Web Analytics Made Easy - Statcounter

روسای بیمارستان‌های رازی و ولیعصر قائمشهر (مازندران) مرگ بیماران دیالیزی در این شهرستان به خاطر فرسودگی دستگاه‌های دیالیز را تکدیب کردند.

به گزارش ایرنا، ادعای مرگ ۱۱ بیمار دیالیزی در قائمشهر به خاطر فرسودگی دستگاههای دیالیز را رییس شورای اسلامی این شهر دو روز پیش مطرح کرد که در فضای مجازی و حقیقی با واکنش گسترده مواجه شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بیمارستان رازی قائمشهر روز دوشنبه در تماس تلفنی خبرنگار ایرنا گفت: ما طی دو ماه گذشته هیچ بیمار فوتی به خاطر مشکل دیالیز در بیمارستان نداشتیم.

دکتر مظفر شعبانی با اعلام اینکه ۱۳ تخت دیالیز در بیمارستان رازی وجود دارد ، افزود:همچنین در این بیمارستان ۱۸ دستگاه دیالیز سالم وجود دارد که به بیماران خدمت ارائه می دهد، ضمن این که طی ۲ ماه گذشته سه دستگاه دیالیز نو به این بیمارستان اضافه شده است .

وی توضیح داد: در بخش دیالیز بیمارستان رازی ما به ۸۰ بیمار به صورت ثابت و ۱۵ بیمار به صورت شناور در ماه خدمت ارائه می کنیم و تاکنون بیماران ما در این بخش با مشکلی مواجه نبودند.

رئیس بیمارستان ولیعصر قائمشهر هم به خبرنگار ایرنا گفت: طی ۲ ماه گذشته ، فوت بیماران در بیمارستان ولیعصر ارتباطی با دیالیز نداشته است .

دکتر هاشم هاشم پور افزود: از شهریور تاکنون هفت بیمار دیالیزی که برای خدمات گیری به این بیمارستان می آمدند فوت شدند ولی فوت هیج یک ربطی به دیالیز و دستگاه دیالیز نداشت و علت مرگ عوامل دیگری مانند بیماری قلبی، دیابت و عوامل دیگر بود.

وی توضیح داد: در مجموع بیمارستان ولیعصر یکصد بیمار دیالیزی را به صورت ثابت و ۲۰ بیمار را به صورت شناور ماهانه زیر پوشش دارد که با ۱۷ تخت بخش دیالیز و ۱۷ دستگاه به آنها خدمات می دهد.

لینک کوتاه: asriran.com/002x64

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دیالیز قائمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۸۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مسئول تیم پیوند دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: اعضای بدن نوجوان ۱۴ ساله اهل لردگان جداسازی و به بیماران نیازمند عضو اهدا شد.
خانم کیانی افزود: صبح امروز در بیمارستان لردگان اعضای پیکر علی خلیل طهماسبی که در تصادف دچار مرگ مغزی شده بود با رضایت خانواده جداسازی و به بیماران نیازمند عضو اهدا شد.
وی ادامه داد: کبد و کلیه‌های این نوجوان لردگانی برای اهداء به شیراز ارسال شد.
کیانی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وبگاه skums.ac.ir نسبت به تکمیل «فرم عضویت در خانواده بزرگ اهداکنندگان عضو» اقدام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • آمادگی کامل مازندران برای برگزاری دور دوم انتخابات نمایندگی مجلس در قائمشهر
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • افزایش بیماران خاص در کرمانشاه