Web Analytics Made Easy - Statcounter

مظفر با اشاره به دستاوردهای بیست‌وهشتمین اجلاس سراسری نماز برای استان گلستان به عنوان میزبان، گفت: استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی و اردبیل گزینه‌های میزبانی این اجلاس در سال آینده هستند.

«محمود مظفر» در گفت وگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان درباره دستاوردهای بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز با موضوع «نماز و مدرسه»، اظهار کرد: خوشبختانه برگزاری این اجلاس در استان گلستان دستاوردهای قابل توجهی برای این خطه از کشور داشته است و از نزدیک با ظرفیت های قابل توجه این استان آشنا شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور به برنامه های ترویجی در حوزه نماز در استان گلستان اشاره کرد و گفت: در این اجلاس مقرر شد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه شعر و کتاب، آثاری را پیرامون نماز در این استان منتشر کند، صدا و سیمای جمهوری اسلامی اقدام به تهیه برنامه های متنوع با موضوع نماز کند و وزارت راه و شهرسازی نسبت به ایجاد نمازخانه های بینراهی اقدام کند. ضمن اینکه دیگر دستگاه ها نیز به تناسب وظایفشان در راستای توسعه و ترویج فرهنگ نماز در این استان برنامه ریزی و عمل کنند.

 

وی با اشاره به ارسال 16 هزار اثر به بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز، بیان کرد: قرار است آثار ارسالی به این اجلاس جمع بندی شود و در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد، تا بتوانند از راهکاره های ارایه شده برای مشکلات مختلف در حوزه نماز مدارس استفاده کنند.

 

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به این اجلاس، ابراز کرد: دستگاه های مختلف اجرایی در استان ها با تبعیت از پیام مقام معظم رهبری به این اجلاس، خودشان را موظف کردند که رویکرد برنامه ریزی برای اجرای برنامه های تقویتی در حوزه نماز را مورد توجه قرار دهند و در واقع می توان گفت پیام رهبری به این اجلاس یکی از دستاوردهای همه ساله محسوب و موجب می شود در  برای ترویج فرهنگ نماز برنامه ریزی های کاربردی تر صورت بگیرد.

 

وی با بیان اینکه برنامه ریزی برای اجلاس نماز سال آینده به زودی در دستور کار قرار می گیرد، خاطرنشان کرد: استان های سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی و اردبیل گزینه های میزبانی این اجلاس در سال آینده هستند.

 

      

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد استان بوشهر خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد طرح ملی فهما مسجد هرمزگان اردبیل شیراز ستاد اقامه نماز کشور اجلاس سراسری نماز نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۸۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب و عفاف؛ مهمترین محور سخنان خطیبان نماز جمعه شهر‌های گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان اجرای طرح نور و تبیین اهمیت رعایت عفاف و حجاب ، ویژگی های موسم پر فیض حج ، لزوم داشتن برنامه ای برای افزایش جمعیت ، نقش جوانان در تعالی جامعه ، هفته کار و کارگر و نقش آنان در تولید ، بیان جنایتهای اسرائیل در غزه ، تبیین عملیات تنبیهی وعده صادق و اهمیت شوراها از موضوعاتی بود که امامان جمعه امروز در خطبه های نماز جمعه استان مطرح کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان
  • حجاب و عفاف؛ مهمترین محور سخنان خطیبان نماز جمعه شهر‌های گلستان
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و برایتون + فیلم
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد
  • مجموعه بیانات شهید بهشتی دربارۀ نماز منتشر شد
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • خلاصه‌بازی لیورپول و اورتون + فیلم