Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@16:24:29 GMT

روند کاهشی آلودگی هوای اصفهان از امشب

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۳۸۶۹

روند کاهشی آلودگی هوای اصفهان از امشب

ایسنا/اصفهان اصفهان برای سومین روز متوالی برای گروه‌های حساس آلوده است، به طوری که تا ساعت ۱۱ قبل از ظهر امروز، شاخص آلودگی هوای شهر اصفهان ۱۴۱ و ناسالم برای گروه های حساس بود.

کارشناس اداره کل حفاظت از محیط زیست استان اصفهان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: براساس میانگین ۲۴ ساعته، شاخص آلودگی هوای شهر اصفهان ۱۴۱ و میانگین لحظه ای ۱۲۷ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد مزارع با بیان اینکه طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان و با توجه به ورود سامانه بارشی به استان، از اواخر امشب وضعیت هوا باید روبه بهبودی برود، افزود: البته از روز گذشته با کاهش نسبی آلودگی هوا روبه‌رو بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه روز گذشته جلسه کمیته اضطرار مقابله با آلودگی هوا برگزار شد، تصریح کرد: طبق تصمیمات گرفته شده در این جلسه تصمیماتی همچون تعطیلی تمامی مدارس اصفهان، تعطیلی واحدهای صنعتی در شرق اصفهان و برخورد راهنمایی و رانندگی با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی و توسعه حمل و نقل عمومی گرفته شد.

کارشناس اداره کل حفاظت از محیط زیست استان اصفهان با اشاره به اینکه شاخص کیفیت هوای دیروز شهر اصفهان ۱۵۰ بود، خاطرنشان کرد: امروز شاخص میدان احمدآباد ۱۶۱، خیابان استانداری ۱۵۴، خیابان پروین ۱۵۲، بزرگراه خرازی ۱۰۳ و خیابان دانشگاه ۱۳۰ بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آلودگی هوای اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۳۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای پایتخت در مرز آلودگی ؛ وضعیت کیفیت هوای شهرستان‌های استان تهران + عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ طبق داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوا، هم‌اکنون هوای پایتخت با شاخص ۹۵ در وضعیت زرد و قابل قبول قرار دارد.

در ۲۴ گذشته هم میانگین شاخص کیفیت هوا بر عدد ۸۱ قرار داشته و کیفیت هوای پایتخت قابل قبول بوده است.

وضعیت کیفیت هوای مناطق مختلف شهر تهران:

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای قابل قبول (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.
از ابتدای سال جاری تا به امروز در تهران ۵ روز هوای پاک و ۳۲ روز هوای قابل قبول به ثبت رسیده است.

وضعیت کیفیت هوای شهرستان‌های استان تهران:

کد خبر 847199 منبع: فارس برچسب‌ها آلودگی هوا خبر مهم تهران

دیگر خبرها

  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • کیفیت هوای کلانشهر اصفهان ناسالم برای گروههای حساس
  • هوای روز جمعه اصفهان و کاشان آلوده است
  • هوای پایتخت در مرز آلودگی ؛ وضعیت کیفیت هوای شهرستان‌های استان تهران + عکس
  • هوای کلانشهر اصفهان سالم است
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • هوای اصفهان و ۵ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • هوای اصفهان و ۶ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • روند کاهشی نرخ تورم ماهانه در استان یزد