Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@00:02:23 GMT

زیرساخت های رامسر برای فرودگاه کافی نیست

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۰۶۷۸

زیرساخت های رامسر برای فرودگاه کافی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رازجویان پیش ازظهر دوشنبه در نشست با مدیران شهرستان رامسر با بیان اینکه توسعه راه های مواصلاتی سبب توسعه شهرستان رامسر و ارز آوری خواهد شد گفت: توسعه فرودگاه در اولویت کار مسئولان است و پرواز کیش به رامسر از جمله کارها است.

وی با اشاره به اینکه توسعه فرودگاه رامسر سبب تحسین آیندگان خواهد شد تصریح کرد: اعتبارات به صورت قطره چکانی است و باید نهایت بهره برداری از آن برای توسعه و تعالی استان و عروس شهرهای ایران رامسر انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمد آزاد فرماندار رامسر در جلسه با معاون عمرانی استانداری مازندران و مدیران کل استان و شهرستان درباره بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر گفت: مهمترین اقدام در این زمینه آزاد سازی آموزشکده ملاصدرا بود که جزو موانع پروازی بوده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان رامسر تصریح کرد: در گذشته عزم جدی برای راه اندازی باند جدید فرودگاه وجود نداشت و با همراهی استاندار مازندران و مدیران استانی و شهرستانی مکانی برای خوابگاه آموزشکده ملاصدرا در نظر گرفته شد و در یک کار شبانه روزی با پیگیری های مستمر جابجایی خوابگاه انجام شد.

فرماندار رامسر با اشاره به اینکه بخش اعظمی از دانشجویان به دانشگاه پیام نور انتقال داده شدند و کارگاه ساخت مجموعه پروژه جدید ملاصدرا از سرعت خوبی برخوردار است گفت: روند ساخت ساختمان جدید آموزشکده ملاصدرا از پیشرفت خوبی برخوردار است و در سال جدید تحصیلی راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه پس از تخلیه ملاصدرا طبق قراردارد با شرکت فرودگاه ها یک و نیم میلیارد ریال طبق قرارداد به آن تعلق می گیرد تصریح کرد: ۹ موانع پروازی فرودگاهی برطرف شده است و در باند جدید فرودگاه پیمانکار مشخص و شروع بکار کرد و به علت محدودیت ها و موانع کار به خوبی پیشرفت نداشت.

فرماندار رامسر گفت: در باند قدیم فرودگاه هواپیمای ای تی آر نشست و برخاست دارد و میزان استقبال از فرودگاه رامسر زیاد و پروازها به صورت کامل انجام می شود که نیازمند تجهیز امکانات پروازی در سطح گسترده است.

کد خبر 4799161

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری مازندران فرودگاه بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس بارش برف یاسوج خطبه های نماز جمعه ثبت نام کاندیداها شهرکرد بیرجند استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۰۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز موزه‌ها زیربنا و زیرساخت توسعه هستند/اهمیت جایگاه موزه‌ها در دانشگاه‌های کشور

ایسنا/اردبیل رئیس کمیته ملی موزه‌های ایران(ایکوم) به اهمیت جایگاه موزه‌ها در دانشگاه‌های کشور تاکید کرد و گفت: امروز موزه‌ها زیربنا و زیرساخت توسعه هستند.

میرسید احمد محیط طباطبایی ۵ اردیبهشت در اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه امروز موزه‌ها زیربنا و زیرساخت توسعه هستند، عنوان کرد: هر توسعه پایداری از بستر موزه عبور می‌کند و موزه شاخص پیشرفت و توسعه‌یافتگی یک جامعه را بیان می‌کند.

وی با اشاره به اینکه موزه‌ در آخرین تعریف به عنوان یک نهاد غیرانتفاعی برشمرده شد، ادامه داد: موزه‌ یک نهاد آموزشی و پژوهشی است و بخشی از میراث فرهنگی، طبیعی، تاریخی و هنری بشر را حفاظت، شناسایی و معرفی کرده و اوقات فراغت و خیلی چیزهای دیگر را رقم می‌زند.

محیط طباطبایی افزود: موزه‌ها باید پاسخگوی معضلات و مشکلات امروز جامعه باشند؛ چراکه موزه‌ها به عنوان نهادی که گذشته بشر، زمینه‌ها و زیرساخت‌های آن را به آینده مرتبط می‌کند، مهمتر شده و جایگاه بسیار خاصی را پیدا کرده‌ است.

رئیس کمیته ملی موزه‌های ایران(ایکوم) با اشاره به اینکه امسال آموزش و پژوهش در محور فعالیت‌های موزه‌ها قرار گذاشته شده است، تصریح کرد: در طی این ۳۰ سال مشکلات جامعه بشری از جمله صلح، محیط زیست، تغییرات اقلیمی، پایداری و مواردی از این قبیل محور فعالیت‌های موزه‌ها می‌باشد.

وی با تأکید بر اهمیت جایگاه موزه‌ها در دانشگاه‌های کشور، گفت: دانشگاه‌ها مثل هر نهاد دیگری به موزه احتیاج دارند، موزه نه به عنوان یک ویترین، دکور و افتخار برای دانشگاه، بلکه به عنوان بخش ارتباطی بین دانشگاه و جامعه مخاطب می‌باشد و از این جهت دانشگاه‌ها باید جایگاه موزه‌های خود را به صورت رسمی در حوزه معاونت پژوهشی بشناسند.

محیط طباطبایی با بیان اینکه مخاطب اصلی موزه‌ها کودکان و نوجوانان هستند، افزود: موزه‌ها برای آن هستند که بتوانیم تمام مسائل پیچیده و مهم، معضلات و هویت که منشأ فرهنگی هر جامعه است را به نسل آینده منتقل کنیم.

رئیس کمیته ملی موزه‌های ایران(ایکوم) ادامه داد: امیدوارم جامعه ما با نگاه موزه‌ای و از طریق تجربه ۱۰ هزار ساله مردمی که در این سرزمین زیستند، برای رفع مشکلات و معضلاتی که امروز در سطوح مختلف با آن روبرو هستند، تلاش کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید تقویت و توسعه می‌یابد
  • رویکرد دولت سیزدهم توسعه زیرساخت های آموزشی در خارگ است
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • تقویت و توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید
  • زیرساخت‌های بندر دیلم تقویت می‌شود
  • دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است
  • امروز موزه‌ها زیربنا و زیرساخت توسعه هستند/اهمیت جایگاه موزه‌ها در دانشگاه‌های کشور
  • توسعه زیرساخت‌ها در بنادر امری ضروری است
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • تولید برنج سالم در شالیزارهای رامسر