Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد- بانک ایران زمین با تدارک سبدی از جوایز متنوع تا پایان آذرماه سال جاری، فرصتی را برای با هم بودن برای هموطنان فراهم آورده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد، بانک ایران زمین که چندسالی است در زمینه برگزاری جشنواره های مختلف به ویژه با تمرکز بر حفظ محیط زیست، خانواده و …، نام خود را در این زمینه مطرح کرده است، این بار از روز ۱۶ آذرماه ۹۸ سبدهای قرعه کشی با جوایزی ارزندده را با استفاده از امتیازات مشتریان این بانک در باشگاه مشتریان، طراحی و عملیاتی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، پنج سبد جوایز بانک ایران زمین تا شب یلدا ادامه خواهد داشت و مشتریان این بانک خصوصی برای شرکت در قرعه کشی باید وارد پنل کاربری خود در باشگاه مشتریان شوند و امتیازهای خود را به فرصت و شانس تبدیل کنند.

سبد جوایز یلدای رویایی بانک ایران زمین شامل هدیه نقدی خرید لپ‌تاپ، تلفن هوشمند، ساعت‌هوشمند، PS4  و مچ بند هوشمند

به ارزش۲۵۰ میلیون ریال، سبد جوایز شب‌های روشن شامل ۵ کمک هزینه خرید لپ‌تاپ به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال، سبد جوایز مهر پاییز شامل ۵ کمک هزینه خرید تلفن هوشمند به ارزش ۵۰ میلیون ریال، سبد جوایز به وقت مهر شامل ۵ کمک هزینه خرید ساعت هوشمند به ارزش ۵۰ میلیون ریال و سبد جوایز دورهمی تا زمستان شامل ۶۰ کمک خرید مچ‌بند هوشمند به ارزش ۵ میلیون ریال خواهد بود.

“ایران زمین خانه ماست و برای پایداری و اعتلای نام آن همواره با تمام وجود تلاش می کنیم”، بندی از منشور اخلاقی کارکنان بانک ایران زمین است و این بانک در راستای تحقق این شعار، تاکنون برنامه های متنوعی را به مرحله اجرا درآورده است.


منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۳۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌ها در پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت همکاری کنند

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در جلسه ستاد جوانی و جمعیت این شهرستان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در اجرا و پیگیری تعهدات دولت در بخش جوانی جمعیت از جمله وام‌های ازدواج، فرزند‌آوری، ودیعه مسکن و واگذاری زمین و تامین مسکن جوانان اهتمام داشته باشند.

وی بیان کرد: همچنین مقابله با تخلفات حوزه تسهیلات و خریدوفروش وام‌های جوانی جمعیت که باعث شده دست جامعه هدف از این تسهیلات کوتاه بماند هم باید مورد توجه و راستی آزمایی قرار گیرد.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه موضوع جوانی جمعیت طی یک دهه اخیر همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده، اضافه کرد: فقدان فرهنگ‌سازی و اقناع جامعه به فرزندآوری و آسیب‌های خانواده تک فرزندی باید از طریق افکار عمومی و اصحاب رسانه مورد توجه قرار گیرد.

عباسی با اشاره به اقدامات بخش مسکن نیز بیان کرد: هم اکنون بیش از ۷ هزار و ۱۷۹ قطعه زمین در روستا‌های حاشیه مهاباد همراه با وام ۳۵۰ میلیون تومانی آماده واگذاری یه متقاضی مسکن است.

وی اقدامات دولت در بخش واگذاری زمین به متقاضیان را در سطح شهرستان قابل توجه دانست و گفت: با تخصیص زمین به طرح‌های نهضت ملی در سطح شهر و روستا طی چند سال آینده گرانی کرایه و اجاره مسکن فروکش خواهد کرد.

در ادامه جلسه هر یک از مدیران بانک‌های عامل شهرستان گزارش و عملکرد خود را در بحث پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت ارائه کردند.

مهاباد با جمعیت ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • اجراهای متنوع گروه‌های موسیقی محیطی در خانه هنرمندان ایران
  • بانک‌ها در پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت همکاری کنند
  • خروجی اکسپو فرصتی برای پیگیری قراردادهای تجاری مناسب بین کشورهاست
  • بانک ها با تسهیلات مسکن چه می‌کنند؟
  • اهدای جوایز نفیس برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف در ۲۱ هفته
  • مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای بیان مواضع ایران به نخبگان
  • مجمع جهانی گفتگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای انتقال مواضع فرهنگی ایران
  • در این جنگل، چوب ها تبدیل به سنگ شدند! /درباره یکی از جالب ترین مکان های روی زمین (+تصاویر)
  • مجمع جهانی گفتگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای انتقال مواضع فرهنگی ایران به نخبگان
  • جشنواره سراسری اقوام ایران زمین در لرستان برگزار می‌شود