Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت پرآوازه فوتبال ایران گفت:باشگاه‌ها هم باید به تیم امید کمک کنند و اگر همه چیز دست من بود لیگ را تعطیل می‌کردم و بازیکنان را به تیم امید می‌دادم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی پروین پیشکسوت پرآوازه فوتبال ایران که امروز به همراه جواد زرینچه در تمرینات تیم امید حضور پیدا کرده بود. بعد از گفتگو با ملی پوشان در جمع خبرنگاران گفت:  ما باید همه دست به دست هم بدهیم که این تیم بعد از 40سال به المپیک برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر نرود 4سال دیگر باید سالنی برود. باشگاه ها اگر بازیکنانشان را به استیلی بدهند به المپیک می‌رود. به آن‌ها گفتم باید خوب تمرین کنند.

سر مربی سابق فوتبال ایران گفت : من با خود این بچه‌ها هم صحبت کردم به آنها گفتم اولین چیزی که به شما آسیب می‌زند همین موبایل‌ها است. باشگاه‌ها هم باید به این تیم کمک کنند و اگر همه چیز دست من بود لیگ را تعطیل می‌کردم و بازیکنان را به تیم امید می‌دادم.همه این بازیکنان در لیگ بازی می‌کنند و سرحال هستند. اگر باشگاه‌ها کمک کنند و بازیکنان‌شان را به استیلی بدهند این تیم موفق می‌شود.

پروین درباره اینکه استیلی از شاگردان او بوده و حال سر مربی تیم امید است، اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم جای فرهاد مجیدی خالی است او در این تیم زحمت کشید به هر حال اختلاف‌نظرهایی وجود دارد. دلم می‌خواست که او اکنون در کنار حمید بود. استیلی هم چندین سال است که مربیگری می‌کند او و دستیارانش بازیکن تیم ملی بوده‌اند به اعتقاد من آنهایی که فوتبالیست بوده‌اند می‌توانند مربیان موفقی باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک علی پروین فرهاد مجیدی فوتبال ایران موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۵۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه

 

به گزارش تابناک، مهمات پرسه‌زن به دسته‌ای از تسلیحات اطلاق می‌شود که پس از پرتاب، توسط سامانه‌های اپتیکی و حرارتی، به‌سمت هدف روانه می‌شود و با گشت‌زنی در آسمان، هدف موردنظر را پیدا و سپس آن را منهدم می‌کند.

 
این دسته از تسلیحات کاربرد قابل‌توجهی در رزم زمینی و به‌خصوص عملیات‌های ضدکمین دارند و با توجه به ابعاد کوچک و قابل حمل بودن توسط نفر به سلاحی مناسب برای نیروهای زمینی بدل شده‌اند.

کاربرد این نوع تسلیحات به‌خصوص در جریان جنگ اوکراین و توانایی آنها برای هدف قرار دادن انواع ادوات زرهی،‌ تجمع نیروها و حتی تسلیحات پشتیبانی آتش مانند توپخانه‌ها و سامانه‌های پدافندی بیش از پیش نمایان شد و لنست یکی از بهترین پهپادهای انتحاری بکارگیری شده توسط ارتش روسیه در این جنگ بوده است.

دیگر خبرها

  • گوترش تحقیقات درباره گور‌های دسته‌جمعی غزه را خواستار شد
  • سازمان ملل خواستار تحقیقات مستقل درباره گورهای دسته جمعی در غزه شد
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • اتفاق جالب در لیگ دسته 3 اسپانیا؛ تاثیر مستقیم مربی دروازه بان ها روی گل تساوی! / فیلم
  • کاربران دیوار چطور به حفظ زمین کمک کردند؟
  • تصاویری از جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه