Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویژه برنامه تجلیل از شیخ زکزاکی رهبر نهضت اسلامی نیجریه سه شنبه ۲۶ آذرماه بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی برگزار می‌ شود.

حجت الاسلام «حسین شریعتی‎نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد گفت: شیخ زکزاکی با تأثیر از انقلاب اسلامی ایران و امام خمینی(ره)، شیعه شد و با تأسیس جنبش اسلامی نیجریه، ۳۰۰ مدرسه اسلامی در نیجریه و کشورهای همسایه آن تأسیس کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

؛او همچنین مؤسسات خیریه‌ای برای ارائه خدمات مالی، درمانی و آموزشی به شیعیان راه‌اندازی کرده است.

 

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ادامه داد: در سال ۱۳۹۴ و در جریان حمله نیروهای ارتش نیجریه به مراسم اربعین جنبش اسلامی نیجریه، ده‌ها تن کشته شدند و شیخ زکزاکی و همسرش نیز در دی ماه ۱۳۹۴، در جریان حمله نیروهای ارتش نیجریه به حسینیه بقیةالله در شهر زاریا که منجر به کشته و مجروح‌شدن تعدادی از شیعیان شد، دستگیر و زندانی شدند.

 

وی ادامه داد: به همین مناسبت در راستای تجلیل از شیخ زکزاکی رهبر نهضت اسلامی نیجریه ویژه‎ برنامهای در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده است، این مراسم سه شنبه ۲۶ آذرماه بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام شریعتی نژآد خاطرنشان کرد: در این مراسم حجت الاسلام دکتر عباسی رئیس دانشگاه بین المللی جامعه المصطفی به ایراد سخنرانی و میثم مطیعی برای آزادی این مبارز مسلمان به قرائت دعای توسل می پردازد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های مساجد خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل طرح ملی فهما روزنامه شیخ زکراکی مراسم گرامیداشت حرم مطهر رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۲۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه یکی از کار‌های مهم در راه دین و انقلاب، مقوله استقامت است گفت: استقامت در عقیده، استقامت در راه حق ودر راه معنویت باید در زندگی انسان‌ها جاری و ساری باشد.
حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: تقویت ایمان، تقویت روح وقلب وتقویت عقل و پرهیز ازهوای نفسانی راه‌های مهم برای استقامت در عقیده است.
حجت الاسلام توکلی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس نیز از اجرای ۱۵۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در استان خبرداد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • مراسم تجلیل از باستانی کاران اسدآباد
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد