Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@09:58:24 GMT

تدارک کمیته امداد گیلان برای سفره یلدای ایتام

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۳۶۴۴

تدارک کمیته امداد گیلان برای سفره یلدای ایتام

عباس اهرابی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هرساله با نزدیک شدن به شب یلدا اهتمام داریم تا با کمک مؤسسات خیریه و نیکوکاران بسته های غذایی را تهیه و  برای پر کردن سفره نیازمندان بین خانوارهای تحت حمایت با اولویت ایتام، زنان بی‌سرپرست و بد سرپرست یلدای شادی را برای آنان رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه در حال  حاضر هشت هزار و ۹۴ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد گیلان هستند،  افزود : ۲۱ هزار و ۷۶۹ نیکوکار حمایت این ایتام و محسنین را به عهده گرفته اند که در طول سال و مناسبت های مختلف کمک های خود را برای رفع مشکلات آن ها اهداء می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهرابی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی در کشور تصریح کرد: بسیاری از مردم با اینکه خودشان در شرایط سخت اقتصادی هستند اما با کمک به همنوعان خود و ترویج فرهنگ نوع‌دوستی در تلاش هستند تا گره‌گشای برخی مشکلات محرومان به ویژه ایتام  باشند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان بابیان اینکه کمک‌های خیرین می‌تواند در قالب اهدای میوه، شیرینی و آجیل باشد ، خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار گیلان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را هم به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری اهداء کنند.

اهرابی  تصریح کرد: مردم نوع‌دوست گیلان می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد  ستاره  ۸۸۷۷ ستاره ۰۱۳ مربع کمک های خود را برای تهیه بسته‌های شب یلدای نیازمندان پرداخت کنند  و یا نیکوکاران می توانند با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir سرپرستی ایتام و فرزندان محسنین را به عهده بگیرند.

فرزندان محسنین کسانی هستند که والدین آن ها به دلیل بیماری ، زندانی غیرعمد ، عدم درآمد کافی و برخی معضلات اجتماعی از جمله اعتیاد توانایی تامین معیشت و نیازهای خانواده و فرزندان  را ندارند .

 در حال حاضر ۱۱۶ هزار خانوار در گیلان تحت پوشش کمیته امداد استان هستند.

 آخرین شب فصل پاییز از آیینی به جامانده از نیاکان شب چله و یا یلدا نامگذاری شده است.

برچسب‌ها کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی ره گیلان کمیته امداد امام خمینی ره گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۳۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک

صبح امروز مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک بازدید کرد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078485 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • روایتی از معلم نیکوکار بیرجندی برای حمایت ۱۱ فرزند معنوی
  • تجلیل از معلمان خیر مراغه‌ای
  • تجلیل از معلمان خیر مراغه ای
  • بیش از ۱۳۴ هزار حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین با فراخوان در برنامه محفل
  • جشن برآورده شدن آرزو‌های ایتام و محسنین در بهشهر
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • روایت معلم نیکوکار بیرجندی که ۱۱ فرزند معنوی دارد
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک