Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@03:04:11 GMT

پدر، راز جنایت پسرش را فاش کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۶۲۱۱

یک جوان معتاد به شیشه که در جریان درگیری با کارگری جوان او را به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، در ساعات پایانی روز شنبه کارگر جوان یک کارگاه ساختمانی به بیمارستان منتقل شد که در ابتدا صاحب کار این کارگر، علت مصدومیت وی را سقوط از ساختمان نیمه‌کاره اعلام کرد، اما پزشکان روی سر، کتف و قلب این مرد افغانستانی جای چاقو را مشاهده کرده و به همین دلیل موضوع را به پلیس اطلاع دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقایقی بعد نیز این کارگر در بیمارستان جان خود را از دست داد و به همین دلیل تیمی ویژه از ماموران کلانتری رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

در نخستین گام ماموران برای دستگیری این صاحبکار این کارگر به کارگاه ساختمانی در خیابان پاسداران رفتند. همچنین از پنج کارگر حاضر در این ساختمان نیز پرس‌وجو شد که آنان گفتند علیرغم آنکه درکارگاه حضور داشته‌اند اما متوجه سقوط همکارشان نشده‌اند. با توحه به اظهارات ضدو نقیض کارگران هر پنج کارگر با دستور بازپرس بازداشت شدند. ماموران کلانتری نیز تحقیقات میدانی خود را آغاز کردند که در این مرحله یکی از اهالی محل ادعا کرد صبح روز شنبه صدای درگیری شنیده و مردی مدام فریاد می‌زده که «احمد ولش کن». ماموران در تحقیقات میدانی در خیابان محل جنایت با زنی روبه رو شدند که مادر احمد بود و با توجه به اظهارات یکی از همسایه‌ها مادر و پدر احمد که در ساختمان روبه‌رویی محل جنایت زندگی می‌کردند مورد تحقیق قرار گرفتند. پدر احمد در ابتدا ادعا کرد پسرش اعتیاد به مواد مخدر دارد ولی در ماجرای قتل جوان افغانستانی نقشی نداشته است، این درحالی بود که تیم تجسس کلانتری به رفتارهای پدر و مادر پسر جوان مشکوک شدند و پدر احمد در بازجویی‌ها به تناقض‌گویی پرداخت و سرانجام پدر به ارتکاب قتل از سوی پسرش، اعتراف کرد.

با کسب این اطلاعات ماموران که احتمال می‌دادند عامل جنایت به خانه بازگردد به صورت نامحسوس خانه را تحت نظر قرار دادند تا اینکه صبح یکشنبه احمد که جوانی قوی هیکل بود به خانه بازگشت و ماموران ساعت ۱۰ صبح با اطلاع از اینکه احمد ۳۶ ساله در حال استراحت است با هماهنگی مقام قضائی وارد خانه شده و عامل جنایت را که قصد داشت با ماموران درگیر شود دستگیر کردند.

متهم که به مواد مخدر شیشه دارد به کلانتری منتقل شد و در اعترافاتش گفت: از قبل با این جوان اختلاف داشتم و فکر نمی‌کردم ضربات چاقویم باعث مرگ او شود و تنها قصد زخمی کردنش را داشتم.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که متهم پس از اعتراف در کلانتری با دستور مقام قضائی برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم دژفا آلودگی هوا محسن پورسیدآقایی هفته پژوهش طرح ملی مسکن مجید بهرامی گاز مرکاپتان وارونگی هوا محمد کیانوش راد پدر راز جنایت پسر فاش انتخابات مجلس یازدهم دژفا آلودگی هوا محسن پورسیدآقایی هفته پژوهش طرح ملی مسکن مجید بهرامی گاز مرکاپتان وارونگی هوا محمد کیانوش راد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۶۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان توسط مرد نقاش

مرد جوانی که پسر و همسرش را در خانه به آتش کشیده بود، دستگیر شد.

اوایل فروردین ماه امسال، کارکنان بیمارستان سوانح سوختگی بیمارستان شهید مطهری از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مرگ مشکوک یک مادر و پسر جوان را گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پای در سردخانه گذاشتند و با جسد زن و پسر جوانی مواجه شدند که براثر سوختگی، فوت شده بودند؛ بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که این ۲ براثر حادثه آتش‌افروزی عمدی در یک خانه واقع در مرکز تهران از سوی پدر خانواده، قربانی جنایت شده‌اند.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، پدر خانواده که نقاش ساختمان بوده با انگیزه نامشخصی با استفاده از بنزین اقدام به آتش زدن همسر و پسرش کرده، اما خودش در این حادثه آسیب جزئی دیده است.

کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، خیلی زود مرد میانسال را دستگیر کردند؛ متهم که در جریان بازجویی‌ها منکر هرگونه آتش‌افروزی مرگبار بود پس از مواجه با مدارک و شواهد موجود داخل پرونده از یک جنایت هولناک رازگشایی کرد.

مرد جوان ماجرای جنایت را اینطور توضیح داد: در خانواده ما اختلاف زیادی وجود داشت؛ روز حادثه قصد داشتم تا به نقاشی یک ساختمان بروم و از پسرم درخواست کردم تا برای کمک به همراهم بیاید، اما او مخالفت کرد و مشاجره‌ای میان ما شکل گرفت؛ در این میان، بنزین را روی خودم ریختم و تهدید به خودسوزی کردم، اما پسرم با بی‌ادبی جوابم را داد که من عصبانی شدم و بنزین را روی او ریختم و با فندک آتش‌افروزی کردم.

متهم گفت: در ادامه همسرم آمد تا به پسرم کمک کند، اما با توجه به اینکه بطری بنزین روی زمین افتاده بود خودش نیز دچار حادثه شد؛ من نیز در این آتش‌سوزی جان سالم به در بردم، پشیمانم و قصد ارتکاب جنایت را نداشتم.

با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای سیرمراحل قانونی پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

منبع: تسنیم

tags # قتل ، اخبار حوادث سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • "کینه خونین" کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان توسط مرد نقاش
  • قتل فجیع کارگر قهوه خانه در شهرری
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • قتل آتشین پدر در خواب با نقشه شیطانی دخترش
  • اخاذی با مهریه سنگین!
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • درگیری شدید و عجیب زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری
  • درگیری شدید زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری | شوهرم دیپلمه بود، من او را آقای دکتر کردم!
  • جنایت هولناک در لواسان؛ کشف جسد در بشکه اسید