Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: به منظور جلوگیری از ورود پول‌های ناسالم به فضای انتخاباتی، دادستان‌های سراسر استان هزینه‌های تبلیغاتی کاندیداها را رصد و در صورت احراز تخلف برای متخلفان پرونده تشکیل خواهند داد. ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان در جلسه شورای پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی افزود: حوزه‌های قضایی را مکلف کرده‌ایم تخلفات و جرایم انتخاباتی را  به سرعت رسیدگی و به زمان بعد از برگزاری انتخابات موکول نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با انتقاد از دعوت برخی افراد مسئله‌دار برای سخنرانی در مراسم و همایش‌های استانی از فرمانداران خواست:  بر همایش‌ها و سخنرانانی که در این مراسم‌ها حضور دارند بیشتر نظارت کنند.

هاشمیان در ادامه گفت: اگر داوطلبان نمایندگی مجلس به معرفی خود اکتفا و از تخریب سایر نامزدها خودداری کنند حتما انتخابات پیش‌رو مانند سال‌های گذشته، سالم، به دور از تنش و با حضور پرشور مردم برگزار خواهد شد.

آغاز تبلیغات زودهنگام انتخاباتی در کرمان؛ متخلفان شناسایی شدندهشدار فرمانده سپاه کرمان نسبت به ورود پول‌های کثیف به انتخاباتاستاندار گیلان: اقتدار مردم و نظام در گرو برگزاری انتخاباتی باشکوه است

وی از مردم هم خواست در کنار دستگاه‌های نظارتی و قضایی  به برگزاری انتخابات سالم کمک کنند و اگر تخلف یا جرمی مشاهده کردند به شماره 09111756114 پیامک کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هم در این جلسه گفت: با تعیین کمیته‌ای در دادسرای مرکز استان، علاوه بر جواب استعلام هیئت‌های اجرایی استان، پاسخ استعلام از دیگر مناطق کشور را هم بلافاصله ارسال کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام سیدرضا سیدحسینی با تاکید بر رعایت بی‌طرفی مسئولان دستگاه‌های اجرایی و نظارتی خطاب به داوطلبان نمایندگی مجلس هم گفت: تبلیغات زودهنگام و راه انداختن کارناوال از مصادیق جرایم انتخاباتی است و برای متخلفان پرونده تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/582/ ت

R41471/P/S6,70/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۲۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی 

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان حیدر آسیابی افزود: پتروشیمی گلستان یکی از طرح هایی بود ۱۶ سال  ابتر مانده بود که با تفویض اختیارات ویژه از طرف رئیس قوه قضاییه به دادگستری استان، مشکلات پیچیده حقوقی طی ۱۶ ماه تلاش شبانه روزی رفع شد.
وی ادامه داد: طرح گردشگری آشوراده هم از ۲۵ سال پیش بلاتکلیف مانده بود که با اقدام جهادی دادگستری طی یک ماه  ، مشکل حقوقي آن رفع و مقدمات اجرای طرح فراهم‌شد.
وی با اشاره به این که یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری صیانت از انفال است گفت: منطقه زیارت گرگان ۲۰ سال جولانگاه ساخت و سازهای غیرمجاز بود که با اقدام دادگستری استان و کنترل ورودی این منطقه اکنون ۲ سال است ساخت و ساز غیرمجاز متوقف شده است.
رئیس کل دادگستری استان از تلاش برای حل مشکل سند واحدهای مسکونی در ۳۰۰ روستای استان هم گفت و افزود: ۴۷ درصد جمعیت گلستان روستایی هستند و یکی از معضلات در این بخش موضوع اسناد زمین های حاشیه روستاها بود که با مصوبه شورای حفظ حقوق بیت المال استان و دریافت مجوز از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، مشکل سند ۱۵ هزار خانوار روستایی حل شد که سرمایه اجتماعی عظیمی و موجی از رضایت مردمی را به دنبال داشت .
حیدر آسیابی افزود: رویکرد قوه قضاییه جلب رضایتمندی مردم و افزایش سرمایه اجتماعی و کمک به دولت برای تحقق شعار سال در زمینه جهش تولید است.
وی ادامه داد:در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی در استان احیا و یا از ورشکستگی آنها جلوگیری  شد که در نتیجه این اقدام بیش از ۳ هزار شغل حفظ شد.
رئیس کل دادگستری گلستان تعیین تکلیف پرونده کثیرالشاکی موج های آبی گنبدکاووس را نیز یکی دیگر از توفیقات دادگستری استان در سال ۱۴۰۲ برشمرد.

دیگر خبرها

  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات
  • هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی