Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود مرسلپور در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه در شهرستان اسلامشهر پتانسیل های بسیار خوبی از جهت، عملی فرهنگی، ورزشی، نخبه پروری و تولید وجود دارد،  اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون برای ۶ هزار نفر در اسلامشهر اشتغال ایجاد شده است.

فرماندار اسلامشهر در خصوص تعطیلی تعداد زیادی کارخانه در این شهرستان اسلامشهر بیان داشت: در حال حاضر تنها یک کارخانه در اسلامشهر موقعیت بحرانی دارد، که آن کارخانه نیز با همدلی و اتحاد بین مسئولان مرتبط و نیز بخش خصوصی در حال رفع بحران است و امیدواریم به زودی به چرخه فعالیت بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که این اشتغال زایی در سال گذشته به میزان ۱۰ هزار نفر بوده است، گفت: در سال جاری نیز اگر تلاش کنیم، می توانیم به تعداد سال گذشته دست پیدا کنیم و حتی بیش از آن نیز ایجاد اشتغال کرد و لازمه این امر تلاش همه جانبه همه دست اندرکاران می باشد که به لطف خدا مهیا خواهد شد و در این زمینه نگرانی خاصی در این شهرستان وجود ندارد.

مرسلپور در ادامه از برنامه هایی برای راه اندازی کارخانجات تعطیل شده اسلامشهر خبر داد و عنوان داشت: این کارخانه ها حدود یک دهه تعطیل هستند، در حال حاضر در تلاش هستیم و  امیدواریم بتوانیم در سال رونق تولید این کارخانجات را احیا و راه اندازی کنیم.

کد خبر 4799257

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری اسلامشهر رونق تولید بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس بارش برف یاسوج خطبه های نماز جمعه ثبت نام کاندیداها شهرکرد بیرجند استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۱۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحرانی بودن کسری مخازن آبهای زیرزمینی تربت‌حیدریه

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر امور آب تربت حیدریه روز چهارشنبه گفت: بحرانی ترین کسری مخزن آبهای زیرزمینی این منطقه مربوط به دشت رخ تربت حیدریه بوده، به طوریکه میزان برداشت آب از این دشت ۵۲ میلیون متر مکعب بیشتر از تغذیه آن است.

مهدی طلعتی افزود: بحرانی ترین کسری مخزن آبهای زیرزمینی این منطقه مربوط به دشت «رخ» تربت حیدریه بوده، به طوریکه میزان برداشت آب از این دشت ۵۲ میلیون متر مکعب بیشتر از تغذیه آن است.

وی گفت: در شرایط کنونی کسری مخزن دشت «زاوه» تربت حیدریه ۴۷ میلیون متر مکعب و دشت «رشتخوار» ۳۰ میلیون متر مکعب است.

مدیر امور آب تربت حیدریه افزود: هرچه برداشت بیشتر باشد، حجم آبخوان کوچکتر می شود و به عبارتی این وضعیت موجب بحرانی شدن مخازن آبهای زیرزمینی شده است.

طلعتی با تایید اینکه اگر این روند ادامه یابد و نتوان مدیریت کرد شرایط برای زندگی انسان و حیات وحش سخت خواهد شد گفت: مدیریت آب صرفا به یک اداره مربوط نمی شود و موضوعی فرابخشی است، باید سایر نهادها مانند جهادکشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری و نهادهای اجتماعی و غیره کمک کنند.

او افزود: نمی‌توان گفت از فردا برداشت آبی از دشت رخ صورت نگیرد؛ چون معیشت و زندگی مردم به کشاورزی و آب وابسته است.

تربت حیدریه با جمعیت حدود ۲۲۵ هزار نفر، در جنوب خراسان رضوی و در فاصله ۱۵۰ کیلومتری از مشهد واقع شده است.

دیگر خبرها

  • جوانان در راستای اشتغال و ورود به بازار کار تلاش و همت کنند
  • توجه به دغدغه‌های فرهنگیان مورد تاکید جدی است
  • وضعیت بحرانی رزیدنت‌ها و پزشکان طرحی/ شرایط را سخت‌تر کرده ایم
  • اشتغال ۷۰۰ نفر در کارخانه‌های سیمان خراسان جنوبی
  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • واگذاری کارخانه سامان کاشی بروجرد به هیات حمایت از صنایع
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ اشتغال ۵۰ دانشجو در فاز نخست
  • حوزهٔ انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • بحرانی بودن کسری مخازن آبهای زیرزمینی تربت‌حیدریه