Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- کورتوا در جریان تساوی تیم های رئال مادرید و والنسیا، ستاره میدان بود.
به گزارش آریا، تیبو کورتوا که نقش به سزایی در ثبت گل تساوی تیمش مقابل والنسیا داشت، در پایان بازی گفت: این نتیجه کمی روحیه ما را ارتقا می بخشد چون 1-0 شکست خورده بودیم و ناامید می شدیم. همیشه برای سه امتیاز بازی می کنیم، اما به هرحال کسب یک امتیاز در ثانیه های پایانی هم مثل پیروزی است و با انرژی کامل به نیوکمپ می رویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا خوب به نظر می رسد. آنها آماده هستند و مقابل اینتر و دورتموند در لیگ قهرمانان بسیار خوب عمل کردند. هر دو تیم در فرم خوبی به مصاف هم خواهند رفت. هر دو تیم نقاط قوت خود را دارند. همگی باید از توانایی های خود استفاده کنیم. در نیمه دوم دو واکنش خوب داشتم و سپس روی ضربه کرنر به تیم کمک کردم. از قد بلندم روی ضربه کرنر استفاده کردم. من دو متر قد دارم و وقتی برای ضربه کرنر جلو می روم، حریف مضطرب می شود. در اکثر کرنر های ما، تونی توپ را به تیر یک می فرستد و با خود گفتم که خودم را به آنجا می رسانم. دیدم که توپ می آید و با تمام توان پریدم و در ادامه توپ مقابل بنزما قرار گرفت تا گلزنی کند. با اعتقاد جلو رفتم چون وقتی 1-0 عقب هستید و می بینید که دقایق کمی تا پایان باقی مانده است، به این فکر می کنید که ای کاش یک ضربه کرنر به دست آید.
رئال مادرید شب گذشته در دیداری به یادماندنی و با گل دقیقه 95 کریم بنزما برابر والنسیا به یک امتیاز ارزشمند دست یافت. هرچند رئال از این بازی پیروزی می خواست تا به صدر جدول برود. ولی با توجه به اینکه توانست در ثانیه پایانی کار را به تساوی بکشاند، حالا با روحیه ای مضاعف به ال کلاسیکو خواهد رفت. تیمی که ممکن بود شکست خورده به مصاف بارسا برود، حالا با گل دقیقه 95 و با یک امتیاز طلایی راهی نیوکمپ خواهد شد.
تیبو کورتوا بدون شک یکی از بهترین های میدان بود. او دقیقه 48 در مصاف تک به تک با فران تورس توانست یک گل حتمی را برای رئال بخرد. او در دقایق پایانی و زمانی که رئال با یک گل عقب بود نیز ضربه رودریگو موره نو را از چند قدمی با پا مهار کرد تا رئال را همچنان در بازی نگاه دارد. روی گل کریم بنزما نمی توان از نقش تیبو کورتوا نگفت. دقیقه 95 روی ارسال کرنر، کورتوا جلو کشید و برای کمک به هم تیمی هایش به محوطه جریمه آمد. ثانیه ای بعد او بالاتر از همه بازیکنان، با سر به توپ ضربه زد و سنگربان والنسیا را مجبور به واکنش کرد و روی ریباند همین توپ بود که کریم بنزما توانست گل تساوی را به ثمر برساند. این پایان کار نبود و کورتوا که فرصت را مهیا می دید، انتقام شخصی خود از هواداران والنسیا را نیز گرفت. او که در طول 90 دقیقه از سوی بخشی از ورزشگاه با سوت های اعتراضی مواجه شده بود، پس از گل بنزما با گذاشتن دست ها روی گوش به نشانه اینکه حالا برایم سوت بزنید و سپس فرستادن بوسه به سمت هواداران معترض والنسیا، حاشیه ساز شد. حرکتی که شدت اعتراضات به او را بیشتر نیز کرد.
گلر بلژیکی که فصل را خوب شروع نکرد و در مقطعی به شدت از سوی رئالی ها مورد انتقاد قرار گرفت، با اتفاقات شب گذشته حالا خود را نزد هواداران به بازیکنی محبوب تبدیل خواهد کرد. ستاره بلژیکی به چنین نمایشی در آستانه ال کلاسیکو و مصاف با مثلث GSM بارسا نیاز داشت. زین الدین زیدان در پایان و در تمجید از کورتوا گفت:« وقتی کورتوا در دقیقه پایانی برای گل زدن جلو می آید، نشان می دهد که بازیکنان رئال هرگز پاپس نمی کشند.»
زین الدین زیدان بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل والنسیا که با گل ثانیه های پایانی کریم بنزما به دست آمد، با خبرنگاران گفتگو کرد. به گزارش وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، زیزو گفت:
کورتوا خودش تصمیم گرفت که جلو برود و این نشان می دهد که ما هرگز تسلیم نمی شویم، همیشه بیشتر می خواهیم و در نهایت و به اندازه کافی تلاش کردیم تا حداقل تساوی را به دست آوریم. این رئال مادرید است، هرگز ناامید نمی شویم و بعد از گل والنسیا سعی کردیم به بازی برگردیم و موفق شدیم. بعد از تمام تلاش هایی که در نیمه اول داشتیم، تنها یک گل لازم بود. با توجه به تلاشی که بازیکنانم کردند، اگر زودتر به گل می رسیدیم بهتر می شد. فوتبال همین است، 90 دقیقه تلاش کردیم و گلایه ای نیست. گاهی اوقات اوضاع علیه شما پیش می رود، و گاهی اوقات هم به نفع شما می شود، پس باید آن را پذیرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کورتوا ناجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۷۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فجرسپاسی 0 - گل‌گهر 3: خط و نشان در جام حذفی

به گزارش "ورزش ‌سه"، تیم فوتبال گل گهر سیرجان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال میهمان فجرسپاسی شیراز بود که این دیدار در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به سود شاگردان مارینوس اوزونیدیس به پایان رسید. در این مسابقه با وجود اینکه تیم میزبان شروع بهتری داشت و یکی دو موقعیت نصفه و نیمه در دقایق ابتدایی ایجاد کرد، اما این سعید سحرخیزان مهاجم جوان سرمه‌ای پوشان بود که روی یک پاس تماشایی دیگر از روبرتو تورس حساب کار را در دقیقه 14 و در حضور پرشور تماشاگران شیرازی یک بر صفر کرد.

پس از این گل تلاش بازیکنان فجر در ورزشگاه خانگی برای به تساوی کشاندن کار آغاز شد، اما نتیجه‌ای در پی نداشت و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

ویدئو: 331095

با شروع نیمه دوم شاگردان مهدی رجب زاده تهاجمی تر کارشان را دنبال کردند و دو سه موقعیت جدی هم ایجاد کردند که محمدرضا اخباری با واکنش‌های مطمئن خود مانع از گلزنی تیم میزبان شد. درنهایت پس از دفع این حملات خطرناک تیم فوتبال گل گهر روی ضدحمله‌ای سریع در دقیقه 78 با پاس تیکدری و ضربه دقیق تورس به گل دوم رسید و در دقیقه 85 هم در میان بهت و حیرت هواداران غمگین شیرازی گل سوم با ضربه مسعود زائرکاظمینی به ثمر رسید.

با این نتیجه گل‌گهر ضمن رسیدن به جمع 8 تیم برتر رقابت‌های جام حذفی امسال نشان داد که می‌تواند یکی از مدعیان قهرمانی هم باشد.

جمعه 7 اردیبهشت ماه؛ ورزشگاه حافظیه شیراز
داور: حسین زمانی
کمک‌ها: مهدی شفیعی - سجاد ایرانپور

ترکیب فجرسپاسی برابر گل‌گهر 
احمد محرابی، میثم مرادی، آرام عباسی، شاهین طاهرخانی، علی فتحی، علی نجفی، سعید زارع، حمید ملکی، محمدرضا فلاحیان، محسن سیفی و عباس بوعذار
سرمربی: مهدی رجب زاده

ترکیب گل‌گهر برابر فجرسپاسی
محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، علیرضا علیزاده، بهنام برزای، علیرضا کوشکی، مهدی تیکدری، سعید سحرخیزان، روبرتو تورس، سامان فلاح، قائم اسلامی‌خواه و بایناما
سرمربی: مارینوس اوزونیدیس

شرح گل ها

گل‌گهر (1-0): در دقیقه 14 ارسال تماشایی روبرتو تورس در محوطه جریمه به سعید سحرخیزان رسید و او هم با یک ضربه سر کارساز توانست جهت توپ را برای ثبت گل اول تیمش تغییر بدهد.

ویدئو: 331065

گل‌گهر (2-0): در دقیقه 78 نفوذ مهدی تیکدری و پاس دقیق و رو به عقب او به محوطه جریمه برای تورس گل دوم را رقم زد. ستاره اسپانیایی که گل اول را ساخته بود، اینبار نشان داد در زدن ضربات نهایی هم تبحر دارد و با یک بغل پای دیدنی دومین گل تیمش را ثبت کرد.

ویدئو: 331086

گل‌گهر (3-0): در شرایطی که تیم فجر ناامیدانه به دنبال جبران کار بود، یک توپ سرگردان در میان بازیکنان فجر و گل گهر به محوطه جریمه تیم میزبان رسید ولی پیش از اینکه گل تیم فجر از دروازه بیرون بیاید، زائرکاظمینی هوشمندانه و با یک ضربه آرام گل سوم را در دقیقه 85 ثبت کرد.

ویدئو: 331089

دیگر خبرها

  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم + فیلم
  • مس ۱ (۳) - چادرملو ۱ (۵): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است
  • آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس / حذف سرخپوشان در بازی نفس گیر در ضربات پنالتی +فیلم
  • فجرسپاسی 0 - گل‌گهر 3: خط و نشان در جام حذفی
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت