Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه 25 آذرماه) در حاشیه بازدید از نمایشگاه پیشگامان گام دوم انقلاب دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله جزو دانشگاه‌های ممتاز کشور است که اعضای هیات علمی برجسته‌ای در سطح کشور و جهان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس وی افزود: این دانشگاه با مسیری که طراحی کرده در حال گذر از شرایط موجود و در حال حرکت به سمت تبدیل شدن به یکی از دانشگاه های برتر علوم پزشکی جهان است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه معتقدیم همه گام‌های اولیه برای حرکت به سمت هدف‌های بزرگ برای ما برداشته شده، تاکید کرد: در عرصه‌هایی که تحت فشار جهانی قرار بگیریم بیشتر پیشرفت می‌کنیم زیرا مجبور می‌شویم به ظرفیت‌های داخلی و جوانان‌مان رجوع کنیم و الگوهای پیشرفت را خودمان تدوین کنیم.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: آنچه در این نمایشگاه دیدیم قدم‌های بسیار مثبت و درخشانی بود، اما هیچ مسیر طولانی بدون برداشتن گام‌های اول طی نمی‌شود.

وی با بیان اینکه اعتقاد دارم اگر دانشگاه بقیه الله این مسیر را ادامه دهد، موفقیت‌های بسیار بزرگی را کسب خواهد کرد، خاطرنشان کرد: ما تعهد داده‌ایم که در همه زمینه‌ها این کشور را از بیگانگان بی‌نیاز کنیم و معتقدیم این دانشگاه به‌عنوان نماد دانش پزشکی انقلاب اسلامی باید نیروی پیشران و لوکوموتیو حرکت ما در مرزهای دانش پزشکی و فناوری‌های این حوزه باشد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سردار سلامی سپاه پیشرفت صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۰۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا،دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان شامگاه چهارشنبه با اتنتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: انتشار خبر فوت این پزشک در جاسک موجب ایجاد شایعه‌ها و نگرانی‌هایی بین رسانه‌های رسمی و غیررسمی، مردم و جامعه پزشکی شده است.

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این اطلاعیه ضمن تسلیت به خانواده این پزشک و جامعه پزشکی توضیح داد: مرحومه دکتر زهرا ملکی قربانی پزشک طرحی در تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ به دلیل مشکلات رفت و آمد و به درخواست خود، از بیمارستان جاسک به بیمارستان پارسیان منتقل و در آن‌جا مشغول به کار شد.

آخرین شیفت وی در بیمارستان پارسیان، ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ بود و بعد از آن به تهران و نزد خانواده خود سفر کرده و فوت در تهران اتفاق افتاده است.

این اطلاعیه‌ی افزاید: هیچ گزارشی از درگیری و ضرب و جرح توسط بیمار یا همراهان بیمار در هیچ یک از دو محل خدمت ایشان (جاسک و پارسیان) وجود ندارد. همچنین از زمان آغاز بکار این پزشک در استان هیچ مشکل کاری یا نارضایتی و شکایت یا درخواستی برای رفع مشکل از طرف نامبرده به دانشگاه منتقل نشده است و به همین دلیل فوت وی نمی‌تواند هیچ گونه ارتباطی با محل خدمت وی داشته باشد.

دانشگاه علوم پزشکی از رسانه‌ها و سایر افراد خواست اخبار را از منابع موثق و معتبر دریافت و از انتشار اخبار کذب و شایعات خودداری کنند.

طی روز‌های گذشته خبر فوت این پزشک طرحی جوان تحت عنوان مرگ خودخواسته در جاسک منتشر شده بود.

دیگر خبرها

  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد
  • جدیدترین نتایج اعتباربخشی دانشکده‌های پزشکی کشور اعلام شد
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از گردشگری سلامت در ۱۴۰۲
  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • اعمال مصوبه فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال
  • کمبود بیش از ۳۰۰۰۰ کمک‌پرستار در کشور
  • ابراز خرسندی امیرعبداللهیان از پیشرفت های صورت گرفته در روند روابط ایران و بورکینافاسو
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • آموزش علوم پزشکی از کلاس درس تا عرصه