Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-05@21:40:35 GMT

فردوسی‌پور رقیب صدا و سیما شد؟

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۸۷۲۱

فردوسی‌پور رقیب صدا و سیما شد؟

به گزارش پارسینه؛ شب گذشته برنامه «کلاسیکو» با تهیه کنندگی عادل فردوسی پور در فضای مجازی به صورت گسترده پخش شد تا به نوعی بعد از مدت‌ها برنامه‌ای ویژه با تهیه کنندگی فردوسی پور را شاهد باشیم.

ماجرا از این قرار است که «ویژه برنامه «کلاسیکو» با اجرای پژمان جمشیدی. با حضور علی دایی، وریا غفوری، امیر مهدی ژوله و ژاوی آلونسو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» کاری مشترک از سه برند فعال در صنعت «VOD» به نام‌های «فیلیمو»، «کافه بازار» و «نماوا». این سه برند در دنیای حرفه‌ای رقیب همدیگر هستند اما در اتفاقی مهم و بزرگ تصمیم به همکاری برای ساخت یک برنامه پرسر و صدا گرفته‌اند. چیزی که باعث شده این 3 برندِ رقیب به تصمیم «همکاری مشترک» برسند یک نام است: «عادل فردوسی پور». چهارشنبه شب همین هفته قرار است بازی رفت «ال‌کلاسیکو» بین دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه نوکمپ برگزار شود. این همان مسابقه ای است که قرار بود حدود دو ماه پیش برگزار شود اما به علت ناامنی‌های کاتالونیا به تعویق افتاد. این به تعویق افتادن فرصتی را ایجاد کرد تا فردوسی‌پور و همکارانش به فکر ساخت یک برنامه ویژه بیفتند. برنامه‌ای که با کمک این 3 برند و امکانات آنها برای پخش گسترده در فضای مجازی می‌تواند بازتاب گسترده ای داشته باشد. به نظر می‌رسد با رخ دادن این اتفاق اولین گام‌ها برای شکستن انحصار صدا و سیما برداشته شده است.

آیا واقعا صدا و سیما رقیب جدی پیدا کرد؟

در ظاهر با توجه به شهرت فردوسی پور و اینکه بیش از یک سال از غیبت او در تلویزیون می‌گذرد طبیعی بود که چنین برنامه ای از سوی مردم در فضای مجازی «وایرال» شود. اصولا برنامه عادل فردوسی پور با خود بیننده می آورد چرا که نوآوری و هیجان در برنامه های او مشهود است. در برنامه شب گذشته اما انتظارها آنطور که بود اصلا برآورده نشد.

به سبک همان برنامه های همیشگی و روتینی که باید، پیش رفت. سوالات تکراری از وریا غفوری و علی دایی درخصوص ال‌کلاسیکو و چندین سوال طنز دیگر از این دو چهره مشهور باعث شد تا برنامه به نوعی مفرح باشد تا تخصصی. ضمن اینکه مجری گری پژمان جمشیدی نیز طوری نبود که بیننده را راغب کند به دیدن ادامه برنامه.

همچنین استندآپ کمدی ژوله مشخص نبود چه ارتباطی به ویژه برنامه ال کلاسیکو داشت که با استندآبی تکراری روی استیج آمد. شاید حالا صدا و سیما خوشحال ترین ارگانی باشد که چنین برنامه ای ساخته شده و بعید بنظر می رسد در ویژه برنامه های بعدی مخاطب آنطور که دیشب استقبال کرد منتظر دانلود این برنامه در فضای مجازی باشد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فردوسی پور نود کلاسیکو پژمان جمشیدی علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۸۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی
  • هفته بزرگداشت فردوسی از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • جایزه نوبل ادبی باید به فردوسی تعلق می‌گرفت
  • بنیاد حکیم طوس راه اندازی خواهد شد/ ساخت فیلم و مستند درباره فردوسی در دستور کار است
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما
  • ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم
  • شبکه خبر 2 هک شد؟! + فیلم و واکنش صداوسیما
  • صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر۲ را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک رد کرد