت رسانه‌های معاند گفت: دشمن با امپراطوری رسانه‌ای فریب و دروغ در سطح جهان با استفاده از علوم و ترفند‌ها، سعی در تحریف واقعیت دارد.

دیگر خبرها

  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • سازمان ملل و مجامع بین‌المللی، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند
  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد
  • نگاه به اقشار کم‌بضاعت لرستان در راستای خودکفایی آنها باشد
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد