Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد بلوچی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه جشن یلدای مهربانی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین توسط خیران شاهرودی با همکاری کمیته امداد برنامه‌ریزی‌شده است، ابراز داشت: جشن شب یلدا به مدت دوشب برای ۵۰۰ نفر از  ایتام تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه دو هزار حامی در طرح ایتام و محسنین با کمیته امداد شاهرود همکاری دارند، افزود: خیران و نیکوکاران ظرفیت ارزشمندی هستند که می‌توانند یاری گر نیازمندان باشند لذا از این افراد دعوت می‌شود تا فرزندان معنوی خود را مورد حمایت قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته امداد شاهرود بابیان اینکه ۱۷۳ نفر از ایتام تحت حمایت این نهاد قرار دارند، ابراز داشت: حامیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های کمیته امداد یک و یا چند کودک را در طرح اکرام ایتام و محسنین را انتخاب و به صورت ماهانه کمک‌های نقدی و غیر نقدی  خود را به آن‌ها ارائه دهند.

بلوچی بابیان اینکه ۴۳۰ کودک تحت حمایت این نهاد در طرح محسنین از خدمات حمایتی این نهاد و حامیان خود بهره‌مند می‌شوند، تصریح کرد: محسنین شامل فرزندان افرادی که در زندان به سر می‌برند و یا صلاحیت نگهداری از فرزندان را ندارند که این کودکان مورد حمایت حامیان قرار دارند.

وی بابیان اینکه حدود ۲۰۰ کودک یتیم در شاهرود وجود دارند، افزود: خیران و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد از این فرزندان معنوی خود حمایت کنند.

کد خبر 4799120

منبع: مهر

کلیدواژه: کميته امداد سمنان محمد بلوچی شاهرود بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس بارش برف یاسوج خطبه های نماز جمعه ثبت نام کاندیداها شهرکرد بیرجند استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۰۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: حامیان نیکوکار سال گذشته بیش از ٣٨ میلیارد ریال به کودکان یتیم و نیازمند مورد حمایت این نهاد در استان کمک کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، ناصر مرادی پویانی امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران حامیان نیکوکار با بیان اینکه سال گذشته بیش از ٣٨ میلیارد ریال به حساب کودکان یتیم و نیازمند واریز شده است، اظهار کرد: تعداد ۴ هزار کودک یتیم و نیازمند مورد حمایت کمیته امداد استان است.

وی اضافه کرد: سال گذشته حدود ١١ هزار حامی از استان‌های کشور برای سرپرستی از کودکان یتیم و نیازمند اعلام آمادگی کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به مشارکت مردم در طرح ارزشمند و معنوی، اضافه کرد: شهروندان با حضور به ادارات امداد در سطح استان، و یا به درگاه www.ekram.emdad.ir و یا ارسال عدد ١ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۴ ثبت نام، و حمایت از یک یا چند فرزند یتیم را عهده‌دار شوند.

کد خبر 751243

دیگر خبرها

  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است