Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهندس علیرضا عرب ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر پرند به ایشان, تاکید کرد: ورود بنده به عنوان شهردار جدید به پرند با کلنگ زنی پروژه بوستان شهدای هسته ای مقارن شد که با همکاری و حمایت شورای شهر کار اجرای این پروژه را در دستور کار خود قرار داده ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ شهردار منتخب پرند گفت: پرند به عنوان شهر فرصت های طلایی و پایتخت مسکن مهر ایران ساخت و سازهای آن با استاندارهای مورد نیاز مقارن و همسو نبوده و سرانه ها از ساخت و سازها عقب مانده اند که امیدواریم با برنامه ریزی دقیق و همیاری مجموعه شورای شهر بتوانیم این کمبودها را جبران کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مهندس عرب در ادامه مقابله و برخورد جدی با ساخت و سازهای غیر مجاز را اولین برنامه خود معرفی کرد و گفت: جلوی ساخت و سازهایی که خط قرمزها را رعایت نمی کنند خواهیم گرفت.

 برخورد با تک واحدهای تجاری, تکمیل پروژه های عمرانیِ در حال اجرای شهرداری پرند از جمله پارک بانوان, ایستگاه شماره دو آتش نشانی و احداث ساختمان شهرداری, احداث و توسعه بوستان های محله ای به صورت عدالت محور, تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی, پیگیری و تکمیل پروژه مترو و احداث دریاچه مصنوعی از جمله شاخص ترین برنامه های پیش روی شهردار جدید پرند است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اعضای شورای اسلامی شهر ایران شورای شهر مترو هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۹۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی

علی اکبر پورعلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تقویت زیرساخت‌های شهری پیربازار در اولویت قرار دارد و در این خصوص اقدامات خوبی هم صوت گرفته است.

وی با اشاره به بر خی اقدامات ۱۰ ماهه مدیریت شهری پیربازار افزود: استقرار اورژانس و آتش نشانی از اقدامات خوب مدیریت شهری پیربازار است.

شهردار پیربازار با اشاره به بلاتکلیفی یک دهه‌ای پست این شهر اضافه کرد: راه اندازی مجدد دفتر پست از مطالبات به حق شهروندان پیربازار بود.

پورعلی از اجرای ۸ پروژه عمرانی و شهری در پیربازار خبر داد و بیان کرد: این تعداد پروژه‌های شهری با اعتبار ۴ میلیارد تومان از منابع داخلی شهرداری به اجرا و بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری پیربازار در گذشته از کد بودجه‌ای برخوردار نبود، افزود: با کمک مدیران استان و شهرستان پروسه کددارشدن پیربازار به سرانجام رسید و ۱۴۰۳ نخستین سالی است که از اعتبارات دولتی برخوردار می‌شویم.

کد خبر 6087961

دیگر خبرها

  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال + تصاویر
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز