Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از سرگرد مهدی حسین پور عضو تیم ملی سبک کیوکوشین کاراته ایران تقدیر کرد.

حسین‌پور از پرسنل نیروی هوایی ارتش است که توانست به همراه تیم ملی ایران در مسابقات اتحادیه جهانی کیوکوشین مدال طلا و عنوان فنی‌ترین ورزشکار مسابقات را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیرزاده با اشاره به دستاورد مهم این ورزشکار برای ایران به عنوان عضوی از خانواده نیروی هوایی ارتش گفت: امروز در محضر سرباز ولایمتداری هستیم که ضمن تخصص در زمینه کاری و خدمت ارزنده برای ارتش جمهوری اسلامی ایران، در زمینه ورزشی نیز بسیار موفق بوده و در سال‌های متمادی موفق به افتخارآفرینی شده است.

او ادامه داد: این ورزشکار و نظامی شایسته اخیرا در مسابقات اتحادیه جهانی سبک کیوکوشین کاراته نیز ضمن قهرمانی، عنوان فنی‌ترین ورزشکار را در میام نمایندگان ۵۲ کشور به دست آورده است که باعث افتخار همه کارکنان نیروی هوایی است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش حسین‌پور را دارای روحیه سلحشوری و اخلاق خوب دانست و یادآور شد: حسین‌پور می‌تواند الگوی خوب، مناسب و شاخصی برای جوانان و کسانی که در این راه گام بر می‌دارند.

همچنین مهدی حسین پور نیز با اشاره به سطح بالای این مسابقات خاطر نشان کرد: حریفان قدرتمندی از ۵۲ کشور در مسابقات حضور داشتند که به لطف خدا بعد از برتری مقابل نمایندگان اوکراین، قزاقستان، لیتوانی و عراق راهی فینال شدم و در رقابت پایانی روسیه را شکست دادم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۳۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، نصرالله پریچهره در ملاقات با عبدل الحلیم بن قادر و در جلسه ای که سهراب آزاد رییس انجمن سپک تاکرا ایران ، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون انجمن های ورزشی ،علی فولادی راد دبیر انجمن سپک تاکرا و محمد محمدی مسئول تشریفات فدراسیون حضور داشتند در ابتدا ضمن تشکر از حضور دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا در ایران گفت: فدراسیون انجمن های ورزشی با همکاری انجمن سپک تاکرا ایران قصد دارد تا میزبان خوبی برای مسابقات قهرمانی آسیا پسران زیر ٢٣ سال در تهران باشد که قرار است در مرداد ماه سال جاری برگزار شود.

وی تاکید کرد: انتظار داریم که فدراسیون آسیایی و جهانی سپک تاکرا همچنان از سپک تاکرای ایران حمایت کند تا این رشته بتواند در توسعه و گسترش گامهای موثرتری بردارد.

همچنین سهراب آزاد در ارتباط با اولین دوره رقابت های قهرمانی آسیا که قرار است در مردادماه سال جاری در تهران برگزار شود گفت: در مذاکرات با آقای حلیم مقرر شد ١٢ کشور در مسابقات آسیایی تهران در دو رشته ٣ نفره و ۴ نفره حضور پیدا کنند.

در نهایت حلیم بن قادر ضمن تشکر از میزبانی ایران در پایان گفت : بسیار خوشحالم که در طی ٢٠ سال با مسئولان ورزش ایران ارتباط خوبی دارم. امیدوارم که میزبانی ایران در بهترین شکل انجام شود و الگوی خوبی برای سایر کشورها شود.

وی تصریح کرد:خوشحالم می بینم مسئولان ورزش ایران و بخصوص سرپرست فدراسیون انجمن های ورزشی با جدیت خوبی به دنبال برگزاری مسابقات بین المللی در ایران هستند و امیدوارم در آینده نیز شاهد میزبانی های بیشتری در کشور اسلامی ایران باشیم.

کد خبر 6098070

دیگر خبرها

  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • موشک‌های ایرانی کشورهای عربی را بر سر عقل آورد؟ / اخراج محترمانه ارتش امریکا از خاک امارات +فیلم و تصاویر
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • ارتش ایران حمله به کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • ارتش ایران هدف قرار دادن کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • پیگیری تمرینات جوانان ایران زیرنظر حسین عبدی
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی