Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، منصور درجاتی در جلسه شورای مدیران حوزه عمرانی استانداری تهران با تاکید بر تحقق روند تکمیل و تجهیز ساختمان مدیریت بحران استان تهران گفت: خوشبختانه توانستیم با همکاری دستگاه‌های مختلف نسبت به تجهیز ساختمان جدید مدیریت بحران استان تهران گام‌های مؤثری برداریم و پیش‌بینی می‌کنیم ظرف ۱۰ روز آینده این ساختمان برای بهره‌برداری آماده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حسب دستورات معاون عمرانی استاندار تهران برای جمع‌آوری اطلاعات ماشین‌آلات و تجهیزات دولتی و بخش خصوصی موجود در شهرستان‌های استان تهران در قالب بانک جامعی این اطلاعات جمع‌آوری شده است تا هنگام بروز حوادث و بحران‌ها بتوانند از این بانک جامع بهره‌برداری کرد.

وی ادامه داد: در شهرستان‌های بهارستان، قدس، پردیس و قرچک جمعیت هلال احمر در حال حاضر مستقر نیستند که با کمک خیران توانستیم در قرچک ساختمانی در اختیار جمعیت هلال احمر قرار دهیم. امیدواریم با پیگیری‌های معاونت عمرانی در سایر شهرستان‌ها نیز محلی برای استقرار هلال احمر مهیا کنیم.

به گفته وی، در حال حاضر در شهرستان پردیس جانمایی این ساختمان انجام شده و در شهر رودهن نیز ساختمان هلال احمر آماده بهره‌برداری شده است. برای شهرستان قدس نیز ساختمانی متعلق به اداره کل راه و شهرسازی در نظر گرفته شده تا جمعیت هلال احمر در آن مستقر شود.

تصویب طرح‌های هادی روستایی

در ادامه این جلسه پرندوار، مدیر کل روستایی استانداری تهران، نیز از پیگیری تصویب طرح‌های هادی روستایی در استان خبر داد و افزود: موانعی در روند تصویب طرح‌های روستایی وجود داشت که با برگزاری جلسات مشترک، مشکلاتی که با حوزه محیط زیست و بنیاد مسکن وجود داشت در حال حل و فصل است.

مجله محیط زیست

وی با تاکید بر این که بیشترین مشکلات برای تصویب طرح‌های هادی روستایی با محیط زیست وجود دارد، گفت: حریم‌ها آب‌ها و راه‌ها و مناطقی که وزارت نیرو در آن‌جا تجهیزاتی دارند در روند تاثیر طرح‌های هادی روستایی مشکلاتی را ایجاد کرده است که امیدواریم با پیگیری این مسائل بتوانیم طرح‌های هادی روستایی را هرچه سریع‌تر به تصویب برسانیم؛ البته هر یک از ۱۶ شهرستان استان در این امر پیشرفت‌های خوبی داشته‌اند.

کد خبر 470619 برچسب‌ها تهران استان تهران بحران اقلیمی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تهران استان تهران بحران اقلیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۳۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است

امیر برومند در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ۱۸۸ طرح هادی روستایی با اعتبار هزار و ۴۱۴ میلیارد ریال در استان بوشهر در حال اجرا است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: از این تعداد، ۳۸ طرح هادی با اعتبار ۳۳۷ میلیارد ریال از محل عوائد حاصل از فروش زمین‌های روستایی، ۹۰ طرح هادی با اعتبار ۸۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای که معادل ۶۵ درصد تخصیص از اعتبارات ابلاغ شده سال جاری و آسفالت معابر به مساحت ۱۶۰ هزار مترمربع در ۶۰ روستا با اعتبار ۲۴۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات قیر رایگان و با مشارکت دهیاری‌ها در حال اجرا هستند.

وی یادآور شد: سال گذشته ۱۴۵ طرح هادی روستایی از محل اعتبارات تملک دارایی با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال در استان بوشهر اجرا شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر آسفالت ۸۳۵ هزار متر مربع معابر روستایی استان به طول ۱۰۴ کیلومتر در سال گذشته را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: این طرح‌ها با اعتبار ۵۱.۷ میلیارد تومان از محل قیر رایگان در قالب ۱۰۳ روستا با مشارکت دهیاری‌ها اجرا شده است.

برومند اجرایی شدن ۱۰۸ طرح هادی به مساحت ۱۵۶ هزار متر مربع در روستاها را از فعالیت‌های بنیاد مسکن استان بوشهر در سال گذشته دانست و بیان کرد: این طرح‌ها که شامل زیرسازی، ایجاد جدول، آسفالت، سنگ فرش معابر، و ساخت پیاده‌رو است با اعتبار ۴۷۰ میلیارد ریال اجرا شد.

کد خبر 6091193

دیگر خبرها

  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر