Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال از فردا (چهارشنبه) با انجام هفت دیدار برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رقابت‌های لیگ برتر فوتسال از فردا (چهارشنبه) با انجام هفت دیدار از ساعت 17 در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.

* مس سونگون - آذرخش بندرعباس 

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته مس سونگون صدرنشین لیگ برتر میزبان تیم بحران‌زده آذرخش بندرعباس تیمی که به دلیل شرایط اقتصادی و پرداخت نکردن مطالبات بازیکنانش هفته گذشته در بندرعباس حاضر نشد به مصاف فرش‌آرای مشهد برود و در صورت حاضر نشدن این تیم مقابل مس علاوه بر اینکه به لیگ دسته دوم سقوط می‌کند پرونده‌اش هم به کمیته انضباطی ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* شهروند ساری - گیتی‌پسند اصفهان

در بازی دیگر تیم رده ششمی با سابقه و ریشه‌دار شهروند ساری میزبان تیم مدعی گیتی‌پسند اصفهان است و در صورت پیروزی گیتی‌پسند و شکست مس این تیم می‌تواند به رده اول جدول بازگردد.

* ستارگان ورامین - ارژن شیراز

در ورامین ستارگان این شهر که در نیم‌فصل دوم عملکرد خوب و باورنکردنی داشتند و تا رده سوم جدول صعود کردند باید به مصاف تیم ارژن شیراز بروند. تیمی که هفته گذشته توانسته بود اهورای بهبهان را شکست دهد که در حال حاضر بازیکنان این تیم از نظر روحی شرایط ایده‌آلی دارند.

* فرش آرای مشهد -  سوهان محمد سیمای قم

در مشهد تیم سوهان محمدسیمای قم میهمان فرش‌آرای مشهد است و باید به مصاف فرش‌آرایی که در نیم‌فصل دوم نتایج خوبی کسب و تا رده چهارم صعود کرده برود. در صورت پیروزی در این بازی و شکست ستارگان ورامین فرش آرا می‌تواند به رده سوم ارتقا یابد.

برنامه‌های بازی‌های این هفته به شرح زیر است:

شهروندساری - گیتی‌پسند اصفهان

مس سونگون - آذرخش بندرعباس

ستارگان ورامین - ارژن شیراز

اهورای بهبهان - شاهین کرمانشاه

هایپر شاهین‌شهر - ملی حفاری اهواز

فرش آرا مشهد - سوهان محمد سیمای قم

سن‌ایچ ساوه - مقاومت شهرداری البرز

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال ورزشی هفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۰۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال 2 برابر پرسپولیس شانس صدرنشینی در پایان هفته دارد

پرسپولیس برابر سپاهان و استقلال برابر تراکتور، بازیهای هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر را در حالی برگزار می کنند که احتمالات متفاوتی برای تغییرات جدول لیگ وجود دارد.

به گزارش طرفداری، بر اساس گزینه های موجود جدول رده بندی لیگ برتر، پرسپولیس 33.3  و استقلال 66.6 درصد شانس صدرنشینی در پایان مسابقات این هفته دارند. شانس استقلال برای تداوم صدرنشینی 2 برابر شانس پرسپولیس برای قرار گرفتن در صدر جدول است.

اگر پرسپولیس و استقلال هر دو برنده شوند: استقلال 56 و پرسپولیس 55 امتیازی می شوند. اگر استقلال ببرد و پرسپولیس مساوی کند: استقلال 56 و پرسپولیس 53 امتیازی می شوند. اگر استقلال ببرد و پرسپولیس بازنده شود: استقلال 56 امتیازی و پرسپولیس 52 امتیازی می شوند. اگر استقلال مساوی کند و پرسپولیس ببرد: پرسپولیس 55 امتیازی و استقلال 54 امتیازی می شوند. اگر استقلال و پرسپولیس هر دو مساوی کنند: استقلال 54 امتیازی و پرسپولیس 53 امتیازی می شوند. اگر استقلال مساوی کند و پرسپولیس ببازد: استقلال 54 امتیازی و پرسپولیس 52 امتیازی می شوند. اگر استقلال ببازد و پرسپولیس ببرد: پرسپولیس 55 امتیازی و استقلال 53 امتیازی می شوند. اگر استقلال ببازد و پرسپولیس مساوی کند: پرسپولیس و استقلال 53 امتیازی می شوند (پرسپولیس با تفاضل گل بالاتر قرار می گیرد). اگر استقلال و پرسپولیس هر دو بازنده شوند: استقلال 53 امتیازی و پرسپولیس 52 امتیازی می مانند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • (تصاویر) بازگشت تیم ملی فوتسال افغانستان به مشهد پس از تاریخ‌سازی
  • استقبال از تیم فوتسال افغانستان + فیلم
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد در سوپر لیگ کاراته
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • گام بزرگ مدعی لیگ برتر فوتسال با حفظ ستاره
  • تثبیت صدرنشینی تیم کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ
  • فیلم استقبال از تیم ملی فوتسال افغانستان در فرودگاه مشهد
  • عکس| استقبال پرشور از تیم ملی فوتسال افغانستان در مشهد
  • استقلال 2 برابر پرسپولیس شانس صدرنشینی در پایان هفته دارد
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران