Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-30@09:00:17 GMT

روش های کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت مو

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۸۵۸۹

بهترین کلینیک کاشت مو در تهران :

امروزه بسیاری از افراد به ویژه آقایان به دنبال بهترین کلینیک کاشت مو هستند تا موهای خود را در این کلینیک ها توسط بهترین دکتر کاشت مو بکارند. کاشت مو یکی از بهترین روش های زیبایی شناخته شده است که در سراسر دنیا از این روش زیبایی استفاده می کنند و در واقع باید بدانید کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت مو تاثیر بسیاری هم در پر پشت شدن موها دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی دیگر از نکاتی که برای بسیاری از افراد بسیار اهمیت دارد و باید در مورد آن اطلاعات بیشتری داشته باشید هزینه کاشت مو است، که در بهترین کلینیک کاشت مو توسط بهترین دکتر کاشت مو انجام می شود،

به طور کلی باید بدانید هزینه کاشت مو نسبت به زیبایی که در افراد به وجود می آورد بسیار ناچیز است و اگر آقایان از آن استفاده کنند بدون شک پشیمان نمی شوند. کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت مو با روش های متنوعی انجام می شود که هر یک از این روش ها ویژگی های متنوعی دارد، برای اینکه با روش ها و ویژگی های آن آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه برخی از مهمترین آنها را بیان می کنیم.

روش های کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت مو :

همانطوری که بیان کردیم روش های کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت مو متنوع می باشد و هر یک از این روش ها ویژگی های خاصی دارد که توسط بهترین دکتر کاشت مو انجام می شود. این روش ها عبارتند از :

 

بهترین کلینیک کاشت مو

1. روش کاشت پانچ :

یکی از مهمترین روش های کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت مو روش کاشت پانچ می باشد. از جمله مهمترین ویژگی هایی که در این روش وجود دارد این است که موها را به صورت دسته ای از یکی از نواحی بدن جدا می کنند و پس از آن حفره هایی را در پوست سر به وجود می آورند، در مرحله بعدی آن موهایی را که برداشته اند را در ناحیه هایی که سوراخ کاری کرده اند می کارند. از آنجایی که نمایی که این روش در سر به وجود می آورد بسیار مصنوعی می باشد و به همین دلیل به آن نمای عروسکی می گویند و چندان از آن استفاده نمی کنند چرا که زیبایی که در سر به وجود می آورد مصنوعی می باشد.

2. روش کشت FIT :

این روش کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت مو بسیار متداول می باشد و به همین دلیل بسیاری از افراد  و پزشکان کاشت مو از این روش استفاده می کنند، در واقع باید بدانید بسیاری از پزشکانی که در این زمینه تخصص دارند از این روش زیبایی کاشت مو استفاده می کنند. در این روش از یکی از نواحی سر دسته از  موهای سر را برمی دارند و برداشت مو از آن ناحیه به طور معمول از طریق بی حسی موضعی انجام می گردد. بعد از اینکه موهای سر را از آن محل برداشتند به خوبی آن ناحیه را ترمیم می نمایند. بعد از آن توسط تیم جراحی تمامی موهایی که از ناحیه پشت سر برداشته شده بود را به واحدهای یکی یا دوتایی تقسیم می کنند و در قسمت جلویی سر می کارند. به طور کلی باید بدانید در حال حاضر یکی از بهترین و مطمئن ترین روش هایی  که برای کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت مو انجام می شود این روش می باشد، به همین دلیل است که بسیاری از افراد از این روش کاشت مو استفاده می کنند.

 

بهترین کلینیک کاشت مو

از آنجایی که این روش کاشت مو نسبت به روش های دیگر عالی تر می باشد و مزیت های بسیاری دارد در بهترین کلینیک کاشت مو بیشتر از این روش برای کاشت مو استفاده می کنند. فولیکول های مو که بسیار مهم هستند باید از نواحی پشت سر برداشته شوند و در ناحیه جلویی مو کاشته شوند، برای اینکه با مزیت های این روش آشنایی بیشتری داشته باشید برخی از آنها را معرفی می کنیم که این مزیت ها عبارتند از :

- در این روش از کاشت مو جراحی خاصی انجام نمی شود و به همین دلیل است که بسیاری از افراد از این روش برای کاشت مو استفاده می کنند.

- درد و خونریزی که در این روش وجود دارد نسبت به روش های دیگر بسیار کمتر می باشد.

- اگر بخواهید موهای پشت سر خود را کوتاه کنید به هیچ عنوان جای اسکار آن مشخص نمی شود، بسیاری از افراد بر این باور می باشند که امکان دارد جای اسکار بعد از کوتاهی مو مشخص شود، که جای نگرانی نیست و جای آن مشخص نمی شود.

- مدت زمان انجام این روش چندان طولانی نمی باشد.

3. روش کاشت  FUT :

یکی دیگر از روش های کاشت مو که در بهترین کلینیک کاشت مو انجام می شود روش FUT می باشد. در این روش به وسیله دستگاهی که نام آن پانچ می باشد از پشت مو و یا قسمت بالای گوش ها موی طبیعی افراد برداشته می شود و مجددا به وسیله پانچ موها را به قسمت های جلویی سر که مو ندارد پانچ می زنند. استفاده کردن از این روش بیشتر به افرادی توصیه می شود که کاشت موی کمتری می خواهند و یا اینکه می خواهند در قسمت های محدودی مانند ابرو مو های بیشتری داشته باشند بکارند.

 

بهترین کلینیک کاشت مو

از آنجایی که استفاده کردن از این روش درد بیشتری نسبت به دیگر روش ها دارد طرفداران آن کمتر می باشد، ولی باید بدانید که بسیاری از پزشکان در بهترین کلینیک کاشت مو این روش را تایید می کنند و از آن استفاده می نمایند. از آنجایی که برخی از گرافت های قوی مو را از ناحیه پشت سر بر میدارند و در قسمت جلویی سر می کارند، باید از روش جراحی استفاده کنند، به همین دلیل است که بسیاری از افراد از این روش در هراس هستند و از آن استفاده نمی کنند، در صورتی که باید بدانید بسیاری از پزشکان متبحر با خوبی می توانند با استفاده از این روش موهای شما بکارند. در این روش دقت و ظرافت بیش از حدی وجود دارد، به همین دلیل به هیچ عنوان به گرافت های مو آسیب نمی رساند. برای اینکه با مزیت های این روش آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه برخی از مزیت های آن را بیان می کنیم که این مزیت ها عبارتند از :

- هزینه کاشت مو در این روش در بهترین کلینیک کاشت مو نسبت به روش FIT کمتر است، و نیازی نیست شما هزینه بالایی را پرداخت کنید.

- برای اینکه بهترین دکتر کاشت مو از این روش برای کاشت مو استفاده کند نیازی نیست پشت موی خود را کوتاه کنید، البته برای اینکه به بهترین روش ممکن آن را انجام دهند بهتر است موهای خود را کوتاه کنید.

- در این روش به گرافت های مو آسیب زیادی وارد نمی شود و آنها سالم باقی می مانند، چرا که به وسیله میکروسکوپ های بسیار پیشرفته آنها را از سر جدا می کنند.

 

بهترین کلینیک کاشت مو

- سرعت برداشت مو در این روش بسیار بیشتر از روش های دیگر است و به همین دلیل گرافت های مو به هیچ عنوان خشک نمی شوند.

- تمامی مراحل انجام کاشت مو در این روش به صورت یک روزه انجام می شود و زمان زیادی برای انجام این روش نیازی نیست صرف کنید.

- کیفیت واحدهای مو در این روش نسبت به روش های دیگر یکه در بهترین کلینیک کاشت مو انجام می شود بسیار بیشتر است.

کلینیک پوست و مو رز یکی از بهترین کلینیک های زیبایی در تهران می باشد . جهت اطلاع دقیق از هزینه کاشت مو و مشاوره رایگان با همکاران با با شماره 02144969245 در تماس باشید .

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۸۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت به دنیای صدا بازگشت شنوایی ۱۰۶ کودکان با کاشت حلزون شنوایی در زاهدان

 علیرضا مالکی رئیس بیمارستان فوق تخصصی الزهرا (س) زاهدان گفت: از سال ۱۳۹۸ با راه اندازی بخش کاشت حلزون در این بیمارستان، تاکنون ۱۰۶ کودک ناشنوا، با کاشت حلزون شنوایی خود را به دست آورده اند.

وی ادامه داد: مناسب‌ترین سن برای شروع فرآیند کاشت حلزون برای کودکان ناشنوا قبل از ۳ تا ۵ سالگی است، متاسفانه به علت عدم مراجعه، تعداد زیادی از بیماران از سن مناسب کاشت حلزون خارج شده اند.

  مالکی افزود: از والدین عزیز بیماران ناشنوا در کلّ استان می‌خواهم تا در زمان لازم و قبل از اینکه خیلی دیر شود برای شروع فرایند درمان به مرکز کاشت حلزون واقع در بیمارستان فوق تخصصی الزهراء (س) زاهدان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۶ کودک ناشنوای دیگر نیز شناسایی شده اند و در نوبت کاشت حلزون در بیمارستان تخصصی الزهرا (س) زاهدان قرار دارند.

 مالکی افزود: با حضور نیرو‌های متخصص و کادر درمانی خبره و تجهیزات به روز، در مرکز فوق تخصصی کاشت حلزون زاهدان خدمات کاشت حلزون برای کودکان ناشنوا به صورت رایگان انجام می‌شود و بیمار نیازی به انجام مسافرت درمانی و صرف هزینه‌های زیاد ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • چگونه بهترین روش کاشت مو مناسب با خودمان را پیدا کنیم
  • توسعه کشت دیم انجیر در شهرستان خاتم
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • کاشت برنج به سبک مکانیزه در روستای کیامحله جویبار + فیلم
  • آغاز کاشت نشا برنج در شالیزار‌های بابل + فیلم
  • بازگشت به دنیای صدا بازگشت شنوایی ۱۰۶ کودکان با کاشت حلزون شنوایی در زاهدان
  • کاشت ۵۲ هزار نهال در بخش کدکن