Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختتامیه جشنواره شجره طیبه بسیج با محوریت تولید آثار فرهنگی و هنری امروز با معرفی برگزیدگان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا؛ معاون فرهنگی و هنری سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان امروز در مراسم اختتامیه جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری بسیج استان زنجان با اشاره به محورهای مهم این جشنواره، اظهار داشت: این جشنواره در محورهای دفاع مقدس، جهاد و محرومیت زدائی، مذهبی، فرهنگی، علمی، دفاعی، بیداری اسلامی، بسیج و ولایت‌مداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمرودی خاطرنشان کرد: بسیج و تمدن نوین اسلامی، بسیج و پیشبرد گام دوم، بسیج و تربیت جوان مومن انقلابی، بسیج و استکبارستیزی، بسیج و اقتصاد مقاومتی، بسیج و معنویت و اخلاق و بسیج و بیداری اسلامی از دیگر محورهای این جشنواره بود.

وی ادامه داد: این جشنواره در بخش ادبیات نمایشی شامل فیلم‌نامه، تئاتر مسجدی و نمایشنامه و بخش ویژه شامل برنامه‌های ابتکاری، جذاب و در بخش‌ هنرهای تجسمی شامل پوستر، عکس و خوشنویسی، اینفوگرافیک، فیلم کوتاه و نمآهنگ، موشن گراف و اپلیکیشن برگزار شد.

*ارسال 400 اثر به جشنواره زنجان 

این مسئول با بیان اینکه فراخوان جشنواره از تیرماه سال جاری منتشر شد، افزود: با ارسال 400 اثر به این جشنواره، کار داوری آغاز و در نهایت منتخبان انتخاب شدند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در این مراسم اظهار داشت: زبان هنر بهترین زبان از دیدگاه مقام معظم رهبری برای وقایع تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می شود.

سردار جهانبخش کرمی بیان داشت: هنر مردم ایران ایستادگی در مقابل ظلم و فساد بود‌‌ و در دوران دفاع مقدس نیز در برابر دشمن تا بن دندان ایستادگی کردند.

وی با اشاره به رشادت های مردم زنجان در عرصه های مختلف، یادآور شد: زنجانی ها برای دفع اغتشاشات سال‌ های 1396 و 1398 به ندای ولایت فقیه لبیک گفته و اجازه ندادند دشمنان به اهداف خود برسند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۳۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش فصلی اوج هنر در یزد

سرهنگ دهقان رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان یزد با اشاره به قدردانی از هنرمندان بسیجی فعال در عرصه حجاب، طوفان الاقصی و انتخابات گفت: در این رویداد هنری از هنرمندان فعال در سال ۱۴۰۲، برگزیدگان جشنواره شعر بسیج و هنرمندان برگزیده در جشنواره صنایع دستی بسیج نیز تجلیل به عمل آمد.

وی افزود: این رویداد هنری با محوریت انجمن‌های هشتگانه هنری و با حضور جمع زیادی از هنرمندان استان برگزار شد.

سرهنگ دهقان ادامه داد: شاعران و هنرمندان استان در این همایش به خواندن شعر‌هایی در زمینه انتفاضه، مقاومت فلسطین و محکومیت جنایت‌های ددمنشانه رژیم صهیونیستی پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد
  • طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش فصلی اوج هنر در یزد