Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@03:26:35 GMT

بازیکن صنعت نفت با دستور کمیته انضباطی محروم شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۰۰۴۸

بازیکن صنعت نفت با دستور کمیته انضباطی محروم شد

بازیکن باشگاه صنعت نفت آبادان بر اساس دستور موقت صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محروم شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، در پی وصول گزارش غیبت جعفر سلمانی، بازیکن باشگاه صنعت نفت آبادان در اردوی تیم ملی امید، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در جلسه فوق العاده و فوری نسبت به صدور دستور موقت مقتضی در این خصوص اقدام نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قرار دستور موقت صادره اعلام شده: "پیرو گزارش مورخ ٢٤ آذر جعفر سلمانی بازیکن باشگاه صنعت نفت علی‌رغم ابلاغ دعوت توسط باشگاه اجازه حضور در اردو را نیافته و تخلف صادر شده مبنی بر عدم همراهی تیم ملی امید شایسته صدور قرار دستور موقت می‌باشد. بر اساس ماده ١٠٠ مقررات انضباطی مصوب ١٣٩٧ بازیکن موصوف تا اطلاع ثانوی از حضور در تمامی مسابقات باشگاهی خود معلق و محروم می‌گردد و لازم است به همراه مدیرعامل باشگاه در جلسه رسیدگی کمیته انضباطی روز یکشنبه مورخ اول دی ماه ساعت ١٥ جهت ادای توضیحات حاضر شود.

اردوی آماده ‌سازی تیم فوتبال المپیک ایران از روز گذشته در تهران آغاز شده که سلمانی نخستین بازیکن غایب در فهرست دعوت شدگان این اردو محسوب می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسيون فوتبال باشگاه صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۰۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ بنابر اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال؛ یکی از هوادار سپاهان به دلیل ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در (۱۲ اردیبهشت) از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، با توجه به مجموع محتویات پرونده و اظهارات وی که از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می‌شود، بنابر به مواد ۶۰ و ۷۱ مقررات انضباطی به مدت ۱۰ سال از ورود به تمامی ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم می‌شود.
رای صادره براساس ماده ۸۹ مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

همچنین این پرونده برای رسیدگی به تخلفات دیگر اشخاص از حقیقی و حقوقی درجریان است.

دیگر خبرها

  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • هوادار سپاهان ۱۰ سال محروم شد
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد