Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری ، صفایی رئیس اداره سلامت و بهداشت آموزش و پرورش مازندران ،اظهار کرد:سیاست‌های اجرایی حوزه سلامت شامل آموزش و ارتقاء آگاهی مدیران، دانش آموزان، مسئولان بوفه‌های مدارس و عاملان توزیع در قالب بخش نامه تدوین و به ادارات شهرستان‌ها، مناطق و مدارس استان اعلام شد. 

وی با بیان اینکه عاملان توزیع حتماً خرید را از مجاری معتبر انجام دهند و برگه رسمی خرید کالا را دریافت کنند افزود: نظارت بوفه‌های مدارس توسط رابطین سلامت و مربیان بهداشت مدارس استان تشدید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره سلامت و بهداشت آموزش و پرورش مازندران با تاکید بر استفاده میان وعده‌ها و لقمه‌های سالم شامل نان، پنیر و گردو و میوه ، گفت: نحوه مصرف صحیح کیک و کلوچه با توجه به شرایط موجود برای دانش آموزان در صف صبحگاهی و کلاس درس توضیح داده شود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش دانش آموزان سلامت مدرسه مربیان بهداشت مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۸۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مظهری، رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، گفت: نسخه پیچی و فروش دارو همچنان تحت کنترل مسئول فنی داروخانه هاست و فقط حمل دارو با ابلاغ این آیین نامه با استفاده از سکوهای اینترنتی انجام میشود.
وی افزود: این آیین نامه با رعایت اصول حفظ سلامت بیماران، موجب سهولت دسترسی بیماران به داروهای مورد نیاز میشود.
مظهری ادامه داد: توزیع دارو بر بستر اینترنت بزودی به صورت آزمایشی در چند شهر با دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز می شود و بعد از ۶ ماه در سراسر کشور پوشش داده می شود.
رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت در پایان گفت: بیماران با استفاده از سکوهای اینترنتی برای انتخاب نزدیکترین داروخانه به محل سکونت میتوانند داروی خود را سریع تر دریافت کنند .

دیگر خبرها

  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • توسعه بهداشت ودرمان
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد