Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به این‌که این استان یکی از پهناورترین استان‌های کشور محسوب می‌شود، سهمیه‌بندی بنزین ما رادر انجام مأموریت‌ها در محدوده‌های تحت مدیریت با مشکل مواجه کرده است.

وحید پورمردان در گفتگو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در ارتباط با تأثیر سهمیه‌بندی بنزین بر مأموریت‌های اداره کل محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: این استان با در نظر گرفتن پهنه آبی اولین و صرفاً با پهنه خشکی دومین استان پهناور کشور محسوب می‌شود و این سهمیه‌بندی بنزین ما را از لحاظ انجام مأموریت‌هایی همچون بررسی شکوائیه صنایع آلاینده و پایش و سرشماری‌های حیات وحش متضرر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این مطلب که خودروهای سازمان سهمیه 1500 تومانی بنزین هم ندارند، افزود: با توجه به وسعت مناطق تحت نظارت، سن بالای خودورها (بعضاً تا 15 سال) و تعمیرات آنها با سه برابر شدن مبلغ سوخت مأموریت‌های ما را دچار مشکل کرده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان با بیان این‌که تفاوت ما با سایر دستگاه‌های نظارتی این است که ما منبع درآمدی نداریم و تنها به نظارت و حفظ منابع زیستی می‌پردازیم، عنوان کرد: در ارتباط با سهمیه‌بندی بنزین و تأثیر آن بر مأموریت‌ها مکاتباتی انجام شده تا بتوان اعتباری را برای محیط زیست درنظر گرفت و یا سهمیه سوخت را به سازمان اختصاص داده شود.

پورمردان بار دیگر اذعان کرد: گران شدن بنزین چالش بزرگی را برای پایش مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان ایجاد کرده و شایسته است اقدام عاجلی برای تداوم فعالیت‌های پایش در سیستان و بلوچستان انجام شود.

انتهای پیام/4105/

منبع: آنا

کلیدواژه: سهمیه بندی بنزین مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۲۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اصلاح قانون معادن به نفع محیط زیست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ماده ۲۵ قانون اصلاح قانون معادن، دارای کاستی‌هایی است که مانعی برای احیا و باسازی مناطق آسیب دیده از معدنکاری شده است.
محتشمی پور افزود: پیشنهاد‌ها و نظریات خود را به منظور اصلاح این ماده‌ی قانونی به مجلس داده ایم.

الهام رستم نیا گزارش می دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • زمین پاک یکی از ارکان مهم محیط زیست است
  • با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود
  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد
  • پسماند و پساب مشکل اصلی شهرهای ساحلی
  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد
  • ضرورت اصلاح قانون معادن به نفع محیط زیست
  • دریای خزر عقب‌نشینی کرد
  • نشست شورا‌های محیط زیست در زاهدان
  • قرمز پوشی یک دست بانک‌ها پس از خرید سهام باشگاه پرسپولیس!
  • درخشش هنرمندعکاس سیستان وبلوچستان درجشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست