Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان «پپ گواردیولا» ۲۶ فوریه در دیدار رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان باید در سانتیاگو برنابئو به مصاف رئال بروند و ۱۷ مارس نیز در دیدار برگشت در ورزشگاه اتحاد از این تیم میزبانی خواهند کرد.

امیلیو بوتراگوئنو در این باره اظهار داشت: در این مقطع، آنها حریف قدرتمندی هستند و برای آنهایی که بی‌طرف هستند، رقابتی هیجان انگیز در راه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با اشتیاق در انتظار این نبرد هستیم و به بازیکنان خود ایمان داریم. همه می‌دانند که این جدال برای ما و هواداران‌مان چقدر خاص است. برابر ما حریفی قرار می‌گیرد که انرژی زیادی از ما می‌طلبد.

بوتراگوئنو افزود: آنها در سال‌های اخیر سرمایه گذاری زیادی کرده‌اند اما ما رئال مادرید هستیم و در جایگاهی هستیم که می‌توانیم با هر حریفی روبرو شویم. ابتدا میزبان هستیم و سعی می‌کنیم با یک نتیجه خوب دوباره برای قرعه کشی مرحله یک چهارم در نیون (مقر یوفا در سوئیس) باشیم.

وی با خودداری از ایده بازگشت گواردیولا به اسپانیا و تقابل با رقیب سنتی، گفت: این بازی مابین منچسترسیتی و رئال مادرید است. آنها تیم فوق العاده‌ای دارند. ما هم همینطور. مجموعه رئال به این نوع رقابت‌ها عادت دارد. هواداران برای این دیدار هیجان زیادی خواهند داشت.

برچسب‌ها سانتیاگو برنابئو رئال مادرید یوفا سوئیس پپ گواردیولا لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سانتیاگو برنابئو رئال مادرید یوفا سوئیس پپ گواردیولا لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی سانتیاگو برنابئو رئال مادرید یوفا سوئیس پپ گواردیولا لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۷۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!

فدراسیون فوتبال به صحبت‌های مدیران روابط عمومی دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس واکنش نشان داد.

طرفداری | حواشی بازی سپاهان و پرسپولیس تمامی ندارد.

فدراسیون فوتبال نوشت:

با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره،ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • تبریک کاکا به رئال مادرید و کارلو آنچلوتی بابت قهرمانی در لالیگا + عکس
  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • جای ال‌کاپیتانو خالی؛ سرخیو راموس قهرمانی رئال مادرید را تبریک گفت + عکس
  • قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا
  • شکست سنگین بارسلونا / امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • کهکشانی ها قهرمان لالیگا شدند | شکست سنگین بارسلونا، قهرمانی رئال را قطعی کرد
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!