Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@21:18:17 GMT

سردیس مرحوم ناصر حجازی فردا رونمایی می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۴۷۳۰

سردیس مرحوم ناصر حجازی فردا رونمایی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت نظری در این باره گفت: ناصر حجازی اسطوره تکرار نشدنی فوتبال است که صرفاً محدود به باشگاه استقلال و حتی ورزش فوتبال نمی‌شود. او شخصیتی الهام بخش و محبوب داشت که مورد اعتماد و علاقه طیف‌های فکری مختلف بود.

نظری ادامه داد: در همین راستا با پیگیری‌هایی که انجام دادیم، با پیشنهاد بنده خیابانی به نام ناصر حجازی نامگذاری شده و حد فاصل بزرگراه شهید ستاری تا بلوار تعاون (بلوار فردوس غرب) به نام ناصر حجازی تغییر نام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که هیچ مصوبه‌ای برای نامگذاری محدوده بلوار فردوس غرب وجود نداشت و علاوه بر آن، کمپ باشگاه استقلال نیز در همین محدوده قرار داشت که خوشبختانه در روز تولد ناصر خان حجازی، تابلوی خیابان نیز تغییر کرد.

عضو کمیسیون نام‌گذاری شورای شهر تهران افزود: همچنین بنا بود که در این روز، مراسم رونمایی از سردیس ناصر حجازی و مراسم اهدای جایزه ویژه حجازی نیز برگزار شود که با توجه به جابه‌جایی غیرمنتظره دیدار استقلال - شاهین این مراسم به روز سه‌شنبه بیست و ششم آذر ماه موکول شد.

رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران با بیان این که بنا داریم تا جایزه ویژه ناصر حجازی را به صورت سالانه برگزار کنیم گفت: در این مراسم ضمن گرامی‌داشت یاد ناصر حجازی، جایزه ویژه ناصر حجازی نیز به یک نفر اعطا خواهد شد و علاوه بر آن، تندیس‌های این برنامه نیز به چندین نفر در رشته‌های خبرنگاری و عکاسی، فیلم‌سازی، ورزش و ... داده می‌شود.

به گفته حجت نظری، مراسم عصر روز سه‌شنبه در تالار ایوان شمس برگزار خواهد شد.

کد خبر 4799485

منبع: مهر

کلیدواژه: ناصر حجازی خیابان ناصر حجازی حجت نظری تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال شهر خودرو مشهد مارک ویلموتس لیگ برتر فوتسال گابریل کالدرون تیم فوتبال تراکتور فوتسال تیم فوتبال پیکان تهران تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۴۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«با قید محرمانگی» از اوبرهاوزن جایزه گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم کوتاه مستند «با قید محرمانگی» ساخته مشترک شروین وحدت و پیام عزیزی که در هفتادمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه اوبرهاوزن در آلمان شرکت کرده بود، جایزه ویژه هیأت داوران را کسب کرد.

«با قید محرمانگی» روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت برابر با ششم ماه می در جشنواره اوبرهاوزن نمایش داده شد و در مراسم پایانی، هیأت داوران جایزه ویژه خود را به این فیلم اهدا کرد. این جایزه از سوی وزارت فرهنگ این کشور به فیلم‌های متفاوت ارایه شده در جشنواره، داده می‌شود.

این فیلم کوتاه مستند از میان شش هزار فیلم به بخش اصلی جشنواره راه یافت و در رقابت با ۵۰ فیلم در بخش اصلی توانست این جایزه را بگیرد.

کد خبر 6099601

دیگر خبرها

  • «با قید محرمانگی» از اوبرهاوزن جایزه گرفت
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • حجازی: باید برای هفته آخر راهکاری اندیشیده شود
  • تشییع پیکر مرحوم اسکویی با حضور مسئولان ورزشی
  • مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی برگزار شد
  • شمشیربازی جایزه بزرگ سئول؛ فردا: رقابت پاکدامن و رهبری در دور سوم
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • پیرترین معلم ایران یک قرن و ۷ سال عمر کرد | از ریاست آموزش و پرورش تا تالیف دو کتاب چاپ نشده
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد