Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته تیم فوتبال آرسنال در ورزشگاه خانگی خود به مصاف منچستر سیتی رفت، اما توپچی‌ها برابر مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها حرفی برای گفتن نداشتند و با نتیجه ۰-۳ بازی را واگذار کردند.

بیشتر بخوانید: آرسنال صفر - منچسترسیتی ۳/ امارات به تسخیر پسران آبی در آمد

کوین دی بروین ستاره بی، چون و چرای سیتیزن‌ها در این دیدار بود و در همان نیمه نخست کار حریف را یکسره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک بلژیکی گل‌های اول و سوم تیمش را به ثمر رساند و پاس گل دوم را برای رحیم استرلینگ ارسال کرد.  

پس از نمایش ضعیف آرسنال در این دیدار جرمین جناس بازیکن پیشین تاتنهام گفت: بازی آرسنال برابر منچستر سیتی یکی از آن بازی‌های عجیب بود و من برای بازیکنان آرسنال احساس تاسف کردم.

بیشتر بخوانید:  مشکلات آرسنال در کوتاه مدت برطرف نخواهد شد

جناس با انتقاد از مدیران باشگاه آرسنال گفت: در این بازی مشخص شد که تصمیمات مدیران باشگاه چه بلایی سر تیم آورده است. مسلما تصمیمات هیئت مدیره باشگاه باعث ایجاد چنین آشفتگی در تیم شده است.  

او افزود: بازیکنان آرسنال برای بازی برابر منچستر سیتی بازنده به زمین رفتند و اعتماد به نفس نداشتند. فکر می‌کنم حتی هواداران هم دلشان به حال بازیکنان می‌سوخت.  

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش دنیای فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۸۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند

آفتاب‌‌نیوز :

در آخرین بازی معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، شب گذشته (پنجشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران، برایتون و منچسترسیتی در ورزشگاه آمکس به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۴ بر صفر منچسترسیتی به پایان رسید.

کوین دی‌بروینه در دقیقه ۱۷ گل نخست بازی را به ثمر رساند. پس از او با دبل فیل فودن در دقایق ۲۶ و ۳۴، سیتی تقریباً کار حریف را یکسره کرد و گلزنی خولیان آلوارس در دقیقه ۶۲ هم حکم تیر خلاص بر پیکر نیمه جان تیم تحت هدایت روبرتو دزربی را داشت.

با این نتیجه که بیست‌و‌سومین پیروزی فصل سیتی بود، مردان گواردیولا ۷۶ امتیازی شدند و ضمن گرفتن جای لیورپول ۷۴ امتیازی در رده دوم به فاصله یک امتیازی آرسنال صدرنشین رسیدند آن هم با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال و لیورپول. بازی معوقه سیتی از هفته سی‌و‌چهارم و در خانه تاتنهام است که به دلیل حضور تیم منچستری در جام حذفی به ۲۶ اردیبهشت موکول شده است. این یعنی که سیتی به صورت بالقوه می‌تواند صدرنشین شود و سرنوشتش برای تکرار قهرمانی فصل گذشته در دستان خودش باقی می‌ماند.

این دوازدهمین باخت برایتون در ۱۴ مصاف اخیرش با سیتی در تمامی رقابت‌ها بود که تیم روبرتو دزربی را با ۴۴ امتیاز در رده یازدهم جدول نگه داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟