Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@19:30:17 GMT

توقف فعالیت دو واحد معدنی در شرایط آلودگی هوا

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۷۷۳۷

توقف فعالیت دو واحد معدنی در شرایط آلودگی هوا

به گزارش خبرگزاری مهر، محمودرضا سعیدپور، گفت: در راستای اجرای مصوبه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای تهران مبنی بر تعطیلی واحدهای تولید شن و ماسه و آسفالت، تیم های کارشناسی این اداره در قالب گشت و پایش ویژه شبانه روزی نسبت به پایش کارخانجات فرآوری شن و ماسه و آسفالت و واحدهای ذوب و دارای پتانسیل آلودگی هوا اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شناسایی و برخورد با کانون های آلاینده هوا ادامه خواهد داشت، افزود: درجریان ماموریت عصر روز گذشته گشت محیط زیست،  فعالیت دو واحد معدنی در زمان ممنوعیت در شرایط اضطرار آلودگی هوا متوقف شد و تذکرات لازم دراین خصوص به متصدیان واحدها ارائه شد.

سعیدپور با اشاره به اینکه این اداره در طی سال های اخیر نسبت به شناسایی واحدهای آلاینده هوا در سطح شهرستان اقدام نموده است و طی اخطاریه های مهلت دار موارد لازم جهت رفع آلودگی را به متصدیان مربوطه اعلام می کند، تصریح کرد:  این اداره در صورت عدم همکاری متصدیان نسبت به جلوگیری از فعالیت آن واحد و یا با اعلام شکایت نزد مراجع ذیصلاح قضایی موضوع را پیگیری می کند که طی هفته جاری نیز متصدی یک واحد ریخته گری آلاینده به تحمل یک سال حبس تعزیری محکوم شد.

وی اظهار داشت: متصدی واحد مذکور علاوه بر تهدید علیه محیط زیست که منجر به صدور رأی محکومیت برای وی شد به دلیل اهانت به مأموران این اداره در حین انجام وظیفه به پرداخت جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد که اجرای مجازات نامبرده بمدت سه سال تعلیق شد.

کد خبر 4799669

منبع: مهر

کلیدواژه: آلودگی هوا معدن حفاظت از محیط زیست شهرداری تهران شورای شهر تهران قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش آلودگی هوا هفته پژوهش شهر تهران پیروز حناچی سازمان تامین اجتماعی نیروی انتظامی محسن هاشمی سیدابراهیم رئیسی دستگیری سارق بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۷۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس بسیج رسانه آران و بیدگل گفت: با توجه به فعالیت های بسیج رسانه شهرستان در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و رسانه ای با مساعدت اداره فرهنگ و ارشاد این دفتر به صورت مستقل در محل اداره ارشاد شهرستان افتتاح شد.

محمد رضا رحمتی افزود: پوشش اخبار و گزارش های مختلف با اعضای بسیج رسانه شهرستان در خبرگزاری های محلی و کشوری و همچنین همکاری در زمینه های مختلف فرهنگیو اجتماعی رسانه توسط خبرنگاران آران و بیدگل از جمله فعالیت های بسیج رسانه شهرستان بوده است.

 

دیگر خبرها

  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • رگبار، رعد و برق و وزش باد در زنجان پیش بینی شد
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • کسب رتبه اول اداره کل راهداری و حمل و نقل در زمینه درآمد طی پارسال
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • آلودگی هوای اصفهان، دغدغه مدیریت استان و مدیران ارشد کشور است
  • هشدار تشدید و تداوم فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان
  • تخصیص واحدهای نهضت ملی مسکن فرهنگ‌شهر اهواز به متقاضیان