Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، علی ربیعی، سخنگوی دولت  در ابتدای نشست خبری هفتگی با اصحاب رسانه گفت: آمریکا با جایگزین کردن تحریم به جای جنگ مردم را هدف قرار داده است، تحریم جایگزین مدرن برای نسل کشی و جنگ بی صدا است.

وی ادامه داد: آمریکا با فریب افکار عمومی خود می گوید دنبال جنگ نیست. افکار عمومی باید بداند تحریم سلامت و آرامش و امنیت همه ایرانیان را تحت تاثیر قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان آمریکا اعتراف کردند که تحریم را همتراز جنگ قرار داده اند.

اهم اظهارات وی را در ادامه به نقل از ایسنا می خوانید؛

* {با اشاره به جلسه شورای عالی فضای مجازی}: در این جلسه در رابطه با اینترنت و نگرانی های مربوط به آن صحبت شده است. همگان با اجماع کامل بر تداوم دسترسی مردم به اینترنت آزاد تاکید کردند. به هیچ وجه نه تنها موضوع قطع اینترنت مطرح نیست، بلکه گسترش ارتباط اینترنت ایرانیان هم مورد تاکید قرار گرفته است.

* به اعتقاد من این جلسه هم به ابهامات پاسخ داده و هم شرایط سیاستگزاری آتی را مشخص کرده است. دولت یازدهم به گسترش اینترنت بالابرد و پهنای باند تلاش کرده است. این دولت سبب گسترش بازار دیجیتال شده است . آنچه که مطرح است تکمیل زیر ساخت های شبکه ملی است.

* { با اشاره به موضوع استیضاح برخی وزرا}: ما معتقد هستیم به تعبیر امام خمینی (ره) مجلس در راس امور است. از این رو ما سوال از وزرا را حق قانونی می دانیم. لازم است که ما چند نگته را در این ارتباط مطرح کنیم. در این موضوع استیضاح دقت شود که منافع ملی حفظ شود. الان بحث استیضاح چند وزیر کلیدی مطرح است.

ادامه دارد.

۲۷۲۱۵

کد خبر 1331774

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: علی ربیعی سخنگوی دولت ایران و آمریکا استیضاح آلودگی هوا باشگاه استقلال ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس آندره استراماچونی عراق استان آذربایجان شرقی سازمان هواشناسی انتخابات مجلس یازدهم شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۱۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معمایی که امام درباره رژیم صهیونیستی مطرح کرد چه بود؟

به گزارش خبرنگار جماران، ‌‌امام خمینی (س) در بیست و چهارم مرداد ماه سال 58 مطابق با بیست و یکم ماه مبارک رمضان سال 99 در جمع هیاتی از مقامات سوریه از جمله عبدالحلیم خدام (معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه) به منشأ ضعف در میان مسلمین اشاره کرده و فرمودند:

 

"برای من یک مطلب به شکل معماست و آن این است که همۀ دوَل اسلامیّه و ملت های‌‎ ‎‌اسلام می دانند که این درد چیست، می دانند که دست های اجانب در بین است که اینها را‌‎ ‎‌متفرق از هم بکند، می بینند که با این تفرقه ها ضعف و نابودی نصیب آنها می شود،‌‎ ‎‌می بینند که یک دولت پوشالی اسرائیل در مقابل مسلمین ایستاده ـ که اگر مسلمین‌‎ ‎‌مجتمع بودند، هرکدام یک سطل آب به اسرائیل می ریختند او را سیل می برد ـ مع ذلک‌‎ ‎‌در مقابل او زبون هستند. معما این است که با اینکه اینها را می دانند ، چرا با علاج قطعی،‌‎ ‎‌که آن اتحاد و اتفاق است روی نمی آورند؟ چرا توطئه هایی که استعمارگرها برای‌‎ ‎‌تضعیف آنها به کار می برند، آنها توطئه ها را خنثی نمی کنند؟ آیا این معما چه وقت باید‌ حل شود؟ و پیش کی باید حل بشود؟ این توطئه ها را کی باید خنثی کند غیر از دولت های‌‎ ‎‌اسلام و ملت های مسلمین؟ این معمایی است که شما اگر جوابی دارید و حل کردید این‌‎ ‎‌معما را به ما هم تذکر بدهید." ‌

صحیفه امام؛ ج 9، ص 274-275

دیگر خبرها

  • قطر پاسخ حماس به طرح پیشنهادی آتش بس را مثبت ارزیابی کرد
  • کنایه به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان درباره ردصلاحیت حسن روحانی
  • معمایی که امام درباره رژیم صهیونیستی مطرح کرد چه بود؟
  • اطلاعیه جدید درباره دلایل ردصلاحیت روحانی
  • دفتر حسن روحانی : موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • دفتر حسن روحانی: موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • واکنش سایت حسن روحانی به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان
  • موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • پاسخ سخنگوی شورای نگهبان به ادعای حسن روحانی