Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان گفت: مستند شورش علیه سازندگی به کارگردانی مصطفی شوقی امروز، ۲۵ آذرماه ساعت ۱۶ در تالار خوارزمی دانشگاه سمنان اکران می‌شود.

رمضانی، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: مستند شورش علیه سازندگی به کارگردانی مصطفی شوقی امروز، ۲۵ آذرماه ساعت ۱۶ در تالار خوارزمی دانشگاه سمنان اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این فیلم مستند به تهیه کنندگی مهدی مطهر ساخته شده است و نگاهی به شورش‌های اجتماعی در شهر‌های مشهد و اسلامشهر در دهه ۷۰ شمسی دارد.

کارگردان این مستند تلاش کرده تا با استفاده از روایت‌ها و صحنه‌های دیده نشده‌ای از تاریخ معاصر ایران به بررسی علل و عوامل اجتماعی، سیاسی و اقتصادی این شورش‌ها در زمان ریاست جمهوری مرحوم هاشمی رفسنجانی بپردازد.

این مستند ۸۰ دقیقه‌ای که حاصل دو سال کار پژوهشی و تولیدی است، دوران ریاست جمهوری مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را از سال ۶۸ تا ۷۶ شمسی را روایت می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مستند شورش علیه سازندگی دانشگاه سمنان مرحوم هاشمی رفسنجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۸۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب خشونت پلیس آمریکا در شبکه‌های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ با افزایش اعتراضات دانشجویان و اساتید دانشگا‌های بزرگ و معتبر آمریکا علیه کشتار مردم مظلوم و بی دفاع غزه و برخورد خشونت آمیز پلیس علیه تظاهرات کنندگان، موجی از خشم و انتقاد در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی به راه افتاده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • بازتاب خشونت پلیس آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • نراقی: فردا دانشجویان ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکا و اروپا تجمع می‌کنند
  • ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران