Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم امید ضمن تشکر از وزیر ورزش، نسبت به صعود امیدها به مرحله بعدی انتخابی المپیک ابراز امیدواری کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا شاهرودی در حاشیه تمرین تیم امید که مهمانان ویژه ای داشت گفت:

از آقای سلطانی فر تشکر می کنم. حدود یک سال و نیم است که من در خدمت تیم امید بوده ام، ایشان همه توانش را به اتفاق آقای تاج گذاشته است و اردوها و بازی های دوستانه را برای ما تدارک دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در ادامه کار، این بازیکنان احتیاج به پشتوانه مالی دارند که ما در این بازی ها شرکت کنیم. ممنونم که امروز تشریف آوردند. الان هم با آقای استیلی جلسه دارند و انشاالله بتوانند پشتیبانی مالی کنند که برای هر بازی پاداش هایی در نظر بگیریم.

رضا شاهرودی افزود:

من خوشبین هستم که این تیم بتواند به مرحله بعد صعود کند و در این صورت کارمان خیلی راحت تر می شود. همه باید دست به دست هم بدهیم. باشگاه ها هم دارند تعامل می کنند. باز ما هم این کار را می کنیم و بازیکنان را در اختیارشان می گذاریم. یک سری امشب می روند و برخی فردا. به هر حال این تعامل باید باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تمرین تیم امید سلطانی فر تمرین تیم امید تیم امید تیم فوتبال امید رضا شاهرودی سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۰۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ۴۰ نفر از فرهنگیان کردستان با مقام معظم رهبر/معلم استوار ترین مربی برای انسان ها است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، ناظمی جلال مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان، در جمع خبرنگاران در راستای هفته معلم اظهار کرد: برگزاری در چهار مرحله مدرسه ای، منطقه ای، استانی و کشوری، اعمال نظر و رای دانش آموزان و اولیا، وجه تمایز این برنامه نسبت به سال گذشته و برگزاری در دو حوزه معلمان و عوامل کیفیت بخشی در هفته معلم برگزار می شود.

وی ادامه داد: شرکت بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ نفر فرهنگی کردستانی در برنامه شناسایی معلمان نمونه، راه یابی ۲ هزار و ۵۰۰ فرهنگی به مرحله منطقه ای، راه یابی ۵۱ معلم استانی شامل ۱۹ نفر در دوره ابتدایی، ۱۶ نفر متوسطه دوره اول و نفر متوسطه دوره دوم و ۴ نفر در گروه معلمان به مرحله کشوری راه یافتند.

ناظمی جلال ادامه داد: چهار نفر از برگزیدگان استانی به مرحله کشوری راه یافتند و از این میان آرمان حسنی معلم زیویه در مقطع ابتدایی به عنوان یکی از ۲۰ معلم نمونه کشور انتخاب شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان، به اهم به برنامه های آموزش و پرورش در هفته گرامیداشت مقام معلم پرداخت و گفت: دیدار ۴۰ نفر از فرهنگیان کردستان با مقام معظم رهبری، زنگ سپاس معلم همزمان بر سراسر کشور، دیدار اعضای ستاد گرامیداشت مقام معلم در استان با نماینده ولی فقیه، تقدیر سراسری دانش آموز و اولیا آنان از معلمان، تکریم و دیدار با فرهنگیان بازنشسته، غبار روبی مزار شهدا، همزمان با سراسر کشور، دیدار با خانواده معزز شهدای فرهنگی، برپایی میز خدمت آموزش و پرورش کردستان در نماز جمعه شهرستان ها، برگزاری برنامه نمادین روز معلم در شهرستان ها و معلمان نمونه استان در برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی شدا و سیما مرکز کردستان حضور می یابند.

ناظمی جلال به جایگاه معلم پرداخت و افزود: معلم با توجه به مسئولیتی که دارد باید با کمال و درایت این مسئولیت سنگین را به عهده بگیرد. معلم قطعا ماندگار ترین واژه است که استوار ترین مربی برای انسان ها است.


وی خاطرنشان کرد: در طول ۴۳ سال عمر باعزت انقلاب اساسی معلمین عزیز به درستی نقش آفرینی کردند و موفقیت های بسیاری در این زمینه صورت گرفته است.


وی به روز شمار هفته بزرگداشت مقام معلم در سال جاری پرداخت و تصریح کرد: ۱۲ اردیبهشت ماه جاری به نام نور مطهر تجدید پیمان با امام و شهدا، روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت به نام فرزانه زمان تقدیر از معلمان پیشکسوت، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت به نام ایثار به توان تو بزرگداشت معلمان فقد و شهید در مراسم نماز، روز شنبه ۱۶ اردیبهشت پا جای انبیا تقدیر از معلمان دارای نقش تربیتی برتر، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت به نام پاک جوهران تقدیر از معلمان جهادگر و ورزشگار و ۱۸ اردیبهشت آینده در دستان تو تقدیر از معلمان پژوهشگر و هنرمند است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901386

دیگر خبرها

  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • دیدار ۴۰ نفر از فرهنگیان کردستان با مقام معظم رهبر/معلم استوار ترین مربی برای انسان ها است
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است