Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ماشین‌سازی می‌گوید اهداف این تیم در دور رفت محقق شده و در حال برنامه‌ریزی برای نیم‌فصل دوم هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رسول خطیبی سرمربی موفق ماشین سازی توانست در نیم‌فصل اول برابر مدعیان قهرمانی امتیاز بگیرد و به‌عنوان یکی از تیم‌های خوب لیگ تیم اش را معرفی کند. ماشین‌سازی در پایان دور رفت به‌عنوان بهترین تیم مهمان لیگ و دومین تیم جوان لیگ معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسول خطیبی در تبریز درخصوص نیم‌فصل اول گفت:

ما در ابتدای فصل جلسه‌ای با اعضای محترم هیات مدیره داشتیم که رتبه تک رقمی را هدف‌گذاری کرده بودیم که خدا را شکر تا به این جای کار با حمایت آقایان زنوزى، نصیرزاده و هیات مدیره باشگاه و غیرت تک تک بازیکنان و هواداران ماشین‌سازى توانستیم به هدف خود برسیم و امروز حضورمان در رده نهم جدول نشان می‌دهد که عملکرد موفقی داشتیم و همانطور که گفتم، با همکاری کادر مدیریتی، کادر فنی و غیرت بازیکنان این نتایج به دست آمده و من به‌عنوان سرمربی این تیم افتخار می‌کنم با این داشته‌ها، توانستم به قولی که در ابتدای فصل داده بودم، عمل کنیم.

رسول خطیبی درخصوص برنامه‌های ماشین‌سازی برای تعطیلات زمستانی لیگ گفت:

با جلساتی که داشتیم، از آقاى نصیرزاده و اعضای محترم هیات مدیره درخواست کردیم تا شرایط برگزاری یک اردو را فراهم کنند و ما در تعطیلات نیاز به یک اردو داریم. بزرگترین مشکل ما، نقل و انتقالات زمستانی است که فعلا ما از پنجره نقل و انتقالاتی محروم هستیم و از آقاى نصیرزاده درخواست کردیم که هر چه سریع‌تر این مشکل را حل کنند و با رایزنی و تلاش‌هایی که آقای نصیرزاده در این باره دارند، امیدوار هستم به زودی این مسئله برطرف شود.

رسول خطیبی سرمربی ماشین‌سازی درباره برنامه‌های تیم‌اش برای نقل و انتقالات زمستانی اظهار کرد:

ما سه جاى خالى داریم و باشگاه ابتدا باید مشکل محرومیت را حل کند و پس از آن برای جذب سه بازیکن برای تقویت تیم خود برنامه داریم که این برنامه‌ها به طور مکتوب به مدیرعامل باشگاه تسلیم شده و قطعا برای اینکه بتوانیم در نیم‌فصل دوم نیز همچون دور رفت موفق شویم، باید در نقل و انتقالات حضور فعالی داشته باشیم و بتوانیم ضعف‌های خود را پوشش دهیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رسول خطیبی سرمربی ماشین سازی ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۴۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خفتگیری و سرقت از مهاجم سابق استقلال!

به گزارش ورزش سه، امین منوچهری مهاجم سابق استقلال امروز در اتوبان چمران با صحنه وحشتناکی رو به رو شد و در ترافیک مورد حمله سارقین قرار گرفت و گردنبند طلا او به سرقت رفت.

منوچهری در گفتگو با خبرنگار ورزش سه گفت: در ترافیک اتوبان شهید چمران بودم و یک موتوری به آینه خودرو من برخورد کرد و پس از آن شروع کرد به فریاد زدن و با دست به شیشه خودرو من می‌کوبید، زمانی که شیشه ماشین را پایین دادم تا ببینم چرا این کار را انجام می‌دهد یک نفر دیگر از پشت سر آمد و گردنبند من را از گردنم کشید و همین اتفاق باعث شد تا گردنم آسیب جزئی ببیند.

منوچهری در ادامه گفت: صحنه شوکه کننده بود و حتی نتوانستم واکنش نشان دهم، زمانی که شیشه ماشین را پایین کشیدم شخص موتور سوار با مشت به سمت من حمله کرد و از این اتفاق شوکه شده بودم و ناگهان یک نفر دیگر اقدام به سرقت کرد، نمی‌دانم چرا رسیدگی نمی‌شود این چندمین بار است که در اتوبان چمران این اتفاق تکرار می‌شود و فکر می‌کنم آنها یک باند هستند که این کار را انجام می‌دهند!

او در انتها گفت: پیگیری انجام ندادم چون به نظرم به جایی نمی‌رسد، بارها همین اتفاق افتاده، نه جلوگیری انجام شده و نه پیگیری اتفاق می‌افتد، باز خداراشکر که به خودم آسیبی وارد نشد!

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • جواد نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • خفتگیری و سرقت از مهاجم سابق استقلال!
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • اعتراض استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر