Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به حوادث اخیر در کشور، گفت: ناآرامی های اخیر در کشور، فتنه آمریکایی-عربستانی با چراغ سبز نفوذی های داخلی بوده که با راه اندازی جنگ تمام عیار امنیتی قصد براندازی نظام را داشتند


سهم ناجا در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، ساخت پلیسی در تراز جمهوری اسلامی است
گروه استان ها – آذربایجان شرقی- رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نقشه راه رسیدن به مجموعه ای مطلوب است،گفت:سهم نیروی انتظامی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، ساخت پلیسی در تزاز جمهوری اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،حجت الاسلام و المسلمین" سید علیرضا ادیانی" در آیین تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی، اظهار داشت: قطعاً بدون همراهی و خواست کارکنان نیروی انتظامی در کنار فرماندهان و مسئولان ناجا رسیدن به پلیسی در تراز انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران میسر نخواهد شد.

وی افزود: روحانیان عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح به عنوان نمایندگان مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) بوده و وظیفه آنها تحقق دستورات و فرامین معظم له در نیروهای مسلح است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به حوادث اخیر در کشور، گفت: ناآرامی های اخیر در کشور، فتنه آمریکایی-عربستانی با چراغ سبز نفوذی های داخلی بوده که با راه اندازی جنگ تمام عیار امنیتی قصد براندازی نظام را داشتند که با مجاهدت نیروی انتظامی و همکاری دیگر دستگاه های امنیتی، نظامی، بسیج و سپاه و به پشتوانه فرمانده معظم کل قوا و مردم بصیر در کمتر از 72 ساعت این غائله خاموش و نقشه دشمنان نظام نقش بر آب شد.

وی با اشاره به آیات 111 و 112 سوره توبه، گفت: کارکنان نیروی انتظامی به مصداق این آیات شریف همان مجاهدان فی سبیل الله هستند چراکه در خدمت به مردم و تامین امنیت جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و خدمتگزاری می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی، اضافه کرد: افزایش قیمت سوخت بهانه بود زیرا برابر پیش بینی های رهبر حکیم و فرزانه انقلاب این توطئه طراحی شده بود اما اجرای سهمیه بندی سوخت زمان آن را جلوتر انداخت.

عالی ترین مقام سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با تاکید بر حفظ هوشیاری و آمادگی کارکنان ناجا، گفت: با نگاهی تحلیلی به فتنه های اخیر در سال های 78 - 77 و نیز سال های 96 و 98 مشخص می شود که فتنه ها هر 10 سال تکرار نمی شوند بلکه در آستانه انتخابات نیز ممکن است دشمن به فکر توطئه و فتنه دیگری باشد که نیاز است هوشیاری و آمادگی خود را در بالاترین سطح حفظ کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه، تصریح کرد: در انتخابات مجلس 2 راهبرد اصلی در ناجا داریم،  حضور حداکثری و پرشور خانواده ناجا در پای صندوق های رای و انتخاب افراد اصلح و نیز تامین امنیت انتخابات که امیدواریم در این راه موفق باشیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در پایان از زحمات و خدمات ارزشمند حجت الاسلام والمسلمین اسلام غلامی در زمان تصدی ریاست عقیدتی سیاسی استان آذربایجان شرقی تقدیر و حجت الاسلام والمسلمین"حسین محبی" را به عنوان رئیس جدید عقیدتی سیاسی فرماندهی استان منصوب و معرفی کرد.

مراسم تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، سردار عبدی فرمانده انتظامی استان، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی در سالن سینما سرباز تبریز برگزار شد.

انتهای پیام/60002

منبع: فارس

کلیدواژه: آب ناجا فتنه نیروی انتظامی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تبریز آذربایجان شرقی بنزین امام خامنه ای عربستان خبر خبرگزاری فارس فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی سوره توبه قیمت سوخت انتخابات آل هاشم امام جمعه تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز هفته عقیدتی سیاسی

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، سردار فقيري جانشين فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در نشست خبري با اصحاب رسانه، گفت: گفت: این برنامه ها با موضوع های فرهنگي، هنري، ورزشي برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز هفته عقیدتی سیاسی
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • آیت‌الله کعبی: طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • هشدار جدی درباره نقشه جدید نفوذی‌ها در ایران
  • خودروی وزیر تندرو اسرائیلی چپ کرد / عبور از چراغ قرمز
  • هشدار جدی روزنامه جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران
  • هشدار جدی جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران
  • (ویدئو) واژگون شدن خودروی «بن گویر» و زخمی شدن وی
  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس