Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@11:50:08 GMT

نمادهای عجیب مبارزه با نژادپرستی در سری آ (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۳۰۱۴۹

نمادهای عجیبی برای مبارزه با نژادپرستی در سری آ طراحی شده است.


به گزارش "ورزش سه"، در این نمایشگاه آثاری از سیمون فوگازوتو، هنرمند مشهور بین المللی را به نمایش گذاشته شده و او در تمام نقاشی های خود از شامپانزده و میمون استفاده می کند.

 

فوگازوتو در این رابطه گفت: "برای یک هنرمند، چیزی مهمتر از تلاش برای تغییر درک مردم از طریق کارش نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این سه نقاشی سعی کردم نشان دهم که همه موجوداتی پیچیده و جذاب هستیم که می توانند غمگین یا خوشحال باشیم، چه کاتولیک، چه مسلمان یا بودایی، اما در پایان رنگ پوست ما اهمیتی ندارد. من میمون ها را به عنوان استعاره ای از انسان ها نقاشی می کنم. ما این مفهوم را به نژادپرستان باز می گردانیم، زیرا همه ما میمون هستیم. بنابراین من یک میمون غربی، یک میمون آسیایی و یک میمون سیاه را نقاشی کردم."

 

همچنین لوییجی دی سیروو، مدیر اتحادیه سری آ نیز در این رابطه توضیح داد: "نقاشی های سیمون به طور کامل ارزش های بازی جوامردانه و افزایش بردباری را نشان می دهد و در دفتر مرکزی ما باقی خواهد ماند. ما می دانیم که نژادپرستی یک مشکل بومی و بسیار پیچیده است، بنابراین ما در سه جبهه فرهنگی از طریق آثار هنری مانند نقاشی های سیمون، ورزش از طریق یک سری ابتکارات و بازیکنان و باشگاه ها و همچنین سرکوبگرانه، از طریق همکاری با پلیس فعالیت می کنیم. ما اطمینان داریم با فعالیت در این سه سطح می توانیم بر این طاعون که زیبایی های ورزشی جهان را خراب می کند غلبه کنیم."

 

 

 

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۰۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه گرافیک رایانه ای در ایوانکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  در این نمایشگاه ۴۰۰ اثر که شامل نقاشی موضوعی، نقاشی انتزاعی، مدادرنگی، نقاشیخط، تایپوگرافی، کالیگرافی، دیوارکوب، طراحی لوگو و پیکتوگرام  عرضه شده است .

این نمایشگاه تا ۱۸ اردیبهشت ماه از ساعت ۹  تا ۱۲:۳۰ دایر  است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • فیلم قهر و رفتار عجیب شهربانو منصوریان در مقابل وزیر رئیسی!
  • ایرلند و اسپانیا خواستار به‌رسمیت شناختن کشور فلسطین هستند
  • سیمون مارسینیاک، داور جدال حساس رئال مادرید و بایرن مونیخ
  • تسلیحات ممنوعه صهیونیستی پیکر شهدای غزه را ذوب می‌کند
  • (ویدئو) خلق نقاشی‌های شگفت‌انگیز با ذره‌بین
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)
  • ظهور شیوه عجیب در معاملات مسکن در ایران | علت چیست؟
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • نمایشگاه گرافیک رایانه ای در ایوانکی