Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه جامعه ــ ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه پول بسته حمایتی دولت فقط به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود، اعلام کرد: هیچ سازمان، مؤسسه و نهاد واسطه‌ای این مبلغ را دریافت و سپس در اختیار مشمولین قرار نمی‌دهد.

به گزارش ایکنا؛ ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی اطلاعیه شماره 10 خود اعلام کرد: به دنبال انتشار اخباری در برخی رسانه‌ها مبنی بر عدم دریافت بسته حمایت معیشتی از سوی سازمان‌ها و نهادهای حمایتی، به اطلاع می‌رساند همانگونه که پیش از این نیز اطلاع رسانی شده، مبلغ بسته حمایت معیشتی به حساب بانکی سرپرست خانوارها واریز می‌شود و قرار نیست هیچ سازمان، مؤسسه و نهاد واسطه‌ای این مبلغ را دریافت و سپس در اختیار مشمولین قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اطلاعیه‌ها و اخبار منتشره از سوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی مستقر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به طور شفاف این موضوع اطلاع‌رسانی شده است، بنابراین باتوجه به اهمیت و حساسیت موضوع، انتظار می‌رود، رسانه‌ها در درج اخباری از این دست نهایت دقت و توجه لازم را به‌عمل آورند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا اجتماعی بسته معیشتی اطلاعیه بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۸۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی

شما شهروندان عزیز در مورد تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ به حساب فروشندگان، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس اجتماعی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ به حساب فروشندگان، در لینک زیر مشاهده کنید.

تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده

معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تسویه دولت با فروشندگان متصل به طرح کالابرگ طی چهار روز آینده خبر داد.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • از باز کردن پیام‌هایی با محتوای بسته معیشتی و سبد کالا بپرهیزید
  • افشای واریز ۷۰۰ میلیونی به حساب بانکی دخترِ کوچولو آقای خبرنگار! +تصویر
  • پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی
  • سنگ چاقو تیز کنی که برای قصاب ۸۰۰ میلیون ریال آب خورد!
  • افشاگری میلیاردی مدیر سابق استقلال علیه سمیعی
  • واریزی مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی افزایش یافت
  • خبر جدید برای یارانه‌بگیران/ این کار را انجام ندهید، یارانه‌تان قطع می‌شود؟
  • بهترین بروکر برای ایرانی ها کدام است؟
  • توصیه به یارانه‌بگیران/ چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی