Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهامی از اجرای این طرح در ۲۶۰ مدرسه استان خبر داد و گفت: امسال ۲۳ هزار نفر دانش آموز، ۳ هزار نفر معلم و ۴۰ هزار نفر از والدین تحت پوشش این طرح آموزش های لازم را فرا می گیرند،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسن تهامی » امروز (25 آذر) در شورای پیشگیری از وقوع جرم استان با اشاره به اجرای طرح نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان) در استان، اظهار کرد: طرح نماد دارای چهار بخش است که بخش نخست شامل مهارت های ارتقای پیشگیرانه برای دانش آموزان، والدین و کارکنان است و بخش دوم شامل غربال گری دانش آموزان و بخش سوم مداخلات حمایت هایی روانی و اجتماعی و بخش چهارم سامانه جامع نماد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش خراسان جنوبی از اجرای این طرح در 260 مدرسه استان خبر داد و گفت: در تمامی مدارس شهرستان درمیان،  13 مدرسه شهرستان بیرجند و شش مدرسه از هر شهرستان  این طرح مراقبتی اجرا می شود.

 

تهامی  با اشاره به فعالیت 46 تسهیل گر برای اجرای طرح نماد در استان، افزود: امسال 23 هزار نفر دانش آموز، 3 هزار نفر معلم و 40 هزار نفر از والدین تحت پوشش این طرح آموزش های لازم را فرا می گیرند.

 

وی ادامه داد: میز خدمت نهادی در سایر مدارسی که طرح نماد اجرا نمی شود برپا شده که هر هفته یک نفر به عنوان نماینده سازمان ها حضور می یابد تا مشکلات دانش آموزان را رصد کند.

 

 رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش خراسان جنوبی با تاکید بر ضرورت مشارکت سازمان ها و دستگاه ها در اجرای طرح نماد، بیان کرد: امسال تاکنون هنوز اعتباری برای اجرای این امر اختصاص نیافته است.

 

تهامی به وجود 63 هزار دانش آموز در بیرجند اشاره کرد و گفت: از این تعداد 18 هزار و 220 نفر در معرض آسیب های اجتماعی و 12 هزار نفر با مشکلات مالی مواجه هستند.

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد طرح ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل خبرگزاری شبستان قرآن کریم استان بوشهر طرح نماد مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۶۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون راهبردی و توسعه بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور گفت: این طرح در استان بین شهرداری بیرجند و شرکت ارتباطات شاتل به عنوان شرکت مجری با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان به امضا رسید و تا شهریور به بهره برداری می‌رسد.
روحانی نژاد با بیان اینکه اجرای فیبر نوری پیش نیاز هر شهر هوشمند است افزود: این طرح امکان استفاده شهروندان از اینترنت پرسرعت خانگی و فناوری‌های نوین، ارتقای کیفیت عملکرد و کاهش هزینه‌ها و مصرف بهینه منابع را فراهم می‌کند.
استاندار نیز گفت: از ابتدای دولت سیزدهم ۳۵۳ روستای ۲۰ خانوار استان از اینترنت پر سرعت بهره‌مند شدند.
وی افزود: سعی ما در استان این است تا علاوه بر مرکز استان در سایر شهرستان‌ها هم این طرح سریع‌تر اجرایی شود و مردم از آن بهره‌مند شوند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی نیز گفت: براساس این تفاهم‌نامه شبکه فیبر نوری به طول بیش از ۱۰۰ کیلومتر شامل خیابان‌های اصلی، فرعی و کوچه‌ها اجرا خواهد شد و بستر اتصال ۶۵ هزار پورت برای استفاده مشترکین خانگی و تجاری در بیرجند فراهم خواهد شد.
شهردار بیرجند هم گفت: تمام توان خود را در راستای خدمات ارتباطی مطلوب به شهروندان بکار گرفته ایم.
رئیس هیات مدیره شاتل هم با اشاره به هزینه هزار میلیارد ریال در زمینه اجرای این طرح گفت: خراسان جنوبی سی امین استان در زمینه اجرای این طرح در سطح کشور است.

همچنین عملیات اجرایی طرح فیبر رسانی به منازل و کسب و کار‌ها در بیرجند با حضور معاون راهبردی و توسعه بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و استاندار خراسان جنوبی در بلوار پاسداران این شهر آغاز شد.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند
  • امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است