Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (دوشنبه) دانشگاه پیام نور را مکلف کردند که پست سازمانی متناسب برای کارکنان قراردادی خود در نظر بگیرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 25 آذر) مجلس شورای اسلامی و در ادامه رسیدگی به طرح همسان سازی قراردادهای کارکنان دانشگاه پیام نور برخی از مواد را تصویب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طبق ماده ۲ این طرح، دانشگاه پیام نور مکلف است پست سازمانی متناسب برای کارکنان قراردادی موضوع این قانون را در قالب تشکیلات تفصیلی مراکز و واحدهای تابعه از محل پست‌های سازمانی بلاتصدی مصوب موجود تعیین کرده و تخصیص دهد.

براساس ماده ۳ کارکنان قراردادی شاغل در پست‌های سازمانی تخصیص یافته در صورت دارا بودن شماره شناسه مورد تایید سازمان اداری و استخدامی کشور و احراز شرایط امور و اختصاصی مندرج در آیین‌نامه استخدامی دانشگاه به پیام نور تبدیل وضعیت می‌شود.

براساس ماده ۴ اولویت‌های تبدیل وضعیت برای نیروهای قراردادی براساس مفاد ماده ۲۱ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران مصوب ۱۳۹۱.۱۰.۲ با اصلاحات و الحاقات بعدی و بند «ج» ماده ۸۷ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۳۹۵.۱۲.۱۴ با اصلاحات و الحاقات بعدی و نیز شاغلین مراکز و واحدهای مستقر در استان‌های مرزی، مناطق جنگی و کمتر توسعه یافته تعیین می‌شود.

طبق ماده ۵ اعمال آثار استخدامی مدارک تحصیلی مشمولان این قانون بدون استفاده از ماموریت آموزشی و با هزینه شخصی و خارج از ساعات اداری اخذ کرده‌اند، در صورت پیش‌بینی در شرایط احراز پست سازمانی تخصیص یافته صرفا در قالب مدارک تحصیلی تعیین شده به عنوان سقف و کف مصوب قابل اجرا است.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور مجلس شورای اسلامی قرارداد کارکنان همسان سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۸۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای رقابت علیه ۱۳ نهادعمومی غیردولتی اعلام جرم کرد

به گزارش اکوفارس، سپهر دادجوی‌توکلی در گفت‌وگو با فارس، گفت: با تبیین ظرفیت‌های ثانویه این شورا جهت برقراری رقابت سالم و شفاف اقتصادی، شورای رقابت علیه 13 نهاد غیردولتی، تعاون، نظامی و انتظامی مشمول ماده 6 قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 اعلام جرم کرده است.

وی با اشاره به ماده ۶ این قانون که نهادها و مؤسسات  عمومی و غیر دولتی، نهادهای نظامی و انتظامی و بنیادهای تعاون وابسته، موسسات خیریه، کلیه صندوق‌های بازنشستگی، را ملزم به ارائه گزارش ۶ ماهه به شورای رقابت در خصوص مجموع مالکیت مستقیم و غیر مستقیم کلیه شرکت‌های تابعه و وابسته خود در هر بازار تولید کالا و خدمات و نیز حق مالکیت مجموعا حداکثر تا ۴۰ درصدی سهم بازار و مالکیت هر کالا و خدمات می‌نماید، گفت: در پی عدم همکاری موثر برخی نهادها، شورای عالی نظارت بر اجرای اصل ۴۴، کمیته‌ نظارتی و قضایی با عضویت سازمان بازرسی، دادستانی کل کشور، وزارت دادگستری، دیوان محاسبات و سازمان بورس تشکیل داد که به پیشنهاد این کمیته، شورای رقابت در مصوبه ۵۵۱ خود در اسفند ۱۴۰۱، ۱۳ نهاد صندوق و سازمان را به دلیل عدم ارائه اطلاعات و شفافیت اقتصادی مجرم شناخته و علیه ایشان در شعب مختلف دادگاه اعلام جرم کرده است.

سخنگوی شورای رقابت اظهار داشت: تاکنون ۱۴ صندوق بازنشستگی ۲۶ نهاد عمومی غیردولتی و همه شهرداری‌های کشور با تمرکز بر ۹ شهرداری کلان شهر مشمول این ماده تشخیص داده شده‌اند.

وی از حبس و جریمه نقدی بر اساس ماده ۷۲ و بند ۱ ماده ۷۹ قانون مزبور به عنوان ضمانت اجرایی تشخیص شورا در این خصوص یاد کرد و اظهار داشت: رویه رسیدگی به اتهامات این ۱۳ نهاد همچنان در جریان است که البته در برخی موارد احکامی مانند صدور قرار منع تعقیب، اثبات اتهام، و ادامه رسیدگی صادر شده است که البته مانع انجام ادامه وظایف شورا در مطالبه‌گری نیست.

وی اسامی این نهادها را فعلا اعلام نکرد و اظهار داشت: به دلیل پیچیدگی‌های موجود و ضرورت دقت و اثرگذاری تصمیمات بر توسعه جامعه و رفاه مردم باید به دستگاه قضا فرصت داد تا بیش از پیش مطالبه‌گر حق مردم باشد.

دیگر خبرها

  • دستورالعمل اجرای اعطای پایه‌های استحقاقی اعضای هیات علمی
  • خروج شرکت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از شمول ماده 141 قانون تجارت
  • خروج ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از شمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت
  • چرا بیمه سلامت حساب واحد بانکی ندارد
  • شورای رقابت علیه ۱۳ نهادعمومی غیردولتی اعلام جرم کرد
  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • حقوق فرهنگی خانواده در نظام حقوقی ایران
  • «سقف‌گذاری برای اجاره‌بها» به قانون تبدیل شد
  • چه کسی محجور است؟/ آثار حقوقی شخص محجور
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد