Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد خوبی با صداوسیما بسته شده که ۳۵ درصد سهم صداوسیما و ۶۵ درصد نیز سهم فدراسیون است. تاریخ انتشار: 15:27 - 25 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۷۵۳۵

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشور پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان کردستان که با حضور مسئولان و اعضای مجمع در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان کردستان در این شهر برگزار شد، اظهاراتی داشت که مهمترین بخش‌های آن را در ادامه می‌خوانید:

*در استان کردستان کارخانه بزرگی وجود ندارد و سرمایه‌گذاران نیز تمایلی به سرمایه‌گذاری در ورزش ندارند، در حالی‌که بسیاری از باشگاه‌ها برای ماندن در لیگ وابسته به سرمایه‌گذاران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*از تمام مربیان و ورزشکاران انتظار می‌رود از فضای حاشیه دوری کرده و به فکر پیشرفت و توسعه این رشته ورزشی در کشور و استان باشند.

*در زمان انتخاب کی‌روش با مخالف‌های فراوانی مواجه شدم و این امر طبیعی است و در فضاهای اخیر فوتبال نیز نگرانی‌هایی وجود داشته و عده‌ای به واسطه مقاصد شخصی، به دنبال اختلاف‌افکنی هستند.

*در فوتبال کشور همواره با تنگناها و مشکلات مالی روبه‌رو بوده‌ایم و این کمبود امکانات در کردستان بیشتر است.

*قرارداد خوبی با صداوسیما بسته شده که ۳۵ درصد صداوسیما و ۶۵ درصد نیز فدراسیون تقبل کرده و براساس آن مبلغ خوبی وارد فوتبال کشور می‌شود. امیدواریم بتوانیم حق خود را از فیفا نیز دریافت کنیم.

بیشتر بخوانید: پایان کار مارک ویلموتس در ایران + عکس

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کی روش مهدی تاج فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۴۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم

به گزارش خبرنگار مهر، وحید مرادی در نشست خبری فدراسیون والیبال که امروز یکشنبه برگزار شد، گفت: برای انتخاب سرمربی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم و در نهایت این توفیق را به دست آوردیم که از تجربه پائز استفاده کنیم.امیدوارم تیم هم نتیجه بگیرد.

وی گفت: با تصمیم رئیس فدراسیون مسئولیت سرپرستی تیم را برعهده گرفتم، امیدوارم با همدلی بتوانیم در این شرایط سخت نتیجه خوبی کسب کنیم. کارمان سخت است اما به باور پائز این کار شدنی است.

کد خبر 6090653

دیگر خبرها

  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!