Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش کاراته‌کای ایران پس از تصادفی که ۶ ماه پیش داشت در نهایت بدلیل از دست دادن بینایی چشم راست، از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، فاطمه چالاکی ملی پوش قائمشهری کاراته ایران که ۲ مدال برنز بازی‌های آسیایی، ۷ مدال آسیایی و جام باشگاه‌های آسیا، برنز دانشجویان جهان و ۲ طلا، یک نقره و یک برنز رقابت‌های لیگ جهانی را در کارنامه خود دارد، خرداد ماه سال جاری بدلیل سانحه تصادف رانندگی از ناحیه چشم راست دچار آسیب‌دیدگی شدید شد و تحت ۲ عمل جراحی سنگین ۷ ساعته نیز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه در نهایت تلاش پزشکان برای درمان چشم این کاراته‌کای ایران به سرانجام نرسید و وی بطور کامل بینایی چشم راست خود را از دست داد و در نهایت مجبور به خداحافظی از دنیای قهرمانی شد.

فاطمه چالاکی پس از خداحافظی اجباری از دنیای قهرمانی در سن ۳۰ سالگی، وارد عرصه مربیگری شده و به عنوان مربی تیم دانشگاه آزاد در سوپرلیگ کاراته مشغول به فعالیت شده است.

چالاکی در حالی که برای کسب سهمیه المپیک تلاش می‌کرد در آخرین حضور خود در رقابت‌های کاراته وان دوبی موفق به کسب مدال برنز شد و قرار بود عازم لیگ جهانی در چین شود که بر اثر سانحه تصادف، رویدادهای بین‌المللی را از دست داد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا آلودگی هوا محسن پورسیدآقایی مسعود سلیمانی طرح ملی مسکن مجید بهرامی حمید شهریاری زهرا امیرابراهیمی بانوی ورزشکار قهرمان ملی پوش تصادف از دست دادن بینایی فاطمه چالاکی انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا آلودگی هوا محسن پورسیدآقایی مسعود سلیمانی طرح ملی مسکن مجید بهرامی حمید شهریاری زهرا امیرابراهیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۶۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان

روزبه صفری بوکسور بهشهری در پیکار‌های بین المللی بوکس قرقیزستان در وزن ۹۲+ کیلوگرم روزبه صفری، عنوان سوم را به دست آورد.

وی پس از کسب پیروزی الیم بیکو از قرقیزستان مقابل رمضان کارانکوف از روسیه ایستاد.

صفری در حالی که راند نخست را برنده شده بود، به دلیل پارگی اَبرو و با تصمیم عجیب داوران بازنده اعلام شد تا با مدال برنز به کار خود پایان داد.

تیم ایران با کسب ۲ مدال نقره و یک برنز به کار خود پایان داد که یک نشان برنز از مازندران هم در میان آن بود.

بوکسور‌های ایران برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک پاریس که اوایل خرداد در تایلند برگزار می‌شود، خود را مهیا می‌کنند و روزبه می‌خواهد مثل مربی بابلسری تیم ملی مهدی طلوتی، جاسم دلاوری و انوشیروان نوریان، از جمع بوکسور‌های مازنی در تاریخ المپیک‌ها باشد که روی رینگ پاریس مشت می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان