Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@09:50:12 GMT

حضور ۱۶ تیم از پزشکان بسیجی در مناطق محروم کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۰۶۰۲

حضور ۱۶ تیم از پزشکان بسیجی در مناطق محروم کرمانشاه

حامد بهرامیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح شهید رهنمون ماهیانه اعزام پزشک پرستار، روانشناس، ماما و کارشناس بهداشت به مناطق کم برخوردار انجام می شود.

وی افزود: در قالب طرح مذکور به اهالی هشت منطقه در شهرستان کرمانشاه شامل حکمت آباد، باغ ابریشم، آناهیتا، کرناچی، ملاحسینی، آقاجان، مسکن مهر بهزیستی و ده پهن و هفت منطقه در سطح شهرستان ها شامل چشمه کبود هرسین، بایگان پاوه، چم زرشک ثلاث باباجانی، بشیر آباد سنقر، دهلر و محله اسلام آباد کنگاور، منصوری اسلام آباد غرب خدمات رسانی رایگان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه طرح شهید رهنمون به صورت ماهانه در محلات مذکور اجرا می شود، خاطرنشان کرد: امروز نیز تیم اعزامی در محله حکمت آباد مستقر شده و نسبت به انجام ویزیت و توزیع رایگان دارو اقدام می کند.

بهرامیان با تاکید بر اینکه در سطح محلات نیاز سنجی ها انجام می شود و متناسب با نیازهای هر محله متخصص مربوطه حضور خواهد یافت، بیان کرد: در بررسی های انجام شده دانش آموزان یک دبستان و یک دبیرستان در محله حکمت آباد عیوب انکساری چشم داشتند که امروز اپتومتریست به همراه دستگاه اپتومتری در این مدارس حضور یافت.

این مسئول با بیان اینکه هزینه عینک های مورد نیاز دانش آموزان این مدارس توسط یک فرد خیر متقبل شده است، تصریح کرد: پس از تعیین نمره، عینک ها به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: در یکی دیگر از مدارس استثنایی این محله دانش آموزان با معلولیت ذهنی و جسمی مشغول تحصیل هستند که طی امروز تیم پزشک، پرستار، روانپزشک نیز در این مدرسه حضور یافته و به غربالگری و نیاز سنجی واقعی این دانش آموزان می پردازند.

مسئول امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه بیان داشت: طرح شهید رهنمون طرحی کشوری است که از بهمن سال ۹۶ در سطح کشور و در استان کرمانشاه از فروردین ۹۷ با حضور ۱۶ تیم همزمان در سطح استان انجام شده است.

کد خبر 4799093

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بسیج جامعه پزشکی مناطق محروم بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس بارش برف یاسوج خطبه های نماز جمعه ثبت نام کاندیداها شهرکرد بیرجند استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۰۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد

حسین رمضانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: چهل و دومین دوره مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز با حضور بیش از ۵۰۰ دانش آموز شهرستان‌ها و مناطق نیمه شمالی استان بوشهر به میزبانی شهرستان دیلم و در محل دبستان دخترانه عصمت برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش دیلم افزود: در این مسابقات دانش آموزان شرکت کننده در ۱۲ رشته، در ۲ بخش پسران و دختران طی ۲ روز به رقابت پرداختند.

.وی گفت: پیش از این نیز، مسابقات دانش آموزان شهرستان‌ها و مناطق نیمه جنوبی استان بوشهر در شهر کاکی برگزار شده است.

کد خبر 6088812

دیگر خبرها

  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • انتقال تعدادی از دانش آموزان با ماشین‌های ارتش برای حضور در کنکور سراسری
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند